Biografia
  • 2019 (maj) - profesor nadzwyczajny UEP
  • 2019 (kwiecień) - doktor habilitowany nauk ekonomicznych (WGM, UEP)
  • 2014 (wrzesień) - doktor nauk ekonomicznych (WGM, UEP)
  • 2009 - magister ekonomii (WZ, UEP)
  • 2009 - Diplôme de Grande  Ecole (ESCP Europe Paris), Diplom-Kaufmann (ESCP Europe Berlin), M.Sc. (City University of London)
  • 2009-2011 - ukończone Europejskie Studia Doktoranckie w ESCP Europe Berlin
  • Od 2012 - Członek Academy of International Business; International Management Development Association i European International Business Academy
  • Od 2013 - Wiceprzewodniczący Rady Doktorantów UEP
  • Od 2013 - członek Board of Reviewers czasopisma Journal of Global Business and Community (Florida International University, USA) i recenzent w European Management Journal (L. Filadelfijska
  • 2013-2014 - Delegat ESCP Europe Alumni na Polskę
  • Od 2013 - Wiceprzewodniczący ds. Komunikacji filii Academy of International Business (AIB) na region Europy Środkowo-Wschodniej
  • Od 2013 - Członek Zespołu ds. Podwójnego Dyplomu z TU BAF, Wydział Gospodarki Międzynarodowej UEP
  • 2015-2018 - główny wykonawca w projekcie pt. "Postrzegany dystans w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw: uwarunkowania, mechanizmy redukcji, wpływ na kluczowe wybory strategiczne oraz ich efekty"

    Nr projektu: 2014/13/B/HS4/03297 (projekt finansowany przez Narodowe Centrum Nauki)

  • 2013-2015 - kierownik projektu badawczego 2012/07/N/HS4/00283 pt. "Determinanty efektywności zagranicznych inwestycji bezpośrednich w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw" (projekt finansowany przez Narodowe Centrum Nauki)
  • 2013-2016 - członek zespołu badawczego w projekcie badawczym pt. "Międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w okresie prosperity i globalnego kryzysu gospodarczego" (kierownik projektu: Prof. dr hab. Marian Gorynia; projekt finansowany przez Narodowe Centrum Nauki)
Problematyka badawcza
  • Determinanty efektywności bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich przedsiębiorstw
  • Adaptacja strategii i modelu biznesowego a wyniki eksporterów
  • Strategie internacjonalizacji i dezinternacjonalizacji przedsiębiorstwa
  • Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach z zakresu biznesu międzynarodowego (grounded theory)
Dydaktyka
  • Strategie przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym – ćwiczenia (studia dzienne i zaoczne)
  • Marketing Management & Strategy – zajęcia MBA (j. angielski)
  • Microeconomics of Competitiveness (przedmiot Prof. Michaela E. Portera, realizowany we współpracy z Harvard Business School)
Hobby
  • narciarstwo alpejskie
  • żeglarstwo śródlądowe i morskie
  • gra na gitarze
  • taniec towarzyski
  • motoryzacja