Biografia

  • od 8 października 2012 - profesor nadzwyczajny UEP
  • od 21 marca 2012 - doktor habilitowany nauk ekonomicznych, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Gospodarki Międzynarodowej
  • od 7 marca 2003 -  doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Wydział Zarządzania
  • 15 marca 1999 - uzyskanie tytułu magistra nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Wydział Zarządzania

Zainteresowania naukowe i badawcze

  • kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego, 
  • komunikacja międzykulturowa,
  • komunikacja marketingowa,
  • zachowania konsumentów na rynku międzynarodowym, 
  • etnocentryzm konsumencki i efekt kraju pochodzenia w międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw, 
  • rola mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów i działalności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych,
  • międzynarodowe badania marketingowe.

Dydaktyka

 

  • Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego - wykład
  • Badania rynków zagranicznych - wykład
  • Cultural differences in international marketing - wykład
  • Cultural aspects in international business  - wykład
  • Zarządzanie międzykulturowe - wykład
  • Seminarium magisterskie i doktorskie