- Teoria usług
- Zarządzanie organizacjami usługowymi
- Relacyjny marketing usług
Dydaktyka
- Zarządzanie wartością z klientem
- Zarządzanie usługami
- Usługi jako przedmiot poznania
- Seminarium magisterskie
- Seminarium doktorskie
Najważniejsze publikacje
- Usługi rynkowe. I wyd. Wyd. AE, Poznań, 1993, ss. 152
- Usługi rynkowe, II wyd. Wydawnictwo AE, Poznań, 2000, ss. 267; II wydanie
- Nowy marketing usług, I wyd. Wydawnictwo AE, Poznań, 1998; II wydanie 2000, ss. 259
- Cywilizacja usługowa – samorealizujące się niespełnienie. Szkice z pogranicza epok, Poznań, 2003, ss. 187
- Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną, Wolters-Kluwer Polska, Warszawa, 2009, ss. 311
- Zarządzanie wartością z klientem, Wolters Kluwer Polska, 2012, ss. 440
- Zarządzanie organizacją usługową. Szkoła innego poznania, Difin, 2016, ss. 396