Zarówno na pierwszym i drugim stopniu przygotowaliśmy dla Ciebie najważniejsze zagadnienia związane z Konsultingiem gospodarczym. Zostały one logicznie zgrupowane w ramach przedmiotów specjalnościowych. W zależności od Twoich preferencji masz również możliwość doboru specjalistycznych przedmiotów „do wyboru”.
PRZEDMIOTY DO WYBORU NA SPECJALNOŚCI KONSULTING GOSPODARCZY
I STOPIEŃ
Na studiach pierwszego stopnia masz do wyboru następujące przedmioty:
2 wykłady w semestrze 5 (1 semestr, rok III) spośród:
- Biznes on-line (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Kontroling finansowy (30 godzin wykładu, 3ECTS)
- Negocjacje (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Relacje z mediami (30 godzin wykładu, 3 ECTS) /
- Zarządzanie kategorią produktów (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
3 wykładów w semestrze 6 (2 semestr III roku) spośród:
- Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Korporacyjne Business Intelligence (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Metody wyceny przedsiębiorstwa (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Prawo gospodarcze (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Strategiczna Karta Wyników (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Wywiad gospodarczy (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
Do wyboru masz również wykład w języku obcym w semestrze 6:
- International Business (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Managing people in an organization (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Managing Customer-to-Customer Interactions (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
II STOPIEŃ
A na stopniu drugim:
2 wykłady w semestrze 3 (1 semestr roku II) spośród:
- Marketing strategiczny (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Odnowa strategiczna przedsiębiorstwa (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Rynek usług doradczych (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Zarządzanie kapitałem intelektualnym (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Zarządzanie w kryzysie (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Pozyskiwanie środków unijnych (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
oraz 2 wykłady w semestrze 4 (2 semestr II roku):
- Design management (30 godzin wykładu, 2 ECTS)
- Informatyczne narzędzia analityki rynkowej (30 godzin wykładu, 2 ECTS)
- Obsługa klienta korporacyjnego (30 godzin wykładu, 2 ECTS)
- Przywództwo strategiczne – liderzy sukcesu (30 godzin wykładu, 2 ECTS)
- Współpraca strategiczna przedsiębiorstw (30 godzin wykładu, 2 ECTS)
- Zarządzanie siecią ekspertów zewnętrznych (30 godzin wykładu, 2 ECTS)
Do wyboru masz również wykład w języku obcym w semestrze 4:
- Knowledge–based Management (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Project Management (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Strategic Marketing (30 godzin wykładu, 3 ECTS)
- Strategic Human Resource Management (30 godzin wykładu, 3 ECTS)