Szanowni Studenci,

systemem elektronicznej obsługi studentów w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu jest system USOSweb.  

W systemie USOSweb znajdziecie między innymi:

  • informacje o numerach: grupy studenckiej i grup zajęciowych w danym semestrze studiów, 
  • informacje o przedmiotach, a w sesji także oceny z poszczególnych przedmiotów,
  • informacje o przebiegu studiów,
  • numery indywidualnych kont bankowych dla każdej płatności oraz wysokość opłat za studia i terminy w jakich należy ich dokonać, 
  • komunikaty dotyczące przebiegu studiów w zakładce aktualności,
  • usługę USOSmail - pozwalającą na wysyłanie wiadomości do studentów z grupy i prowadzących zajęcia.

Uwaga!

Ze względu na trwający proces wprowadzania danych dotyczących zajęć realizowanych przez studentów w semestrze zimowym 2021/2022 oraz trwający proces migracji danych studentów przyjętych na I rok studiów, informacje dotyczące przedmiotów realizowanych w semestrze zimowym 2021/2022 pojawiać się będą na kontach studentów sukcesywnie. Wszystkie przedmioty powinny być widoczne w systemie USOSweb do czasu rozpoczęcia zajęć.


Studenci pierwszego roku studiów otrzymają mail z informacją o loginie i haśle do USOSweb po zakończonej migracji danych z systemu rekrutacyjnego. Prosimy o cierpliwość. 

Absolwenci i studenci UEP, którzy zostali przyjęci na I rok studiów drugiego stopnia mają UID (NIU) i hasło takie same jak na studiach pierwszego stopnia lub innych studiach, których są lub byli studentami w UEP (te osoby nie otrzymują maila z UID i hasłem startowym). W wypadku problemów z logowaniem prosimy o kontakt na adres helpdesk@ue.poznan.pl.


Numery kont bankowych oraz informacje o płatnościach będą widoczne w systemie na początku października.


Prosimy o zapoznanie się z instrukcją logowania do systemu i opisem niektórych funkcjonalności systemu - do pobrania na stronie.