Opis szkolenia
Myślisz o wdrożeniu systemu CRM w swojej firmie?
Wykorzystujesz już jakieś narzędzie IT, ale nie przyniosło ono oczekiwanych rezultatów?
A może zastanawiasz się, czy w ogóle Twoja firma jest gotowa na wdrożenie CRM?
Oczekujesz praktycznych wskazówek:
- od czego zacząć wprowadzanie CRM?
- w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
- w jaki sposób ułożyć sobie współpracę z dostawcą?
- jak zaplanować wdrożenie systemu CRM wśród pracowników?
Intensywne szkolenie CRM w dwa dni da Ci pełen przegląd wyzwań, zadań i korzyści, które towarzyszą tego rodzaju projektom. Dzięki wiedzy i doświadczeniu trenera bazującym na blisko 100 wdrożeniach CRM oraz przygotowanym przez niego praktycznym przykładom:
- ukierunkujesz Twój przyszły projekt tak, aby uniknąć błędów i osiągnąć sukces wdrożenia,
lub świadomie odłożysz inwestycję w system IT na później,
- w projektach już rozpoczętych dokonasz precyzyjnej analizy obszarów problemowych i zaplanujesz działania korygujące.
Intensywne szkolenie CRM to propozycja dla Ciebie, jeśli jesteś:
- członkiem lub menedżerem zespołu CRM lub obsługi klienta,
- odpowiadasz za procesy, w których ważne jest zrozumienie potrzeb klientów i własnych pracowników,
- prowadzisz projekty, których celem jest poprawa relacji z klientami i pracownikami (satysfakcja, zaangażowanie, lojalność, rentowność).
Forma zajęć: online
Realizacja szkolenia nastąpi za pomocą metod i technik kształcenia na odległość. Zajęcia dydaktyczne będą realizowane w formie wideokonferencji, prowadzonej z wykorzystaniem programu Zoom. Do wzięcia udziału w zajęciach online potrzebny będzie komputer podłączony do Internetu, wyposażony w mikrofon i głośnik. Rekomenduje się podłączenie słuchawek wyposażonych w mikrofon. Konieczne jest również posiadanie kamery (wbudowanej w laptop bądź podłączonej odrębnie).
Czas trwania: 16h
Zapytaj również o szkolenie dedykowane dla Twojej firmy!
Plan dnia szkoleniowego:
Dzień I - godz. 09.00-16.00
Dzień II - godz. 09.00-16.00
Program
Trzy wymiary CRM - strategia marketingu relacji (pomysł na obsługę klientów), - system IT (technologia wspierająca realizację strategii), - zarządzanie zmianą w organizacji (przygotowanie firmy do realizacji strategii). Bariery wdrażania CRM w przedsiębiorstwie - najczęściej popełniane błędy w projekcie CRM i jego otoczeniu, - wpływ specyfiki rynku na powodzenie wdrożenia. Dojrzałość relacyjna – czy moje przedsiębiorstwo jest gotowe na wdrożenie? - skala i zakres wdrożenia, - test dojrzałości. Strategiczne elementy wdrożenia - zgodność strategii globalnej i strategii wobec klientów, - efektywna kultura organizacyjna. Relacyjne wskaźniki sukcesu - RFM, CLV, NPS, - zarządzanie portfolio klientów z wykorzystaniem wskaźników. Biznesplan projektu - podstawowe wymogi biznesowe, - estymacja mierzalnych korzyści. Procesy CRM - lead management, - cross-/up-selling, - zarządzanie lojalnością, - przeciwdziałanie odejściom klientów. Projekt techniczny CRM - tłumaczenie wymagań biznesu na język zrozumiały dla specjalistów IT, - ułożenie współpracy z dostawcą oprogramowania. Wdrożenie systemu CRM wśród użytkowników końcowych - ile motywacji, a ile kontroli? - KPI wdrożenia. Przed szkoleniem trener przeprowadzi ankietę online w celu rozpoznania potrzeb szkoleniowych uczestników. Zapytaj również o szkolenie dedykowane dla Twojej firmy! |
Trenerzy

dr Bartosz Deszczyński
Ekspert w zakresie zarządzania relacjami z klientami (CRM). Trener i doradca.
Współpracował z takimi podmiotami jak: Apollogic sp.zo.o., Aquanet s.a., Autotraper sp. z o.o., e-pruf sp.z o.o.,
Cat LC Polska sp. z o.o., Extreme sp. z o.o., European Institute of Innovation and Technology, Volkswagen Group Polska.
W latach 2011-2012 kierował kompleksowym projektem zmian w zakresie sprzedaży, marketingu i serwisu spółek z grupy
Instalcompact. W latach 2003-2011 kierował wdrożeniem strategii i systemu CRM w firmie Kulczyk Tradex sp. z o.o.,
które objęło centralę firmy i kilkadziesiąt przedsiębiorstw dealerskich marek Volkswagen i Audi.
Promotor prac dysertacyjnych programu MBA poświęconych tematyce zarządzania relacjami z klientami Executive MBA
i MBA Poznań Atlanta Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Kierownik studiów podyplomowych zarządzanie relacjami z klientami (CRM)
Kierownik studiów podyplomowych zarządzanie projektami IT
Autor książek:
CRM. strategia, system, zarządzanie zmianą. jak uniknąć błędów i osiągnąć sukces wdrożenia (wydawnictwo Wolters Kluwer)
https://www.profinfo.pl/sklep/crm-strategia-system-zarzadzanie-zmiana,21796.html
Firm Competitive Advantage Through Relationship Management A Theory for Successful Sustainable Growth (wydawnictwo
Palgrave Macmillan)
https://link.springer.com/book/10.1007%2F978-3-030-67338-3
Koszt szkolenia
Cena szkolenia obejmuje:
- uczestnictwo w zajęciach online,
- opiekę merytoryczną trenera,
- certyfikat ukończenia szkolenia UEP
Terminy i zapisy na szkolenie
Informacji udziela:
Alicja Dąbrowska
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
CEUE, ul. Towarowa 55, p.3.9
tel. 61 854 30 77
e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl