Ważniejsze publikacje IGM

Artykuł „Ethical Consumption: A Review and Research Agenda” - Saleh Md Arman

W artykule autorzy omawiają etyczną konsumpcję jako dziedzinę badań konsumenckich, która koncentruje się na etycznych problemach jednostek przy podejmowaniu decyzji konsumpcyjnych. Ze względu na swój ogromny potencjał badawczy, etyczna konsumpcja zyskuje coraz większe znaczenie, zwłaszcza w kontekście wpływu wyborów konsumpcyjnych na środowisko i społeczeństwo jako całość. Badanie podsumowuje istniejący stan wiedzy na temat etycznej konsumpcji poprzez systematyczny przegląd literatury obejmujący 125 publikacji związanych z etyczną konsumpcją z lat 2002-2023. Następnie przeprowadzono kompleksową analizę opisową w celu zidentyfikowania najważniejszych luk w literaturze i zaproponowania konkretnych kierunków przyszłych badań.

Link do artykułu: https://doi.org/10.1111/ijcs.13079

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.