Handsome self-employed business working from home on a laptop

Rada Doktorantów

W skład Rady Doktorantów wchodzą przedstawiciele uczestników studiów doktoranckich prowadzonych na poszczególnych wydziałach UEP (łącznie 38 doktorantów).

Rada Doktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu:

  • jest wyrazicielem interesów całej społeczności doktorantów UEP i reprezentuje ją przed Władzami Uczelni,
  • zapewnia ciągłość działań prowadzonych w imieniu i w interesie doktorantów UEP,
  • promuje w społeczności doktorantów UEP działania i postawy, zgodne z Kodeksem Etyki Doktoranta UEP.
  • Misja Rady Doktorantów

    Reprezentujemy społeczność doktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, aby w efektywny sposób zapewnić doktorantom możliwie najlepsze warunki studiowania i egzystencji w środowisku Uczelni. Działając w imieniu doktorantów reprezentujemy ich interesy przed Władzami Uczelni oraz w Organach Uczelnianych, wyrażając opinie w sprawach dotyczących społeczności doktorantów. We współpracy z Organami i Administracją uczelni dbamy o integrację środowiska doktorantów, ich rozwój naukowy i sportowy oraz warunki socjalno-bytowe. Podejmujemy działania konsultacyjno-informacyjne, aby członkowie społeczności doktorantów mogli dobrze funkcjonować w środowisku Uczelni.

    Rada Doktorantów, wypełniając swoją misję, kieruje się zasadą SENSu realizowanych działań, skupiając się na czterech głównych elementach: S – społeczności E – efektywności N – nauce S – sporcie.
    SENS realizowanych zadań polega na konkretnym określeniu ich celu, polegającego w szczególności na integracji społeczności doktorantów, wspomaganiu rozwoju naukowego lub sportowego doktorantów, przy uwzględnieniu efektywności gospodarowania posiadanymi zasobami.

  • Struktura Rady Doktorantów

    Z pośród wszystkich doktorantów (studia doktoranckie na UEP, MiSD GO, Szkoła Doktorska) wybieranych jest 20 reprezentantów do Rady Doktorantów. Już spośród członków Rady wybierany jest przewodniczący i dwóch wiceprzewodniczących, z których jeden jest skarbnikiem i jeden sekretarzem oraz przedstawiciele samorządu do odpowiednich komisji rektorskich i senackich.

  • Jak zostać członkiem Rady Doktorantów?

    Wybory do Rady Doktorantów odbywają się na każdym wydziale na przełomie listopada/grudnia. Informacja do doktorantów o wyborach jest rozsyłana z odpowiednim wyprzedzeniem. Podczas zebrania wszystkich doktorantów, każda chętna osoba może podać swoją kandydaturę na przyszłego członka Rady Doktorantów. Z ogółu doktorantów wybierane zostaję 20 osób, które otrzymały największą liczbę głosów.

  • Członkowie Rady Doktorantów w organach UEP

    • Komisja ds. Etyki Badań Naukowych
      mgr Łukasz Gonera
      lukasz.gonera@phd.ue.poznan.pl
    • Rada Biblioteczna
      mgr Hanna Łobejko
      hanna.lobejko@phd.ue.poznan.pl
    • Rada Programowa ds. Upowszechniania Historii i Tradycji UEP
      mgr Zuzanna Maleszewska
      zuzanna.maleszewska@phd.ue.poznan.pl
    • Senacka Komisja ds. Kształcenia
      mgr Sergii Iaromenko
      sergii.iaromenko@phd.ue.poznan.pl
    • Senacka Komisja ds. Badań Naukowych i Współpracy z Zagranicą
      mgr Ayomide Igbaroola
      ayomide.igbaroola@phd.ue.poznan.pl
    • Rektorska Komisja ds. Jakości Kształcenia
      mgr Mateusz Byczyk
      mateusz.byczyk@phd.ue.poznan.pl
    • Rektorska Komisja ds. Społecznej Odpowiedzialności Uczelni
      mgr Izabela Przygocka
      izabela.przygocka@phd.ue.poznan.pl
    • Rektorska Komisja ds. Socjalnych
      mgr Łukasz Gonera
      lukasz.gonera@phd.ue.poznan.pl
    • Senacka Komisja ds. Organizacyjno-Statutowych i Rektorska Komisja ds. Promocji Uczelni
      mgr Mateusz Byczyk
      mateusz.byczyk@phd.ue.poznan.pl
      mgr Ayomide Igbaroola
      ayomide.igbaroola@phd.ue.poznan.pl
    • Zespół ds. Strategii UEP
      mgr Marceli Hązła
      marceli.hazla@phd.ue.poznan.pl
    • Rada Szkoły Doktorskiej
      mgr Ayomide Igbaroola
      ayomide.igbaroola@phd.ue.poznan.pl
    • Komisji ds. Własnego Funduszu Stypendialnego dla Doktorantów i Młodych Naukowców
      mgr Mateusz Byczyk
      mateusz.byczyk@phd.ue.poznan.pl
    • Senat
      mgr Mateusz Byczyk
      mateusz.byczyk@phd.ue.poznan.pl
    • Komisja Dyscyplinarna
      mgr Łukasz Gonera
      lukasz.gonera@phd.ue.poznan.pl
      mgr Maria Iwińska
      maria.iwinska@phd.ue.poznan.pl
      mgr Hanna Łobejko
      hanna.lobejko@phd.ue.poznan.pl
      mgr Sylwia Majcher
      sylwia.majcher@phd.ue.poznan.pl
      mgr Zuzanna Maleszewska
      zuzanna.maleszewska@phd.ue.poznan.pl
    • Odwoławcza Komisja Dyscyplinarna
      mgr Mateusz Byczyk
      mateusz.byczyk@phd.ue.poznan.pl
      mgr Marceli Hązła
      marceli.hazla@phd.ue.poznan.pl
      mgr Sergii Iaromenko
      sergii.iaromenko@phd.ue.poznan.pl
    • Osoba zajmująca się www
      mgr Maria Iwińska
      maria.iwinska@phd.ue.poznan.pl
    • Osoba zajmująca się Facebookiem
      mgr Sylwia Majcher
      sylwia.majcher@phd.ue.poznan.pl

Samorząd doktorantów

Od 2006 roku na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu działa samorząd doktorantów, który reprezentuje interesy uczestników studiów doktoranckich oraz wyraża opinie i przedstawia wnioski w sprawach dotyczących studiów trzeciego stopnia. Samorząd doktorantów UEP, poprzez podejmowanie wielu inicjatyw o charakterze naukowym, szkoleniowym oraz integracyjnym, odgrywa także istotną w aktywizacji środowiska doktorantów. Zadaniem Samorządu jest także wspieranie doktorantów Uczelni w poszukiwaniu i pozyskiwaniu środków na rozwój własny oraz promocji prowadzonych prac badawczych.
Samorząd doktorantów UEP działa na podstawie Regulaminu Samorządu Doktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu z dnia 15 lutego 2022 roku. Zgodnie z Regulaminem organami Samorządu są :

•    Zgromadzenie Uczestników Studiów Doktoranckich,
•    Rada Doktorantów,
•    Komisja Rewizyjna Samorządu Doktorantów.

Kontakt

Zarząd Rady Doktorantów

Przewodniczący: mgr Mateusz Byczyk
Sekretarz: mgr Zuzanna Maleszewska
Skarbnik: mgr Marceli Hązła

Adres do korespondencji:

Rada Doktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.