
Oferty pracy w UEP
Utworzony w 1926 roku Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu należy do ścisłej czołówki polskich uczelni ekonomicznych. Od lat lokuje się na podium rankingów.
Swoją wysoką pozycję zawdzięcza wysokiej jakości kształcenia oraz badań naukowych. Mocnymi stronami Uczelni są jej kadra akademicka, świetne warunki kształcenia oraz orientacja na współpracę z biznesem.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
-
Rozwój zawodowy
szeroki wybór szkoleń i dofinansowanie dodatkowej edukacji -
Fundusz Świadczeń Socjalnych
pożyczki, świadczenia dla dzieci, karnety sportowe, zniżki PKP -
Wyjazdy zagraniczne
dla wszystkich pracowników w ramach programu Erasmus+ -
Program grupowego ubezpieczenia na życie
dla pracowników oraz członków ich rodzin -
Parking w centrum Poznania
podziemne miejsca postojowe w budynku CEUE, przy ul. Towarowej -
Trzynasta pensja i nagrody jubileuszowe
oferujemy także pomoc dla pracowników w trudnej sytuacji życiowej

Realizując misję, opieramy się na następujących wartościach, czyli zasadach, które są dla nas ważne każdego dnia:
jesteśmy otwarci na drugiego człowieka i zmieniający się świat,
jesteśmy odpowiedzialni za jakość edukacji i badań naukowych oraz naszego otoczenia,
jesteśmy odważni w myśleniu i rozsądni w działaniu,
jesteśmy kompetentni oraz wiarygodni jako partner biznesu, administracji publicznej i organizacji pozarządowych.
W 2030 roku UEP to Uczelnia skupiająca międzynarodową społeczność akademicką, wnosząca wkład do światowej wiedzy ekonomicznej, wspierająca rozwój nowoczesnego biznesu i przyczyniająca się do postępu społecznego zgodnie z celami zrównoważonego rozwoju.
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Specjalista/referent ds. kreacji
Oferta wygasa: 13.10.2023UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU zatrudni Specjalistę/referenta ds. kreacji
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Starszy referent ds. ekonomicznych w Dziale Rachunkowości Zarządczej – umowa na zastępstwo
Oferta wygasa: 30.09.2023UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU zatrudni Starszego referenta ds. ekonomicznych w Dziale Rachunkowości Zarządczej
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Specjalista ds. technicznej obsługi nieruchomości
Oferta wygasła: 15.09.2023UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU zatrudni Specjalistę ds. technicznej obsługi nieruchomości
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Młodszy bibliotekarz do Oddziału Informacji Naukowej w Bibliotece Głównej
Oferta wygasła: 26.08.2023UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU zatrudni Młodszego bibliotekarza do Oddziału Informacji Naukowej w Bibliotece Głównej
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Młodszy bibliotekarz do Wypożyczalni w Bibliotece Głównej
Oferta wygasła: 26.08.2023UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU zatrudni Młodszego bibliotekarza do Wypożyczalni w Bibliotece Głównej
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Starszy referent ds. ekonomicznych w Dziale Rachunkowości Zarządczej – umowa na zastępstwo
Oferta wygasła: 31.07.2023UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU zatrudni Starszego referenta ds. ekonomicznych w Dziale Rachunkowości Zarządczej
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Specjalista ds. technicznej obsługi nieruchomości
Oferta wygasła: 30.06.2023UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU zatrudni Specjalistę ds. technicznej obsługi nieruchomości
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Administrator systemów IT w Centrum Informatyki
Oferta wygasła: 19.05.2023UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU zatrudni Administratora systemów IT w Centrum Informatyki
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Starszy referent ds. ekonomicznych w Dziale Rachunkowości Zarządczej – umowa na zastępstwo
Oferta wygasła: 18.05.2023UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU zatrudni Starszego referenta ds. ekonomicznych w Dziale Rachunkowości Zarządczej
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Specjalista ds. komunikacji
Oferta wygasła: 19.05.2023UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU zatrudni osobę na stanowisko Specjalista ds. komunikacji
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Pracownik ds. administracyjnych w zakresie obsługi szkoleń i studiów MBA
Oferta wygasła: 14.05.2023UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU zatrudni w Centrum Edukacji Menedżerskiej Pracownika ds. administracyjnych w zakresie obsługi szkoleń i studiów MBA
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Menedżer danych
Oferta wygasła: 16.05.2023UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU zatrudni pracownika na stanowisko Menedżer danych (Data manager)
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Pracownik techniczny – elektryk
Oferta wygasła: 30.12.2022AplikujLorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
Zadania:
- administracyjna i organizacyjna obsługa spraw studenckich, w szczególności studentów cudzoziemców,
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
- sporządzanie wykazów, opracowywanie sprawozdań i analiz wyników w nauce,
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego USOS,
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Uczelni,
- prowadzenie stron internetowych, wpisy i aktualizacja informacji dla studentów i pracowników.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2 pozwalająca na codzienną obsługę studentów cudzoziemców,
- znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu biurowego Office,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, odpowiedzialność i dokładność,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji i praca pod presją czasu,
- sumienne i terminowe wywiązywanie się z obowiązków,
- analityczne myślenie oraz samodzielne rozwiązywanie problemów.
Informacja RODO:
Załączenie CV oraz listu motywacyjnego jest dobrowolne. Składając ww. dokumenty wyrażasz zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych, jakie zamieściłeś w swoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych –zgoda dotyczy danych niewskazanych w przepisach prawa.
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Specjalista / referent w Dziale Współpracy z Zagranicą
Oferta wygasła: 30.12.2022AplikujLorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
Zadania:
- administracyjna i organizacyjna obsługa spraw studenckich, w szczególności studentów cudzoziemców,
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
- sporządzanie wykazów, opracowywanie sprawozdań i analiz wyników w nauce,
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego USOS,
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Uczelni,
- prowadzenie stron internetowych, wpisy i aktualizacja informacji dla studentów i pracowników.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2 pozwalająca na codzienną obsługę studentów cudzoziemców,
- znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu biurowego Office,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, odpowiedzialność i dokładność,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji i praca pod presją czasu,
- sumienne i terminowe wywiązywanie się z obowiązków,
- analityczne myślenie oraz samodzielne rozwiązywanie problemów.
Informacja RODO:
Załączenie CV oraz listu motywacyjnego jest dobrowolne. Składając ww. dokumenty wyrażasz zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych, jakie zamieściłeś w swoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych –zgoda dotyczy danych niewskazanych w przepisach prawa.
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Specjalista / referent w Dziale Dydaktyki
Oferta wygasła: 19.12.2022AplikujLorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
Zadania:
- planowanie i koordynacja bezpośrednich oraz pośrednich badań jakości kształcenia, w tym nadzór nad harmonogramem prac i powiadamianie właściwych jednostek o zadaniach do wykonania,
- gromadzenie danych oraz sporządzanie zestawień i raportów z badań jakości kształcenia,
- obsługa aplikacji informatycznych wspomagających proces oceny jakości kształcenia,
- wsparcie administracyjno-techniczne Pełnomocnika Rektora ds. Jakości Kształcenia oraz Pełnomocnika Rektora ds. Celów Kształcenia,
- obsługa strony internetowej uczelni dotyczącej Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym umiejętność pracy z arkuszami kalkulacyjnymi programu Excel,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, odpowiedzialność i dokładność,
- sumienne i terminowe wywiązywanie się z obowiązków,
- analityczne myślenie.
Informacja RODO:
Załączenie CV oraz listu motywacyjnego jest dobrowolne. Składając ww. dokumenty wyrażasz zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych, jakie zamieściłeś w swoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych –zgoda dotyczy danych niewskazanych w przepisach prawa.
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Pracownik techniczny – elektryk
Oferta wygasła: 30.12.2022AplikujLorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
Zadania:
- obsługa eksploatacyjna, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz instalacji elektrycznych w budynkach,
- wykonywanie bieżących przeglądów, konserwacji oraz skuteczne reagowanie w sytuacji awarii.
Wymagania:
- wykształcenie minimum zawodowe oraz uprawnienia SEP do 1 kV lub wyższe,
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym lub takim samym stanowisku,
- umiejętność czytania i stosowania schematów elektrycznych oraz rysunku technicznego,
- brak przeciwwskazań do pracy na wysokości.
- poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania, rzetelność, dokładność,
- dyspozycyjność,
- zaangażowanie, nastawienie na rezultat,
- łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych,
- dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- odpowiedzialność, punktualność.
Informacja RODO:
Załączenie CV oraz listu motywacyjnego jest dobrowolne. Składając ww. dokumenty wyrażasz zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych, jakie zamieściłeś w swoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych –zgoda dotyczy danych niewskazanych w przepisach prawa.
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Asystent w Katedrze Inwestycji i Nieruchomości
Oferta wygasa: 11.10.2023Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu zatrudni Asystenta w Katedrze Inwestycji i Nieruchomości
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Lektor języka angielskiego w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Oferta wygasa: 05.10.2023Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu zatrudni Lektora języka angielskiego w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Asystent w Katedrze Konkurencyjności Międzynarodowej
Oferta wygasła: 27.09.2023Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu zatrudni Asystenta w Katedrze Konkurencyjności Międzynarodowej
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Asystent w Katedrze Badań Rynku i Usług
Oferta wygasła: 22.09.2023Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu zatrudni Asystenta w Katedrze Badań Rynku i Usług
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Asystent w Katedrze Finansów Międzynarodowych
Oferta wygasła: 10.09.2023Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu zatrudni Asystenta w Katedrze Finansów Międzynarodowych
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Lektor języka angielskiego w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Oferta wygasła: 21.08.2023Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu zatrudni Lektora języka angielskiego w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Lektor języka hiszpańskiego w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Oferta wygasła: 23.06.2023Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu zatrudni Lektora języka hiszpańskiego w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Lektor języka angielskiego w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Oferta wygasła: 16.06.2023Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu zatrudni Lektora języka angielskiego w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Profesor uczelni w Katedrze Mikroekonomii
Oferta wygasła: 11.06.2023Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu zatrudni Profesora uczelni w Katedrze Mikroekonomii
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Asystent w Katedrze Badań Operacyjnych i Ekonomii Matematycznej
Oferta wygasła: 11.06.2023Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu zatrudni Asystenta w Katedrze Badań Operacyjnych i Ekonomii Matematycznej
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Asystent w Katedrze Informatyki Ekonomicznej
Oferta wygasła: 30.12.2022AplikujLorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
Zadania:
- administracyjna i organizacyjna obsługa spraw studenckich, w szczególności studentów cudzoziemców,
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
- sporządzanie wykazów, opracowywanie sprawozdań i analiz wyników w nauce,
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego USOS,
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Uczelni,
- prowadzenie stron internetowych, wpisy i aktualizacja informacji dla studentów i pracowników.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2 pozwalająca na codzienną obsługę studentów cudzoziemców,
- znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu biurowego Office,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, odpowiedzialność i dokładność,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji i praca pod presją czasu,
- sumienne i terminowe wywiązywanie się z obowiązków,
- analityczne myślenie oraz samodzielne rozwiązywanie problemów.
Informacja RODO:
Załączenie CV oraz listu motywacyjnego jest dobrowolne. Składając ww. dokumenty wyrażasz zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych, jakie zamieściłeś w swoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych –zgoda dotyczy danych niewskazanych w przepisach prawa.
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Asystent w Katedrze Strategii Marketingowych
Oferta wygasła: 29.11.2022AplikujLorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
Zadania:
- prowadzenie zajęć dydaktycznych w zakresie działalności katedry na studiach pierwszego i drugiego stopnia
w szczególności z przedmiotów dotyczących marketingu, strategii marketingowych, komunikacji marketingowej, zachowań
nabywców, technik sprzedaży, zastosowania nowych technologii w marketingu, - prowadzenie badań naukowych w obszarze zachowań konsumentów, działalności marketingowej przedsiębiorstw
i organizacji non-profit, współczesnych koncepcji zarządzania i gospodarki 4.0, - udział w pracach organizacyjnych na rzecz Katedry Strategii Marketingowych, Instytutu Marketingu oraz UEP.
Wymagania:
- co najmniej tytuł zawodowy magistra nauk ekonomicznych,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie certyfikatu B1,
- legitymowanie się dorobkiem naukowym w postaci co najmniej czterech artykułów naukowych, w tym artykułów w języku
obcym w czasopismach wysokopunktowanych. Osiągnięcia naukowe powinny być zbieżne z problematyką naukowobadawczą Katedra Strategii Marketingowych, - gotowość do rozwoju naukowego i ciągłego podwyższania swoich kwalifikacji,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- legitymowanie się osiągnięciami organizacyjnymi polegającymi na uczestnictwie w pracach organizacyjnych związanych
z działalnością naukowa i dydaktyczną w zakresie marketingu i zarządzania marketingowego, - posiadanie wiedzy lub umiejętności, albo szczególnych kwalifikacji istotnych dla działalności badawczej lub dydaktycznej,
- spełnianie warunków określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
(j.t. Dz. U. z 2022 roku poz. 574, z późn. zm.).
Informacja RODO:
Załączenie CV oraz listu motywacyjnego jest dobrowolne. Składając ww. dokumenty wyrażasz zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych, jakie zamieściłeś w swoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych –zgoda dotyczy danych niewskazanych w przepisach prawa.
- prowadzenie zajęć dydaktycznych w zakresie działalności katedry na studiach pierwszego i drugiego stopnia
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Asystent w Katedrze Pieniądza i Bankowości
Oferta wygasła: 29.11.2022AplikujLorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
Zadania:
- realizacja zajęć dydaktycznych na poziomie ogólnoakademickim (w języku polskim i angielskim),
- aktywne prowadzenie badań naukowych,
- aplikowanie o granty badawcze i staże naukowe,
- publikowanie wyników prac w czasopismach naukowych,
- intensyfikacja współpracy międzynarodowej.
Wymagania:
- stopień naukowy doktora/tytuł zawodowy magistra, magistra inżyniera lub równorzędny,
- ukończenie kursu doskonalącego kwalifikacje pedagogiczne (opcjonalnie),
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2,
- orientacja w zagadnieniach ekonomii heterodoksyjnej (opcjonalnie),
- spełnianie warunków określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (j.t. Dz. U. z 2022 roku poz. 574, z późn. zm.).
Informacja RODO:
Załączenie CV oraz listu motywacyjnego jest dobrowolne. Składając ww. dokumenty wyrażasz zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych, jakie zamieściłeś w swoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych –zgoda dotyczy danych niewskazanych w przepisach prawa.
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Adiunkt w Katedrze Europeistyki
Oferta wygasła: 05.09.2023AplikujLorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
Zadania:
- prowadzenie badań naukowych w dyscyplinie ekonomia i finanse, a w szczególności w zakresie integracji międzynarodowej
w Azji, relacji Europa – Azja, ekonomii rozwoju, - prowadzenie zajęć dydaktycznych w zakresie działalności Katedry Europeistyki,
- udział w pracach organizacyjno-administracyjnych związanych z przygotowaniem aplikacji grantowych, nowych koncepcji badawczych oraz treści i metodyki zajęć dydaktycznych.
Wymagania:
- stopień naukowy doktora habilitowanego lub równorzędny,
- ukończenie kursu doskonalącego kwalifikacje pedagogiczne,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2,
- znajomość języka polskiego na poziomie C2,
- legitymowanie się dorobkiem naukowym określonym przez udziały jednostkowe (o całkowitej wartości punktowej nie mniejszej niż 20 punktów, znajdujące się w roku opublikowania w wykazie wydawnictw lub w wykazie czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych ogłoszonych przez ministra właściwego ds. szkolnictwa wyższego), których suma wynosi co najmniej trzy i łączna wartość punktowa co najwyżej trzech udziałów jednostkowych wynosi co najmniej 70 punktów lub suma wynosi co najmniej dwa i te dwa udziały jednostkowe wypełnione są artykułami w czasopismach za co najmniej 70 punktów każdy lub monografiami z poziomu 2, redakcją naukową takich monografii bądź rozdziałami w takich monografiach,
- uzyskanie w roli kierownika albo członka zespołu projektowego grantu lub projektu naukowego lub edukacyjnego lub udział
w przynajmniej jednym takim grancie lub projekcie, - uczestnictwo w międzynarodowej działalności naukowej lub edukacyjnej,
- legitymowanie się osiągnięciami organizacyjnymi polegającymi na uczestnictwie w pracach organizacyjnych związanych
z działalnością naukową albo dydaktyczną, - posiadanie szczególnej wiedzy lub umiejętności, albo szczególnych kwalifikacji istotnych dla działalności badawczej lub
dydaktycznej, - spełnianie warunków określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (j.t. Dz. U. z 2022 roku poz. 574, z późn. zm.).
Informacja RODO:
Załączenie CV oraz listu motywacyjnego jest dobrowolne. Składając ww. dokumenty wyrażasz zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych, jakie zamieściłeś w swoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych –zgoda dotyczy danych niewskazanych w przepisach prawa.
- prowadzenie badań naukowych w dyscyplinie ekonomia i finanse, a w szczególności w zakresie integracji międzynarodowej
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Asystent w Katedrze Rachunkowości i Rewizji Finansowej
Oferta wygasła: 24.11.2022AplikujLorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
Zadania:
- prowadzenie badań naukowych,
- publikowanie wyników prac w czasopismach naukowych,
- aplikowanie udział o granty badawcze i staże naukowe,
- realizacja zajęć dydaktycznych na poziomie ogólnoakademickim,
- udział w pracach organizacyjnych na rzecz Katedry, Instytutu i Uczelni.
Wymagania:
- stopień naukowy doktora nauk społecznych w zakresie ekonomii i finansów,
- ukończenie kursu doskonalącego kwalifikacje pedagogiczne (opcjonalnie),
- biegła znajomość języka polskiego,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2,
- dorobek naukowy z zakresu ekonomii i finansów,
- spełnianie warunków określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (j.t. Dz. U. z 2022 roku poz. 574, z późn. zm.)
Informacja RODO:
Załączenie CV oraz listu motywacyjnego jest dobrowolne. Składając ww. dokumenty wyrażasz zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych, jakie zamieściłeś w swoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych –zgoda dotyczy danych niewskazanych w przepisach prawa.
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Asystent w Katedrze Finansów Międzynarodowych
Oferta wygasła: 24.09.2022AplikujLorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
Zadania:
- prowadzenie badań naukowych,
- publikowanie wyników prac w czasopismach naukowych,
- aplikowanie i udział w grantach badawczych i stażach naukowych,
- realizacja zajęć dydaktycznych na poziomie ogólnoakademickim,
- udział w pracach organizacyjnych na rzecz Katedry, Instytutu i Uczelni.
Wymagania:
- stopień naukowy doktora/tytuł zawodowy magistra, magistra inżyniera lub równorzędny,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2,
- znajomość języka polskiego na poziomie C2,
- znajomość obsługi oprogramowania statystycznego,
- spełnianie warunków określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (j.t. Dz. U. z 2022 roku poz. 574, z późn. zm.).
Informacja RODO:
Załączenie CV oraz listu motywacyjnego jest dobrowolne. Składając ww. dokumenty wyrażasz zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych, jakie zamieściłeś w swoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych –zgoda dotyczy danych niewskazanych w przepisach prawa.