Informacje dla studentów I roku

Szanowni Studenci I roku,

na poniższej stronie znajdziecie informacje o spotkaniach online organizowanych w ramach Dni Adaptacyjnych, systemach informatycznych, planach zajęć dydaktycznych, sprawach technicznych związanych z rozpoczęciem studiów.

Fontanna Alei Niepodległości, na jej tle widnieje Budynek A Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu z lewej perspektywy.

 

Dni Adaptacyjne

Spotkania informacyjne dla studentów I roku (platforma ZOOM)

Szanowni Studenci I roku studiów drugiego stopnia rozpoczynających się od semestru letniego 2023/2024,
zapraszamy na spotkania informacyjne, które odbędą się w formie zdalnej na platformie ZOOM, w dniach 1 i 2 marca 2024 r.

WIĘCEJ INFORMACJI

 

 

 

Informacje dla studentów I roku

Plany zajęć dydaktycznych

Plany zajęć dydaktycznych są dostępne na stronie Uczelni w zakładce Studenci/E-Uniwersytet/Plany zajęć, haromonogramy, sale dydaktyczne.

Link do strony – PLANY ZAJĘĆ

 

Systemy informatyczne

Dostępy do systemów informatycznych takich jak USOSweb, Moodle, e-sylabus, poczta uczelniana są wskazane na stronie Uczelni w zakładce Studenci/E-Uniwersytet.

Legitymacje

Wydawanie legitymacji dla studentów studiów stacjonarnych

Nowoprzyjęci studenci studiów stacjonarnych będą mieli możliwość odbioru legitymacji studenckich w pomieszczeniach Biura Obsługi Studenta (pokój 134) w godzinach dyżuru BOS. Przy odbiorze legitymacji studenci powinni złożyć w Biurze Obsługi Studenta podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem opłat (plik do pobrania na dole strony). Odbiór legitymacji będzie możliwy po dokonaniu wpłaty w wysokości 22 zł na wskazane w systemie USOSweb konto bankowe. Studenci, którzy opłaty za legitymację dokonają w dniu odbioru legitymacji lub 1-2 dni wcześniej, powinni ze sobą przynieść także wydrukowane potwierdzenie dokonania opłaty za legitymację.

Studenci studiów drugiego stopnia, którzy kontynuują studia w UEP, mogą nadal korzystać z dotychczasowych legitymacji studenckich po przedłużeniu ich ważności – przedłużać legitymacje będzie można od wtorku 12 marca 2024 r. Studenci kontynuujący studia w UEP powinni również złożyć w Biurze Obsługi Studenta podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem opłat (plik do pobrania na dole strony).

Wydawanie legitymacji dla studentów studiów niestacjonarnych

Studenci studiów niestacjonarnych będą mogli odebrać legitymacje studenckie podczas zjazdu w sobotę, w dniu
9 marca 2024 r. Odbiór legitymacji będzie odbywać się w pomieszczeniach Biura Obsługi Studenta (pokój 134). Przy odbiorze legitymacji studenci powinni też złożyć w Biurze Obsługi Studenta podpisane oświadczenie o wyborze wariantu płatności za studia (plik do pobrania na dole strony). Odbiór legitymacji będzie możliwy po dokonaniu wpłaty w wysokości 22 na wskazane w systemie USOSweb konto bankowe. Studenci, którzy opłaty za legitymacje dokonają w dniu odbioru legitymacji lub 1-2 dni wcześniej, powinni ze sobą przynieść także wydrukowane potwierdzenie dokonania opłaty za legitymację.

Studenci studiów drugiego stopnia, którzy kontynuują studia w UEP, mogą nadal korzystać z dotychczasowych legitymacji po przedłużeniu ich ważności (przedłużanie ważności legitymacji będzie możliwe od 12 marca 2024 r.). Studenci kontynuujący studia w UEP powinni również złożyć w Biurze Obsługi Studenta podpisane oświadczenie o wyborze wariantu płatności za studia (plik do pobrania na dole strony).

mLegitymacja

Aby otrzymać mLegitymację należy zastosować się do następującej procedury:

  • Po zalogowaniu do USOSWeb należy przejść ścieżkę: DLA STUDENTÓW -> MOJE STUDIA -> mlegitymacja i wybrać opcję „Zamów mLegitymację”
  • Zamówienie jest następnie przesłane i procesowane przez systemy Centralnego Ośrodka Informatyki (ta weryfikacja powinna zająć kilka minut).
  • Gdy mLegitymacja zostanie wydana przez COI na stronie mLegitymacji w USOSweb (po odświeżeniu strony lub ponownym jej odwiedzeniu) pojawi się kod QR który dodajemy do aplikacji mObywatel przez opcję „Dodaj dokument”. Po wybraniu tej funkcji należy zeskanować kod QR i dokument pojawi się w aplikacji.

Aby mLegitymacja była ważna należy przedłużyć standardową, plastikową legitymację w Biurze Obsługi Studenta na początku każdego kolejnego semestru.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.