Plan wykładów i inne informacje dla studentów
Ze względu na zmianę strony www UEP, tymczasowo przedstawione są tylko podstawowe informacje o planowanych wykładach:
19.04, 16:45 – 18:00, CEUE 2.1, SAP Analytics Cloud
Bartosz Kram, All for One Poland, SAP BI Consultant
21.04, 10:00 – 13:00, CEUE 4.13, WARSZTATY: Wykorzystanie pakietu BDL w środowisku R
Anna Stępniak | Ośrodek Statystyki Miast Urzędu Statystycznego w Poznaniu
Wymagane zapisy: kamil.wilak@ue.poznan.pl
25.04, 17:00 – 18:15, 301A (budynek główny)
Impreza Crunchips ma wiele twarzy!
Anita Gwizdek – Starszy Kierownik Marketingu i Aleksandra Paciorek – Kierownik ds. Marki, PR i Komunikacji Korporacyjnej
Lorenz
25.04, 18:30 – 19:15, 301A (budynek główny)
Jak zacząć budować prywatny kapitał emerytalny z wykorzystaniem III filaru
dr A. Świder
Organizacja: Parlament Studencki
26.04, 16:45 – 18:15, CEUE 2.1 oraz ONLINE na fanpage’u fb UEP
Jak wykorzystać social media w komunikacji z klientem – na podstawie działań marki Volkswagen Samochody Dostawcze
1. Wstęp
– Kilka słów o marce Volkswagen Samochody Dostawcze
– Social media – aktualne dane
– Trendy
2. Klient
– Do kogo możemy trafić przy użyciu social media
3. Komunikacja
– Cel komunikacyjny
– Język i styl komunikacji
– Komunikacja ongoingowa
– Komunikacja kampanijna
– Moderacja
4. Działania dodatkowe
– konkursy
– współpraca z influencerami
– tworzenie contentu
5. Podsumowanie
Wykłady otwarte z cyklu „Podatkowa Majówka”
Aktualne informacje o salach i linki do wykładów online na fanpage’u SKN Tax
08.05.2023, godz. 16:45-18:15
BDO
„Zakład podatkowy przedsiębiorcy zagranicznego (permanent establishment). Podatki
międzynarodowe”
TaxBY
„Ile strategii w Strategii Podatkowej według CIT?”
Krajowa Administracja Skarbowa
„Opodatkowanie samochodów osobowych akcyzą w świetle prawa i praktyki”
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Oddział Wielkopolski w Poznaniu
„Obowiązkowy KSe-F – rewolucja dla podatników i księgowych”
PwC
„ABC sporów podatkowych”
WTS&SAJA
„Praca zdalna / „workation” za granicą – jakie są skutki podatkowe dla pracodawcy?”
Ministerstwo Finansów
„Paliwa, alkohole, wyroby tytoniowe – dlaczego płacimy za te wyroby podatki?”
LTCA
„Fundacja Rodzinna – Polska rajem podatkowym?”
Deloitte
„Jak legalnie obniżyć swoje zobowiązania podatkowe w podatku CIT?”
Grant Thornton
„Estoński CIT, czyli jak nie płacić podatków”
KPMG
„Wyprowadzenie zysków oraz wyłudzenia podatków w kontekście przepisów CIT i
VAT”
TPA
„Międzynarodowe aspekty opodatkowania dochodów”
PragmatIQ
„Forma opodatkowania lekarzy”
Jeśli wykład odbywa się w trybie stacjonarnym, podczas jego trwania należy zgłosić swoją obecność korzystając z elektronicznej listy obecności.
Jeśli wykład przeprowadzany jest w formie streaming’u na fanpage’u UEP na facebook’u lub też jest ogłaszany za pośrednitwem fb, to klikamy „wezmę udział” przy odpowiedniej dacie w wydarzeniu, następnie w czasie wykładu dodajemy komentarz merytoryczny i wypełniamy elektroniczną listę obecności (ankieta google dostępna na stronie głównej wykładów otwartych).
Jeśli wykład odbywa się na innych platformach i nie jest on komunikowany na fanpage’u UEP na facebook’u, to klikamy „wezmę udział” przy odpowiedniej dacie w wydarzeniu oraz wypełniamy elektroniczną listę obecności (ankieta google dostępna na stronie głównej wykładów otwartych).
Na zajęcia może przyjść każdy student zainteresowany wybranym tematem lub chcący skorzystać z tej okazji, by nawiązać bezpośredni kontakt z przedstawicielem danej firmy i porozmawiać bez barier o stażu, praktyce czy o podjęciu pracy. Wykłady otwarte są też dla wszystkich osób zainteresowanych dyskusją na akademickim poziomie.
W przypadku części wykładów istnieje możliwość zakwalifikowania się do uczestnictwa w warsztatach specjalizacyjnych, które odbywają się na terenie i poza terenem Uniwersytetu. To okazja do pozyskania praktycznych umiejętności fachowych i interpersonalnych. To również świetna droga do wzbogacenia swojego CV i/lub nawiązania bliższych relacji z organizującym warsztaty przedsiębiorstwem. Oferta wykładów otwartych skierowana jest zatem do studentów wszystkich lat studiów i wszystkich kierunków. Formalnie przedmiot „Zajęcia otwarte” lub „Wykłady otwarte” wybierany jest z bloku przedmiotów do wyboru podczas konstruowania przez studentów indywidualnych ścieżek studiów.
Zbieranie punktów za obecność na wykładach można rozpocząć już na I roku studiów. Punkty te przyznane zostaną na poczet zajęć rozliczanych na latach wyższych.

Wykłady otwarte

- Katedra Marketingu Międzynarodowego