Artykuł prof. Mileny Ratajczak-Mrozek w „Industrial Marketing Management''
Artykuł współautorstwa dr hab. Mileny Ratajczak-Mrozek, prof. UEP, pt. „Resource interaction: Key concepts, relations and representations” został opublikowany w czasopiśmie „Industrial Marketing Management” (140 punktów, Impact Factor czasopisma 6,96).
W artykule autorzy przeanalizowali temat zasobów z perspektywy relacji biznesowych i interakcji. Podsumowano w nim 20 lat badań, zidentyfikowano i wskazano możliwe wykorzystanie głównych koncepcji w ramach podejścia interakcyjnego do zasobów (Resource Interaction Approach, RIA). Ustalenia autorów zawarte w artykule stanowią platformę do dalszych badań koncepcyjnych i empirycznych w ramach badań nad relacjami przedsiębiorstw, sieciami biznesowymi oraz znaczeniem i wykorzystaniem samych zasobów.
Artykuł jest efektem kontynuowanej współpracy międzynarodowej. Współautorami jest łącznie 18 naukowców z 9 różnych ośrodków akademickich.
Wyznaczamy trendy w badaniach naukowych.