Publikacje Uniwersytet

Artykuł prof. Mileny Ratajczak-Mrozek w „Industrial Marketing Management''

6 czerwca, 2022

Artykuł współautorstwa dr hab. Mileny Ratajczak-Mrozek, prof. UEP, pt. „Resource interaction: Key concepts, relations and representations” został opublikowany w czasopiśmie „Industrial Marketing Management” (140 punktów, Impact Factor czasopisma 6,96).

W artykule autorzy przeanalizowali temat zasobów z perspektywy relacji biznesowych i interakcji. Podsumowano w nim 20 lat badań, zidentyfikowano i wskazano możliwe wykorzystanie głównych koncepcji w ramach podejścia interakcyjnego do zasobów (Resource Interaction Approach, RIA). Ustalenia autorów zawarte w artykule stanowią platformę do dalszych badań koncepcyjnych i empirycznych w ramach badań nad relacjami przedsiębiorstw, sieciami biznesowymi oraz znaczeniem i wykorzystaniem samych zasobów.

Artykuł jest efektem kontynuowanej współpracy międzynarodowej. Współautorami jest łącznie 18 naukowców z 9 różnych ośrodków akademickich.

Artykuł.

Wyznaczamy trendy w badaniach naukowych.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.