Katedra Badań Rynku i Usług

Kierunek Marketing w ofercie dydaktycznej UEP

19 kwietnia, 2022

Z wielką radością informujemy, że w dniu 25 marca 2022 roku zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu został utworzony kierunek studiów Marketing.
Kształcenie na kierunku Marketing na UEP będzie odbywało się na drugim stopniu studiów, na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych, od roku akademickiego 2022/23.
Marketing to idealny kierunek dla osób ambitnych, przedsiębiorczych, kreatywnych, pozytywnie nastawionych, otwartych na kontakty z innymi ludźmi, ciekawych nowych doświadczeń, pragnących zmieniać świat na lepszy.
Studia na kierunku Marketing przygotowują do pracy na stanowisku menedżera, odpowiedzialnego za działalność marketingową w wymiarze strategicznym, a także związaną z tym sprzedaż dóbr lub usług.
Absolwenci tego kierunku nabędą wiedzę, umiejętności i kompetencje pozwalające im na samodzielne podejmowanie decyzji w zmiennym otoczeniu rynkowym, z wykorzystaniem nowych technologii oraz mediów cyfrowych. Nauczą się tworzyć strategie oparte na nowoczesnych modelach biznesowych z wykorzystaniem digital marketingu. Opanują umiejętność rozpoznawania trendów rynkowych i wyszukiwania szans dla dalszego rozwoju organizacji, zarówno tych komercyjnych jak i niekomercyjnych.
Najważniejsze wyróżniki absolwenta kierunku Marketing:
Kompetencje cyfrowe – jako specjalista ds. digital marketingu nauczysz się wykorzystywać media cyfrowe w tworzeniu kampanii marketingowych
Umiejętności analityczne – jako menedżer będziesz biegle posługiwać się nowoczesnymi metodami pozyskiwania oraz przetwarzania informacji rynkowych, pozwalających na podejmowanie trafnych decyzji
Umiejętności strategiczne – nauczysz się tworzyć i realizować skuteczne strategie marketingowe, tworzyć wartość dla klienta, zarządzać doświadczeniem klienta (UX), dowiesz się jak zostać liderem i zarządzać zespołami pracowników

Zarządzenie Rektora UEP nr 22-2022 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.