Międzyinstytutowa debata naukowa na UEP
W dniu 1 kwietnia br. w auli UEP odbyła się debata zatytułowana „Informacja i dezinformacja na rynku, czyli blaski i cienie gospodarki opartej na wiedzy”.
Spotkanie zostało zorganizowane przez Instytut Marketingu. W ramach rozwoju współpracy międzyinstytutowej do udziału w dyskusji panelowej zostali zaproszeni przedstawiciele Instytutu Zarządzania oraz Instytutu Gospodarki Międzynarodowej.
Merytorycznego wprowadzenia do dyskusji dokonał dr hab. Waldemar Rydzak prof. UEP, który wygłosił krótką prezentację. Dyskusję prowadził dr hab. Marek Zieliński prof. UEP, a panelistami byli:
- prof. dr hab. Jan Fazlagić,
- dr Piotr Gaczek,
- dr Judyta Cabańska,
- dr Paweł Niszczota,
- dr Adam Weinert
- dr Anna Bernaciak.
Było to pierwsze z cyklu spotkań międzyinstytutowych, których gospodarzem jest Instytut Marketingu. Przewiduje się kontynuację tego typu debat na forum międzyinstytutowyym. Ich celem jest wymiana wiedzy oraz poglądów prezentowanych z różnych punktów widzenia, a jednocześnie zacieśnianie relacji i tworzenie pracownikom okazji do nawiązywania współpracy.