Aktualności
Najnowsze informacje z życia Uczelni. Osiągnięcia pracowników, studentów i absolwentów. Pozyskane akredytacje i projekty, nagrody i miejsca rankingowe.
Bądź na bieżąco!
![Andrzej Byrt, polski ekonomista i dyplomata, były ambasador Polski we Francji i Niemczech, w przeszłości związany również z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Na zdjęciu widoczny jest w eleganckim garniturze, z poważnym wyrazem twarzy, co podkreśla jego profesjonalizm i doświadczenie zawodowe.](https://ue.poznan.pl/wp-content/uploads/2024/07/Andrzej-Byrt.foto2_-700x467.jpg)
Dr Andrzej Byrt – Zasłużonym dla Miasta Poznania
Pan Andrzej Byrt na uroczystej sesji Rady Miasta otrzymał tytuł i statuetkę Zasłużonego dla Miasta Poznania. Laureat jest absolwentem naszej Uczelni, w której uzyskał stopień doktora.
![Grafika przedstawia logotyp projektu "OPEN FACT". Składa się on z napisu "OPEN FACT" po prawej stronie oraz okręgu z trzema poziomymi prostokątami w odcieniach od czerni do bieli po lewej stronie.](https://ue.poznan.pl/wp-content/uploads/2024/07/openfact2-700x496.jpg)
OpenFact ponownie najskuteczniejszy w wykrywaniu fake news
Projekt OpenFact realizowany przez naszych naukowców uzyskał najwyższą liczbę punktów i pozytywną ocenę po drugiej fazie projektu. Tym samym powtórzył swój sukces sprzed roku, kiedy po fazie pierwszej również został najlepiej oceniony wśród wszystkich zespołów uczestniczących w programie.
![Zdjęcie przedstawia okładkę książki pt. "International Business and Culture: Challenges in Cross-Cultural Marketing and Management". Na górze okładki, na niebieskim tle z białym, wzorzystym motywem, znajduje się napis "Routledge Studies in International Business and the World Economy". Centralna część okładki jest biała z tytułem książki w czarnym kolorze. Pod tytułem znajduje się podtytuł "Challenges in Cross-Cultural Marketing and Management". Na dole okładki widnieje informacja o redaktorach książki: Małgorzata Bartosik-Purgat i Monika Guzek. W prawym dolnym rogu znajduje się logo wydawnictwa Routledge.](https://ue.poznan.pl/wp-content/uploads/2024/07/51I183an5xL._SR600315_PIWhiteStripBottomLeft035_SCLZZZZZZZ_FMpng_BG255255255.jpg)
Routledge wydało wysokopunktowaną publikację z zakresu biznesu międzynarodowego współredagowaną przez nasze naukowczynie
Książka, której współredaktorkami są prof. Małgorzata Bartosik-Purgat i mgr Monika Guzek nosi tytuł „International Business and Culture. Challenges in Cross-Cultural Marketing and Management”.