Katedra Marketingu Międzynarodowego

A. Hauke-Lopes i M.Ratajczak-Mrozek wzięły udział w 40th IMP Conference 2024

Dr Aleksandra Hauke-Lopes i dr hab. Milena Ratajczak-Mrozek wzięły udział w dniach 28-30.08.2024 w międzynarodowej konferencji 40th IMP2024 Conference in Oulu. Konferencja była organizowana przez  międzynarodową organizację naukową The Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP) oraz University of Oulu (Finlandia ). Naukowczynie przedstawiły dwie prezentacje artykułów pt. „Relationships fostering sustainable entrepreneurship. Are they really needed? – the case of vegan restaurants” oraz „Towards conceptualisation of network position in internationalisation – a systematisation and further research” ( współautor prof. Martin Johanson). Ponadto, prof. Milena Ratajczak-Mrozek wzięła udział w zebraniu zarządu IMP Group, którego jest członkinią.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.