Ważniejsze publikacje IGM

„Value-in-context: co-creation across different context levels in the service ecosystem” - dr. Marcin Wieczerzycki, dr hab. Milena Ratajczak-Mrozek, dr Aleksandra Hauke-Lopes

Artykuł „Value-in-context: co-creation across different context levels in the service ecosystem” dr. Marcina Wieczerzyckiego, dr hab. Mileny Ratajczak-Mrozek oraz dr Aleksandra Hauke-Lopes (Katedra Relacji Biznesowych i Marketngu Międzynarodowego) napisany we współautorstwie z prof. Marią Colurcio (University Magna Graecia of Catanzaro (Włochy)) został opublikowany w czasopiśmie „Journal of Business & Industrial Marketing” (Emerald, Impact Factor 3.60).

Autorzy prezentują analizę współtworzenia wartości przez różnych aktorów współpracujących w ramach platformy cyfrowej. W artykule wykazano, że pełne zrozumienie współtworzenia wartości w ekosystemach usługowych wymaga przyjęcia perspektywy wykraczającej poza relację producent-klient i uwzględnienia szerszych interakcji. Autorzy podkreślają wagę „pośredniej wymiany usług za usługi” (wymiany niezwiązanej bezpośrednio z pojedynczą transakcją) we współtworzeniu wartości.

https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JBIM-01-2024-0049/full/html

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.