Zajęcia z przedmiotu “Podstawy marketingu” z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości przeprowadzone przez pracowników Katedry Strategii Marketingowych UEP
W dniach 16-17 kwietnia 2024 roku na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu odbyły się innowacyjne zajęcia z przedmiotu „Podstawy marketingu” dla studentów pierwszego roku studiów licencjackich na kierunku Zarządzanie. Zajęcia te wyróżniały się wykorzystaniem nowoczesnych technologii wirtualnej rzeczywistości, co pozwoliło studentom na głębsze zrozumienie i doświadczenie nowych możliwości w dziedzinie marketingu.
Podczas zajęć, prowadzonych przez mgr Doris Antczak i mgr Marcina Gurtatowskiego z Katedry Strategii Marketingowych, studenci mieli okazję nie tylko uzyskać informacje o badaniach naukowych dotyczących wykorzystania VR w marketingu, ale również samodzielnie przetestować gogle wirtualnej rzeczywistości. To praktyczne podejście pozwoliło uczestnikom na bezpośrednie doświadczenie sposobu, w jaki technologia ta może być wykorzystywana w praktyce marketingowej.