Zarządzanie dostępnością cyfrową
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.
Dołącz do nas!
Zarządzanie dostępnością cyfrową
1. Prawne aspekty dotyczące dostępności cyfrowej i osób z niepełnosprawnościami (4 godz.)
2. Technologie asystujące dla osób z niepełnosprawnościami wzroku (8 godz.)
3. Podstawy języka migowego i nagrywania tłumaczy języka migowego (30 godz.)
4. Projektowanie uniwersalne (8 godz.)
5. Obsługa klienta z niepełnosprawnością w mediach cyfrowych (4 godz.)
6. Zarządzanie wizerunkiem w mediach społecznościowych (8 godz.)
7. Deklaracja dostępności (4 godz.)
8. Audiodesprypcja (24 godz.)
9. Tekst alternatywny (8 godz.)
10. Napisy dla osób z niepełnosprawnością słuchu (6 godz.)
11. ETR – tekst łatwy do czytania i zrozumienia (8 godz.)
12. Ochrona danych osobowych w mediach (4 godz.)
13. Wystąpienia w mediach (8 godz.)
14. Audyt strony internetowej i aplikacji mobilnej (30 godz.)
Studia kończą się zdaniem pisemnego egzaminu końcowego z wynikiem pozytywnym.
Najbliższa edycja studiów zostanie uruchomiona od października 2023 roku. Studia będą trwały dwa semestry
Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub 2 razy w miesiącu w formule mieszanej – część zajęć zostanie przeprowadzona w siedzibie Uczelni, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną). Planowana struktura zajęć dla edycji realizowanej w roku akademickim 2023/2024 jest następująca: ok. 50% on-line oraz ok. 50% w siedzibie Uczelni.
Opłata za studia: 5.500 zł
*Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 4.400 zł.
Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe: Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:
1) Płatność jednorazowa 5.500 zł (lub 4.400 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– płatna do dnia 18 października 2023 r.
2) Płatność w dwóch równych ratach po 2.750 zł (lub 2.200 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 18 października 2023 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2024 r.
3) Płatność w czterech równych ratach po 1.375 zł (lub 1.100 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 18 października 2023 r.
– II rata płatna do dnia 15 grudnia 2023 r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2024 r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2024 r.
Uwaga! Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.
W przypadku wystąpienia różnic programowych student zobowiązany jest do uzupełnienia odpowiednich zaliczeń i uiszczenia dodatkowej opłaty.
Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe obowiązuje aplikacja online.
Dokumenty można dostarczyć osobiście bądź listownie. Kryteria kwalifikacji mają charakter ogólny i związane są z regulaminowymi wymogami dotyczącymi uczestników studiów. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie lub mailowo o terminie rozpoczęcia zajęć
Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) do wniesienia opłaty za studia,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów w BSP dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast do BSP przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez pracownika BSP),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.
Wniosek, kwestionariusz, zobowiązanie finansowe oraz oświadczenie należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.
Miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w terminie podanym podczas rejestracji w systemie.
Listownie:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem Studia Podyplomowe „Zarządzanie dostępnością cyfrową”
Osobiście:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacyjne Usług Elektronicznych
ul. Towarowa 55, III piętro, p. 3.4 (przy Akademii Muzycznej)