Katedra Handlu i Marketingu

Katedra Handlu i Marketingu funkcjonująca w ramach Instytutu Marketingu powstała z połączenia dwóch katedr (Zarządzenie Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu nr 116 z dnia 28.09.2009 r.):

  • Katedry Handlu i Marketingu kierowanej przez prof. dr hab. Halinę Szulce,
  • Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym kierowanej przez prof. dr hab. Marię Sławińską.

Obie połączone Katedry wywodzą się z dawnego Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług, kierowanego przez prof. dr Zbigniewa Zakrzewskiego do 1982 r., a następnie do 1991 r. przez prof. dr hab. Halinę Szulce. W ramach reorganizacji Uczelni w 1991 roku powstały w miejsce Instytutu katedry, między innymi Katedra Handlu i Marketingu oraz Katedra Przedsiębiorstw Handlowych (przemianowana w 2007 roku na Katedrę Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym).

Konsultacje w bieżącym semestrze

Kontakt

Mgr Beata Sobiecka-Dohnal starszy specjalista
Bud. A-skrzydło, pokój nr 323
DANE KONTAKTOWE

Adres korespondencyjny:

Katedra Handlu i Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.