Instytut Marketingu
O Instytucie
W Instytucie zatrudnieni są najwyższej klasy specjaliści, których zainteresowania naukowo-badawcze koncentrują się wokół takich zagadnień jak: marketing przedsiębiorstw i organizacji non-profit, zachowania konsumentów, zrównoważona konsumpcja, zastosowanie nowych technologii w marketingu, strategie i struktury handlu, komercjalizacja produktów, badania marketingowe, innowacje marketingowe i produktowe, czy relacje partnerskie na rynku business to business.Instytut Marketingu dysponuje kilkoma laboratoriami, pozwalającymi na prowadzenie badań z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń i aparatury pomiarowej. Są to: Laboratorium Badań Konsumenckich, ShopLab, ConsumerLab, a także profesjonalna salka do przeprowadzania zogniskowanych wywiadów grupowych.Pracownicy i doktoranci Instytutu Marketingu często realizują swoje badania przy współpracy z naukowcami z innych ośrodków akademickich z kraju i za granicą. Dzięki licznym kontaktom i nawiązanym relacjom upowszechnianie wyników badań ma wymiar międzynarodowy, a ich wpływ na otoczenie społeczno-gospodarcze jest znaczący.
Dr hab. Zygmunt Waśkowski, prof. UEP
- Dyrektor Instytutu Marketingu
- Dyrektor Instytutu
- Katedra Strategii Marketingowych