Katedra Controllingu, Analizy Finansowej i Wyceny
Katedra Controllingu, Analizy Finansowej i Wyceny to ambitny i dynamiczny zespół pracujący pod kierunkiem dr. hab. Cezarego Kochalskiego, prof. UEP. Nasi pracownicy zaangażowani są w różnorodne dziedziny aktywności, w tym badawczą, dydaktyczną, organizacyjną, a także współpracę zarówno z renomowanymi instytucjami krajowymi jak i zagranicznymi ośrodkami naukowymi. Katedra utrzymuje również bliskie relacje z praktyką gospodarczą.
O katedrze
W Katedrze Controllingu, Analizy Finansowej i Wyceny łączymy doświadczenia przeszłych pokoleń z aktualnymi wyzwaniami nauki i dydaktyki. Nasze korzenie sięgają utworzonej w 1931 r. Katedry Rachunkowości i Analizy Bilansów. W 1993 r. na skutek wydzielenia z Katedry Ekonomiki, Analizy i Rachunkowości Przedsiębiorstw powstała Katedra Analizy Finansowej i Strategicznej, która od 2013 roku funkcjonuje pod obecną nazwą.
W Katedrze aktywnie poszukujemy nowych trendów w nauce. Pracownicy posiadają bogaty dorobek naukowy, a ich publikacje znane są zarówno w kraju jak i za granicą. Prace publikowane są w renomowanych wydawnictwach oraz w cenionych czasopismach naukowych.
Wszechstronne zainteresowania naukowe pracowników Katedry obejmują zagadnienia dotyczące rozwiązań controllingowych w przedsiębiorstwach, analizy i diagnostyki ekonomicznej, funkcjonowania podmiotów gospodarczych, szczególnie zarządzania kosztami, finansowania ich działalności operacyjnej i rozwojowej, efektywności inwestycji, zarządzania wartością oraz transferu i finansowania innowacji.
Ważnym obszarem funkcjonowania Katedry jest współpraca z praktyką gospodarczą, która sprawia, że przekazywana studentom wiedza jest aktualna i praktyczna. Nasi pracownicy są uznawani w środowisku biznesowym i pełnią różnorodne funkcje m.in. jako członkowie instytucji publicznych, biegli sądowi, członkowie organów spółek i rad nadzorczych, czy doradcy biznesowi.
Katedra aktywnie uczestniczy w życiu Uczelni. Pracownicy pełnią ważne funkcje organizacyjne oraz realizują innowacyjne projekty zarówno naukowe jak i dydaktyczne, mające na celu dostosowanie jakości kształcenia na UEP do potrzeb nowoczesnej gospodarki. W ostatnich latach najważniejsze inicjatywy to programy finansowane m.in. przez Ministerstwo Edukacji i Nauki, Narodową Agencję Wymiany Akademickiej, Narodowe Centrum Nauki, Santander Bank Polska S.A., czy Fundację Rozwoju Systemu Edukacji.
W celu uzyskania dalszych informacji o aktywności Katedry zapraszamy do poszczególnych sekcji naszej strony internetowej.
Najbliższe wydarzenia
Rekrutacja na studia podyplomowe „Analiza Ekonomiczna i Controlling”
Pracownicy katedry
Konsultacje w bieżącym semestrze
Dr hab. Cezary Kochalski, prof. UEP
Collegium Altum, pokój nr 817a
Dr hab. Dawid Szutowski, prof. UEP
Collegium Altum, pokój nr 813
Dr Jarosław Nowicki
Collegium Altum, pokój nr 816
Dr Piotr Ratajczak
Collegium Altum, pokój nr 812
Dr Agata Sierpińska-Sawicz
Collegium Altum, pokój nr 814
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
Dzień wolny
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Dzień wolny
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
-
dyżur stacjonarny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
dyżur zdalny: Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email, kod na MS Teams: r9d2o9u (po uprzednim kontakcie mailowym)
Dr inż. Aleksandra Szulczewska-Remi
Collegium Altum, pokój nr 814
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Dzień wolny
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
-
Collegium Altum, p. 814, tel. 61-854-37-82, Email
Dr Marek Wierzbiński
Collegium Altum, pokój nr 812
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
Dzień wolny
dyżur zdalny
-
Dzień wolny
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
-
dyżur zdalny
-
dyżur stacjonarny, pokój 115C
Działalność naukowa
Katedra Controllingu, Analizy Finansowej i Wyceny prowadzi działalność naukową skoncentrowaną na najważniejszych i najaktualniejszych problemach przedsiębiorstw w obszarach finansów i zarządzania, a także problemach dotyczących całego systemu gospodarczego, jednocześnie podejmując interdyscyplinarne badania dotyczące m.in. innowacyjności czy zrównoważonego rozwoju. Prowadzona przez Katedrę działalność naukowa przybiera postać zarówno indywidualnej, jak i zespołowej pracy podejmowanej z przedstawicielami krajowych oraz zagranicznych ośrodków naukowych.
Zachęcamy do zapoznania się z wybranymi projektami badawczymi oraz dostępnymi do pobrania publikacjami w trybie otwartego dostępu. Informacje o publikacjach w trybie ograniczonego dostępu można znaleźć w serwisach: Google Scholar, ResearchGate, ORCID i innych.
-
Projekt pt. Analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa w kontekście wyzwań Polskiego Ładu (Ministerstwo Edukacji i Nauki)
Tytuł projektu: Analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa w kontekście wyzwań Polskiego Ładu
Nr projektu: NdS/543640/2021/2022
Kierownik projektu: dr hab. Cezary Kochalski, prof. UEP
Wykonawcy projektu:
dr hab. Dawid Szutowski, prof. UEP (główny wykonawca)
dr hab. Andrzej Niemiec
dr Jarosław Nowicki
dr Piotr Ratajczak
dr Agata Sierpińska-Sawicz
dr Aleksandra Szulczewska-Remi
dr Marek WierzbińskiCzas trwania projektu: 12.04.2022 – 12.04.2024
Konkurs: Nauka dla Społeczeństwa, Ministerstwo Edukacji i NaukiStreszczenie projektu:
Cele główne projektu – ze względu na jego wielopłaszczyznowy charakter – zostały określone w trzech warstwach: poznawczej, teoretycznej i aplikacyjnej. W warstwie poznawczej skoncentrowano się na retrospektywnej analizie zależności pomiędzy zmianami „zmiennych Polskiego Ładu” a funkcjonowaniem przedsiębiorstw oraz pogłębionej analizie transmisji zmian rentowności i płynności finansowej pomiędzy sektorami. W warstwie teoretycznej nawiązano do aktualnych badań prowadzonych w obszarze analizy ekonomicznej przedsiębiorstw i dążących do wypracowania modelowego ujęcia analizowanych zjawisk. Cele teoretyczne nawiązują do celów poznawczych i uzupełniają je o systematyzację wyników w formie modelowej oraz interpretację na bazie teorii zasobowej, teorii systemów i teorii organizacji branżowej. W warstwie aplikacyjnej cel główny został sformułowany w ten sposób, aby jego osiągnięcie pociągnęło za sobą wykorzystanie w praktyce gospodarczej wiedzy o efektach realizacji założeń Polskiego Ładu, co wiąże się ze stworzeniem narzędzi analitycznych umożliwiających adaptację przedsiębiorstw do zmian w otoczeniu.Wejście w życie Polskiego Ładu wraz z początkiem roku 2022 będzie miało znaczący wpływ na polską rzeczywistość gospodarczą. Polski Ład, jako plan odbudowy polskiej gospodarki po pandemii COVID-19, ma za zadanie zmniejszyć nierówności społeczne i stworzyć lepsze warunki do życia dla wszystkich obywateli. Osiągnięcie tych celów będzie możliwe m.in. dzięki realizacji założeń przyjętych w ramach poszczególnych obszarów Polskiego Ładu i wpływających na warunki, w których funkcjonować będą przedsiębiorstwa.
Projekt wpisuje się w założenia programu Nauka dla Społeczeństwa związane z budowaniem współpracy między podmiotami działającymi w obszarze nauki a podmiotami działającymi w sferze społeczno-gospodarczej poprzez wypracowanie nowej wiedzy i praktycznych rozwiązań w zakresie wykorzystania przez przedsiębiorstwa efektów wejścia w życie Polskiego Ładu. W tym kontekście projekt korzysta z najnowszego dorobku naukowego oraz wpisuje się w aktualny nurt badań i bogatą praktykę gospodarczą w obszarze wykorzystania analizy ekonomicznej przedsiębiorstw do poprawy jakości decyzji.
W ramach prac przygotowawczych dokonano kompleksowej analizy dostępnej dokumentacji, w wyniku czego wyselekcjonowano obszary Polskiego Ładu, których realizacja ma mieć największe przełożenie na warunki, w których funkcjonować będą przedsiębiorstwa, a następnie skonceptualizowano efekty realizacji założeń zawartych w tych obszarach poprzez określenie „zmiennych Polskiego Ładu”, tj. zmiennych opisujących otoczenie przedsiębiorstw, które w największym stopniu mają zostać dotknięte wejściem w życie Polskiego Ładu. Równolegle, na bazie prowadzonych prac analityczno-koncepcyjnych oraz krytycznej analizy literatury wyselekcjonowano, a następnie precyzyjnie skonceptualizowano konstrukty, które w najbardziej syntetyczny sposób opisują kondycję finansową przedsiębiorstw, i które zostaną dotknięte zmianami „zmiennych Polskiego Ładu”, tj. rentowność i płynność finansową.
-
Projekt pt. Jakość decyzji w procesie innowacyjnym w przedsiębiorstwach biotechnologicznych (Narodowe Centrum Nauki)
Tytuł projektu: Jakość decyzji w procesie innowacyjnym w przedsiębiorstwach biotechnologicznych
Nr projektu: 2018/29/B/HS4/00159
Kierownik projektu: dr Dawid Łukasz SzutowskiWykonawcy projektu: dr inż. Aleksandra Szulczewska-Remi, dr Piotr RatajczakCzas trwania projektu: 10.01.2019 – 09.01.2021
Konkurs: OPUS, Narodowe Centrum NaukiStreszczenie projektu:
W projekcie „Jakość decyzji w procesie innowacyjnym w przedsiębiorstwach biotechnologicznych” opracowany zostanie model i kompleksowe podejście przedstawiające szczegółową specyfikację i uwarunkowania procesu innowacyjnego z punktu widzenia podejmowania decyzji. Celem wypracowanego podejścia będzie zwiększenie efektywności procesów innowacyjnych w przemyśle biotechnologicznym, które pozwoli na regularne tworzenie nowych produktów. Brak wszechstronnego kontekstu teoretycznego utrudnia skuteczny rozwój i wdrażanie permanentnych procesów innowacyjnych, dlatego też badania w tej dziedzinie mają istotne znaczenie teoretyczne i praktyczne. Przedłożony projekt innowacyjnie osadza badania w teorii decyzji. Opiera się on na obecnych rozważaniach nad procesami innowacyjnymi i odnosi się do aktualnych luk badawczych w obszarach: 1) wspólnych schematów interpretacyjnych wśród uczestników procesu innowacji, 2) racjonalności podmiotów podejmujących decyzje, 3) uczestnictwa w procesie podejmowania decyzji oraz 4) pamięci transakcyjnej. -
Projekt pt. Badania nad odrębnością kosztu kapitału własnego w firmach rodzinnych (Narodowe Centrum Nauki)
Tytuł projektu: Badania nad odrębnością kosztu kapitału własnego w firmach rodzinnych
Nr projektu: 2017/26/D/HS4/00349
Kierownik projektu: dr Jarosław NowickiWykonawca projektu: dr Jarosław NowickiCzas trwania projektu: 10.05.2018 – 09.05.2020Konkurs: SONATA, Narodowe Centrum Nauki
Streszczenie projektu:
Głównym celem projektu jest zbadanie na podstawie dużej grupy przedsiębiorstw z różnych krajów na całym świecie związku pomiędzy kontrolą rodziny nad firmą a kosztem kapitału własnego.Biorąc pod uwagę wyniki analizy literatury dokonanej na potrzeby projektu, kierunek wpływu kontroli rodziny nad firmą na koszt kapitału własnego nie jest przesądzony. Na podstawie dużej liczby opracowań z zakresu teorii agencji, nadzoru korporacyjnego i teorii struktury kapitału stwierdzić można, że są przesłanki zarówno ku temu, aby przypuszczać, iż kontrola rodziny wpływa na podwyższenie kosztu kapitału własnego, jak i ku temu, aby przewidywać, iż kontrola rodziny nad firmą wpływa na obniżenie kosztu kapitału własnego.
Przeanalizowane w projekcie przesłanki zarówno dla pozytywnego, jak i negatywnego związku pomiędzy kontrolą rodziny a kosztem kapitału własnego stanowią jednocześnie podstawę dla wnioskowania na temat czynników, które wpływają na tę relację.
Analiza literatury prowadzi także do postawienia trzech dodatkowych pytań badawczych. Udzielenie odpowiedzi na te pytania stanowi dalsze cele szczegółowe proponowanego badania:
- Czy związek między kontrolą rodziny nad firmą a kosztem kapitału własnego zmienia się w różnych okresach w zależności od faz cyklu koniunkturalnego?
- Czy związek między kontrolą rodziny nad firmą a kosztem kapitału własnego jest różny w różnych państwach w zależności od poziomu ochrony praw inwestorów?
- Jaki jest wpływ decyzji finansowych firm rodzinnych na koszt kapitału własnego w zależności od architektury finansowej krajów?
Powodem podjęcia się tej tematyki badawczej jest z jednej strony duże znaczenie firm rodzinnych dla gospodarki, z drugiej strony znaczenie kosztu kapitału własnego dla teorii i praktyki finansów. W dłuższej perspektywie lepsze poznanie czynników kształtujących koszt kapitału własnego w firmach rodzinnych może owocować bardziej efektywnymi decyzjami inwestycyjnymi i finansowymi, trafniejszą oceną dokonań, jak również rozwojem bardziej adekwatnych systemów motywacyjnych.
-
Publikacje Open Access
Zapraszamy do zapoznania się z artykułami i monografiami naukowymi opublikowanymi przez pracowników Katedry Controllingu, Analizy Finansowej i Wyceny w trybie otwartego dostępu! Informacje o publikacjach w trybie ograniczonego dostępu można znaleźć w serwisach: Google Scholar, ResearchGate, ORCID i innych.
Działalność dydaktyczna
Katedra prowadzi działalność dydaktyczną z szerokim zakresem tematów, skupiając się na zagadnieniach związanych z controllingiem, analizą ekonomiczną i finansową, zarządzaniem kosztami, finansowaniem działalności przedsiębiorstw, efektywnością inwestycji, zarządzaniem wartością oraz transferem i finansowaniem innowacji. Zajęcia prowadzone są zarówno w języku polskim jak i angielskim.
Ważnym elementem działalności Katedry jest bliska współpraca z praktyką gospodarczą, co zapewnia studentom dostęp do aktualnej i praktycznej wiedzy. W Katedrze kładziemy duży nacisk na łączenie teorii z praktyką, co przygotowuje studentów do skutecznego działania w dynamicznym środowisku biznesowym.
-
Projekt pt. Sustainable Financial Analysis and Business Intelligence Tools (Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej)
Projekt badawczy: Sustainable Financial Analysis and Business Intelligence Tools
Kierownik projektu: dr hab. Andrzej NiemiecBudżet: 346 910,00 PLNNazwa programu: SPINAKER – Intensywne międzynarodowe programy kształceniaŹródło finansowania: Program jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. „Wsparcie zdolności instytucjonalnej polskich uczelni poprzez tworzenie i realizację międzynarodowych programów studiów” (Działanie: 3.3 Umiędzynarodowienie polskiego szkolnictwa wyższego), określony we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.03.03.00-00-PN16/18.
Cel projektu: umiędzynarodowienie UEP i wzrost udziału zagranicznych studentów I stopnia w kształceniu Uczelni poprzez opracowanie i realizację intensywnego międzynarodowego programu kształcenia dot. zrównoważonej analizy finansowej przedsiębiorstwa i narzędzi Business Intelligence (BI).
Intensywny międzynarodowy program kształcenia (2 edycje, każda po 25 osób, 60h) będzie realizowany w formie szkoły letniej w oparciu o 3 moduły:
1) zrównoważoną analizę finansową przedsiębiorstwa (32h),
2) narzędzia BI (Tableau i MS Power BI) (18h),
3) promocję kultury polskiej i oferty edukacyjnej UEP (10h).Do oczekiwanych rezultatów można zaliczyć:
1) poszerzenie oferty edukacyjnej UEP realizowanej w formule hybrydowej,
2) podniesienie kwalifikacji 50 uczestników IMPK w zakresie zrównoważonej analizy finansowej przedsiębiorstwa,
3) podniesienie kwalifikacji 50 uczestników IMPK z obsługi narzędzi BI (Tableau i MS Power BI),
4) podniesienie świadomości społecznej nt. zalet zrównoważonej analizy finansowej i uwzględniania kwestii ESG w edukacji i analizach,
5) zwiększenie umiędzynarodowienia UEP dzięki ww. działaniom,
6) popularyzację kultury polskiej oraz oferty edukacyjnej UEP.Trwałość projektu zostanie osiągnięta dzięki wprowadzeniu IMPK lub jego elementów do stałego programu kształcenia na UEP oraz dzięki opracowaniu i darmowym udostępnieniu publikacji w j. angielskim nt. zrównoważonej analizy finansowej przedsiębiorstwa. Po zakończeniu projektu będą nadal prowadzone procesy naboru na kolejne edycje, jeżeli dostępne będą źródła finansowania (w szczególności w zakresie szkoleń BI).
-
Projekt pt. Green Controlling & Finance (Fundusz Stypendialny i Szkoleniowy, tzw. Fundusze Norweskie)
Projekt Green Controlling and Finance
Projekt Green Controlling and Finance – innowacyjny program studiów podyplomowych został zrealizowany w okresie od 2 stycznia 2015 roku do 31 maja 2016 ze środków Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji, pełniącej rolę Operatora Funduszu Stypendialnego i Szkoleniowego w ramach działania Rozwój Polskich Uczelni.Projekt zakładał wprowadzenie do systemu nauczania studiów podyplomowych, kursów, warsztatów oraz wykładów otwartych o tematyce zrównoważonego rozwoju ze szczególnych uwzględnieniem roli controllingu i finansów. Projekt zajął 2 miejsce na liście rankingowej spośród puli 38 dofinansowanych projektów w Polsce.
Celem ogólnym projektu było dostosowanie jakości kształcenia na UEP do potrzeb nowoczesnej gospodarki poprzez opracowanie i realizację innowacyjnego programu studiów. podyplomowych i kursów uwzględniających w controllingu aspekty społeczne oraz środowiskowe. -
Przedmioty
W języku polskim:
- analiza finansowa (wykłady i ćwiczenia),
- analiza finansowa i księgowość (wykłady i ćwiczenia),
- analiza fundamentalna (wykłady i ćwiczenia),
- analiza opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych (wykłady),
- analiza strategiczna kosztów (wykłady),
- audyt przedsiębiorstwa (wykłady)
- controlling (wykłady i ćwiczenia),
- controlling finansowy (wykłady),
- controlling w przedsiębiorstwie (wykłady),
- controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem (wykłady),
- finansowanie innowacyjnych programów badawczych i komercjalizacyjnych (wykłady),
- leasing jako źródło finansowania inwestycji (wykład),
- metody i narzędzia analizy finansowej (wykłady),
- metody wyceny przedsiębiorstwa (wykłady),
- wykorzystanie matematyki finansowej w ocenie projektów inwestycyjnych (wykłady i ćwiczenia),
- zarządzanie kosztami (wykłady i ćwiczenia),
- zarządzanie wartością przedsiębiorstwa (wykłady i ćwiczenia),
W języku angielskim:
- Financial Analysis (wykłady i ćwiczenia),
- Financial Controlling (wykłady)
- Financing Innovation Process (wykłady i ćwiczenia),
- Management Control (wykłady)
- Value Creation (wykłady i ćwiczenia),
-
Seminaria magisterskie
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą seminariów 2024/2025 Katedry Controllingu, Analizy Finansowej i Wyceny!
Seminaria stacjonarne
Seminaria niestacjonarne
-
Seminaria licencjackie
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą seminariów 2024/2025 Katedry Controllingu, Analizy Finansowej i Wyceny!
Seminaria stacjonarne
-
Specjalność IKiSFP
„Inwestycje Kapitałowe i Strategie Finansowe Przedsiębiorstwa”Jednym z rezultatów rozwiniętego potencjału naukowego i dydaktycznego Katedry jest wypracowanie w roku 1994, wspólnie z Katedrą Inwestycji i Rynków Kapitałowych, unikalnej w Polsce koncepcji specjalności INWESTYCJE KAPITAŁOWE I STRATEGIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA oraz jej uruchomienie w roku akademickim 1995/1996. -
Studia podyplomowe
Studia podyplomowe „Analiza Ekonomiczna i Controlling” są unikatową i prestiżową w skali kraju ofertą studiów podyplomowych.
Celem studiów jest usystematyzowanie i pogłębienie teoretycznych oraz praktycznych aspektów podstawowych instrumentów zarządzania, jakimi są analiza ekonomiczna i controlling.
Studia przeznaczone są zarówno dla osób zarządzających w przedsiębiorstwach, jak i dla analityków oraz controllerów. O przyjęcie na studia mogą ubiegać się osoby mające ukończone studia wyższe.Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.
Dołącz do nas!
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą!
Aktualności
-
Dr Aleksandra Szulczewska-Remi Pełnomocniczką Rektora ds. Komercjalizacji Badań na kadencję 2024-2028
Dr Aleksandra Szulczewska-Remi Pełnomocniczką Rektora ds. Komercjalizacji Badań na kadencję 2024-2028
Czytaj więcej -
Dr hab. Dawid Szutowski, prof. UEP został Prorektorem ds. Finansów na kadencję 2024-2028
Dr hab. Dawid Szutowski, prof. UEP został powołany do pełnienia funkcji Prorektora ds. Finansów na kadencję 2024-2028
Czytaj więcej
-
Podręcznik pt. „Metody monitorowania makro- i mikrootoczenia przedsiębiorstwa” autorstwa dr hab. Andrzeja Niemca i dr Agaty Sierpińskiej-Sawicz
W Wydawnictwie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ukazał się podręcznik pt. „Metody monitorowania...
Czytaj więcej -
Monografia pt. „Rentowność i płynność finansowa przedsiębiorstw w kontekście programów rozwojowych gospodarki. Uwarunkowania Polskiego Ładu” autorstwa dr hab. Cezarego Kochalskiego, prof. UEP i dr hab. Dawida Szutowskiego., prof. UEP
W Wydawnictwie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ukazała się monografia pt. „Rentowność i płynn...
Czytaj więcej -
„Rentowność i płynność przedsiębiorstw w kontekście wyzwań Polskiego Ładu. Raport sektorowy” (edycja druga)
Ukazał się raport autorstwa dr hab. Cezarego Kochalskiego, prof. UEP oraz dr hab. Dawida S...
Czytaj więcej
Kontakt
Adres korespondencyjny:
al. Niepodległości 10