Monografia “Relacje z interesariuszami na rynku wydarzeń sportowych”. Zygmunt Waśkowski, Olga Kijewska-Ratajczak. Wydawnictwo: Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań 2023

Marketing sportowy jako dyscyplina zyskał w ostatnich latach w Polsce na popularności. Mimo to, istnieją obszary, które nadal pozostają niedostatecznie zbadane lub całkowicie pominięte. Wśród nich znajdują się interakcje między organizatorami wydarzeń sportowych a ich interesariuszami. Grupa ta jest szeroka i charakteryzuje się różnorodnością oczekiwań wobec organizatorów. Chociaż te oczekiwania są zazwyczaj znane w statycznej perspektywie, sytuacja komplikuje się, gdy analiza zostaje przeprowadzona w sposób dynamiczny, czyli procesowy. Zmieniające się oczekiwania na różnych etapach organizacji mogą różnie wpływać na decyzje związane z wydarzeniem. To zagadnienie nie była wcześniej szeroko badane ani w Polsce, ani na świecie. 

Prezentowana publikacja oferuje dogłębną analizę procesowej natury relacji z interesariuszami w kontekście wydarzeń sportowych. Oparcie na teorii zostało wzbogacone o badania autorskie, które pomagają zrozumieć i częściowo wyjaśnić skomplikowaną dynamikę tych relacji na rynku sportowym.

Książka jest dostępna w otwartym dostępie: https://doi.org/10.12657/978-83-7986-495-9

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.