Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu ogłosiło wyniki IX konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepsze prace magisterskie oraz licencjackie z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
Serdecznie gratulujemy zwyciężczyniom i zwycięzcom konkursu oraz ich promotorkom i promotorom, wśród których znaleźli się pracownicy Instytutu Marketingu UEP:
I miejsce w konkursie na najlepszą pracę magisterską zajęła mgr Klaudia Dłużyńska, za pracę pt. Decyzje pozakupowe na rynku odzieżowym. Jak używamy i utylizujemy odzież? napisaną pod kierunkiem dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP (Instytut Marketingu UEP).
II miejsce, ex aequo, podzielili mgr Natalia Tarka za pracę pt. Udoskonalenie oraz propozycja nowych rozwiązań dla strony internetowej gabinetu Mandala Massage Clinic, napisaną pod kierunkiem dr Beaty Zamorskiej (Collegium da Vinci) oraz mgr Jakub Maciejewski za pracę pt. Wykorzystanie neuromarketingu w ocenie materiałów promocyjnych przedsiębiorstwa na przykładzie reklam Volkswagen Group Polska Sp. z o.o, napisaną pod kierunkiem dra hab. Jana Mikołajczyka, prof. UEP (Instytut Marketingu UEP).
III miejsce, ex aequo, podzielili Lucyna Róg-Wolska, za pracę pt. Budowanie marek osobistych lokalnych polityków w mediach społecznościowych na przykładzie publicznych profili facebookowych prezydentów pięciu największych polskich miast, napisaną pod kierunkiem dra Mateusza Karatysza (Collegium da Vinci) oraz mgr Mikołaj Zając za pracę pt. Determinanty atrakcyjności usług miejskiej komunikacji publicznej na przykładzie miasta Poznania pod kierunkiem dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP (Instytut Marketingu UEP).

I miejsce w konkursie na najlepszą pracę licencjacką zajął Mikołaj Garecki, za pracę pt. Postawy młodych konsumentów wobec praktyk greenwashingowych komunikowanych na etykietach, napisaną pod kierunkiem dr Małgorzaty Budzanowskiej – Drzewieckiej (Uniwersytet Jagielloński).
II miejsce zajęła Amelia Stanisławska, za pracę pt. Projekt wykorzystania narzędzi Google do tworzenia skutecznej cyfrowej kampanii reklamowej dla firmy X napisaną pod kierunkiem dr hab. Edyty Gołąb-Andrzejak, prof. PG (Politechnika Gdańska)
III miejsce, ex aequo, zajęły Julia Gałka za pracę pt. Wpływ postaw konsumenckich na wybór między handlem tradycyjnym a e-commerce przy zakupie dóbr luksusowych, napisaną pod kierunkiem dra Andrzeja Szymkowiaka, prof. UEP (Instytut Marketingu UEP) oraz Roksana Prantel za pracę pt. Zastosowanie wybranej metody neuroobrazowania w badaniach decyzji konsumenckich, napisaną pod kierunkiem dra inż. Jana Laskowskiego (Politechnika Lubelska).

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.