Pracownicy Katedry Strategii Marketingowych wybrani do Zarządu Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu podczas V Seminarium Naukowe PNTM

W dniach 8–9 maja 2025 roku w Poznaniu odbyło się V Seminarium Naukowe Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu (PNTM), które zgromadziło blisko 80 uczestników – przedstawicieli środowiska naukowego i praktyków biznesu z całej Polski. Tematem przewodnim tegorocznego wydarzenia była „Koncepcja Customer Experience w budowaniu wartości dla klienta”.

Program seminarium obejmował dwie sesje panelowe:

  • „Customer experience w strategiach przedsiębiorstw – doświadczenia i dobre praktyki”,

  • „Zarządzanie doświadczeniem konsumentów za pomocą technologii informacyjno-komunikacyjnych”.

Wyjątkową wartością seminarium było połączenie perspektywy naukowej z praktycznym doświadczeniem liderów rynku. W dyskusji panelowej udział wzięli przedstawiciele firm:
dr Jakub Dąbrowski (Veolia), Marta Oleszak (Solar), Maria Homa (Nestlé) oraz Mateusz Kot (City-Nav), dzieląc się konkretnymi przykładami i strategiami wdrażania customer experience w organizacjach.

Drugiego dnia odbyły się warsztaty doktoranckie, podczas których cztery młode badaczki zaprezentowały założenia swoich rozpraw doktorskich. Ich wystąpienia spotkały się z żywą, merytoryczną dyskusją, stanowiąc cenne doświadczenie w procesie przygotowania prac naukowych.

Seminarium stało się również okazją do przeprowadzenia Walnego Zwyczajnego Zebrania Członków PNTM, podczas którego odbyły się wybory władz Towarzystwa na nową kadencję 2025–2029. PNTM liczy obecnie 276 członków i systematycznie się rozwija.

Zebrani członkowie, po udzieleniu absolutorium dotychczasowym władzom, jednomyślnie ponownie powierzyli funkcję Prezesa Zarządu dr hab. Zygmuntowi Waśkowskiemu, prof. UEP, który tym samym rozpoczyna swoją trzecią kadencję na tym stanowisku.

Do Zarządu PNTM na lata 2025–2029 zostali wybrani:

  • dr hab. Zygmunt Waśkowski, prof. UEP – Prezes Zarządu,

  • prof. dr hab. Edyta Rudawska – Uniwersytet Szczeciński,

  • dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW – Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu,

  • dr hab. Agnieszka Żbikowska, prof. UEK – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,

  • dr Anna Rogala – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Komisję Rewizyjną tworzyć będą:

  • dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak, prof. PP – Politechnika Gdańska,

  • dr hab. Paweł Chlipała, prof. UEK – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,

  • dr hab. Grzegorz Maciejewski, prof. UEK – Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.

Na funkcję Skarbnika wybrano dr. Mariusza Woźniakowskiego z Uniwersytetu Łódzkiego, a Sekretarzem Towarzystwa została mgr Doris Antczak z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Serdecznie gratulujemy wszystkim wybranym osobom i życzymy wielu sukcesów w działaniach na rzecz rozwoju środowiska naukowego marketingu w Polsce.

Autor: MG

Galeria zdjęć

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.