Prof. Zygmunt Waśkowski wybrany na Prezesa Zarządu Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu
Dr hab. Zygmunt Waśkowski, prof. UEP został wybrany po raz trzeci na Prezesa Zarządu Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Ponadto Członkiem Zarządu na kadencję 2025-2029 została dr Anna Rogala a funkcję Skarbnika objęła mgr Doris Antczak.
Towarzystwo liczy 276 członków.
Podstawowymi celami działania Towarzystwa są:
- Tworzenie sprzyjających warunków do rozwoju nauki o marketingu w Polsce i popularyzacji wiedzy z tego zakresu we wszystkich ośrodkach akademickich, na każdym poziomie kształcenia.
- Integracja przedstawicieli nauki o marketingu w Polsce, tworzenie wspólnoty osób zawodowo zajmujących się marketingiem, zarówno od strony dydaktycznej jak i badawczej.
- Monitoring prowadzonych w różnych ośrodkach akademickich badań naukowych z zakresu marketingu, koordynowanie wysiłków zmierzających do upowszechnienia ich wyników, a także identyfikacja nowych, niezagospodarowanych obszarów badawczych.
Dostarczamy i współtworzymy wiedzę ekspercką i rozwiązania dla sektora prywatnego, publicznego i organizacji społecznych