Uniwersytet

Routledge wydało wysokopunktowaną publikację z zakresu biznesu międzynarodowego współredagowaną przez nasze naukowczynie

Nakładem prestiżowego wydawnictwa Routledge ukazała się wysokopunktowana publikacja z zakresu biznesu międzynarodowego współredagowana przez nasze naukowczynie – prof. dr hab. Małgorzatę Bartosik-Purgat i mgr Monikę Guzek. Książka, w której autorami rozdziałów są wykładowcy z UEP i uczelni zagranicznych oraz praktycy biznesu, nosi tytuł  „International Business and Culture. Challenges in Cross-Cultural Marketing and Management”.

Jest to jedna z niewielu publikacji naukowych, w której naukowcy spotykają się z praktykami biznesu jako współautorzy rozdziałów.

Autorzy pokazują, jak abstrakcyjne koncepcje teoretyczne znajdują zastosowanie w codziennej działalności firm na rynkach międzynarodowych i w warunkach kulturowej różnorodności. Przedstawiają konkretne przykłady strategii takich firm,  jak Amica Group, Codorniu, Duracell, IKEA, McDonald, PepsiCo, Piel de Toro, Unilever, VELUX Group, Volkswagen Group czy Zanglory Investments.

 

Routledge to jedno z najbardziej prestiżowych wydawnictw naukowych na świecie, a zarazem jedno z najwyżej punktowanych przez polskie Ministerstwo Edukacji i Nauki (poziom II wg Listy Wydawnictw MEiN, co z uwzględnieniem zwyżki dla dziedziny nauk społecznych oznacza 300 pkt).

https://www.routledge.com/International-Business-and-Culture-Challenges-in-Cross-Cultural-Marketing-and-Management/Bartosik-Purgat-Guzek/p/book/9781032633893

Wyznaczamy trendy w badaniach naukowych

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.