Uniwersytet

Studenci UEP laureatami IX ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji

Czwórka naszych studentów zdobyła nagrody w IX ogólnopolskim konkursie im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji. Kapituła doceniła wysoki poziom prac.

Wyniki konkursu na najlepszą pracę magisterską:

1. miejsce

mgr Klaudia Dłużyńska, tytuł pracy „Decyzje pozakupowe na rynku odzieżowym. Jak używamy i utylizujemy odzież?”, promotor: dr hab. Barbara Borusiak, prof. UEP;

2. miejsce, ex aequo

mgr Jakub Maciejewski, tytuł pracy: „Wykorzystanie neuromarketingu w ocenie materiałów promocyjnych przedsiębiorstwa na przykładzie reklam Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.”, promotor: dr hab. Jan Mikołajczyk, prof. UEP;

3. miejsce, ex aequo

mgr Mikołaj Zając. tytuł pracy: „Determinanty atrakcyjności usług miejskiej komunikacji publicznej na przykładzie miasta Poznania”, promotor: dr hab. Barbara Borusiak, prof. UEP.

Wyniki konkursu na najlepszą pracę licencjacką:

3. miejsce, ex aequo

Julia Gałka, tytuł pracy: „Wpływ postaw konsumenckich na wybór między handlem tradycyjnym a e-commerce przy zakupie dóbr luksusowych”, promotor: dr Andrzej Szymkowiak, prof. UEP.

Serdecznie gratulujemy!

Kształcimy liderki i liderów budujących lepszą rzeczywistość społeczno-gospodarczą

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.