Studenci UEP laureatami IX ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
Czwórka naszych studentów zdobyła nagrody w IX ogólnopolskim konkursie im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji. Kapituła doceniła wysoki poziom prac.
Wyniki konkursu na najlepszą pracę magisterską:
1. miejsce
mgr Klaudia Dłużyńska, tytuł pracy „Decyzje pozakupowe na rynku odzieżowym. Jak używamy i utylizujemy odzież?”, promotor: dr hab. Barbara Borusiak, prof. UEP;
2. miejsce, ex aequo
mgr Jakub Maciejewski, tytuł pracy: „Wykorzystanie neuromarketingu w ocenie materiałów promocyjnych przedsiębiorstwa na przykładzie reklam Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.”, promotor: dr hab. Jan Mikołajczyk, prof. UEP;
3. miejsce, ex aequo
mgr Mikołaj Zając. tytuł pracy: „Determinanty atrakcyjności usług miejskiej komunikacji publicznej na przykładzie miasta Poznania”, promotor: dr hab. Barbara Borusiak, prof. UEP.
Wyniki konkursu na najlepszą pracę licencjacką:
3. miejsce, ex aequo
Julia Gałka, tytuł pracy: „Wpływ postaw konsumenckich na wybór między handlem tradycyjnym a e-commerce przy zakupie dóbr luksusowych”, promotor: dr Andrzej Szymkowiak, prof. UEP.
Serdecznie gratulujemy!
Kształcimy liderki i liderów budujących lepszą rzeczywistość społeczno-gospodarczą