e-Commerce

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

e-Commerce

Celem studiów podyplomowych e-Commerce jest zdobycie przez słuchaczy wiedzy oraz umiejętności z obszaru handlu elektronicznego. Przekazywane koncepcje, metody i narzędzia stanowią bazę umożliwiającą dostosowanie przedsiębiorstw do współczesnej gospodarki cyfrowej. Absolwenci studiów będą również posiadali wiedzę i umiejętności niezbędne do rozpoczęcia i prowadzenia działalności handlowej za pośrednictwem Internetu.

Grupę docelową studiów stanowią przede wszystkim pracownicy i menedżerowie małych i średnich przedsiębiorstw zajmujących się sprzedażą produktów przez Internet, którzy chcą przyspieszyć rozwój swoich firm, ale nie posiadają wystarczających umiejętności i wiedzy by doskonalić procesy sprzedażowe i zwiększać ich efektywność. Studia przeznaczone są również dla pracowników i menedżerów firm działających do tej pory w tradycyjnym kanale sprzedaży, ale zamierzających rozszerzyć działalność również o kanał handlu elektronicznego.

Aplikuj online

Program studiów podyplomowych e-Commerce obejmuje następujące zagadnienia:

1. Analiza danych marketingowych w e-Commerce 8h
2. Analiza strategiczna w e-Commerce 8h
3. e-Commerce na świecie i w Polsce: trendy rynkowe i nowe rozwiązania 12h
4. Analityka biznesowa w e-Commerce 8h
5. Analiza użyteczności strony internetowej metodą eye-trackingową 8h
6. Aspekty prawne działalności e-commerce 12h
7. Automatyzacja procesów e-Commerce 4h
8. Cross-border e-Commerce: sprzedaż produktów zagranicą 4h
9. Customer journey – proces zakupowy online 8h
10. e-Marketplace: organizacja działań handlowych w Internecie z wykorzystaniem platform sprzedażowych 4h
11. Logistyka e-Commerce 8h
12. Marketing doświadczeń 4h
13. Niestandardowa komunikacja z klientem wspierana nowymi technologiami 8h
14. Omnichannel: integracja wielu kanałów sprzedaży i dystrybucji 4h
15. Optymalizacja procesów w logistyce e-Commerce 4h
16. Ostatnia mila i współpraca operatorami KEP 4h
17. Platformy sprzedażowe e-Commerce 4h
18. Powierzchnie magazynowe dla e-Commerce 4h
19. Rola standardów identyfikacyjnych i komunikacyjnych w logistyce e-Commerce 2h
20. Social media marketing 4h
21. Sprzedaż poprzez marketplace. Porównanie, charakterystyka i case studies 8h
22. Strategie marketingu i sprzedaży internetowej 12h
23. Współpraca z operatorem logistycznym w e-Commerce 4h
24. Zarządzanie asortymentem i zapasem w e-Commerce 2h
25. Zarządzanie magazynem w e-Commerce 8h
26. Zarządzanie projektami 12h
27. Zarządzanie zwrotami w e-Commerce 4h
28. Seminarium podyplomowe 4h

Studia kończą się zdaniem ustnego egzaminu końcowego z wynikiem pozytywnym.

Aplikuj online

VI edycja studiów podyplomowych „e-Commerce” będzie realizowana w roku akademickim 2024/2025. Studia trwają dwa semestry.

Zapisy online będą dostępne do dnia 11 listopada 2024 roku.

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub 2 razy w miesiącu w formule mieszanej – część zajęć zostanie przeprowadzona w siedzibie Uczelni, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną). Planowana struktura zajęć dla edycji realizowanej w roku akademickim 2024/2025 jest następująca: ok. 30% on-line oraz ok. 70% w siedzibie Uczelni.

Opłata za studia: 6 800 zł *

*Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 5 440 zł.

Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:

Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:

1) Płatność jednorazowa 6 800 zł (lub 5 440 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– płatna do dnia 20 listopada 2024 r.

2) Płatność w dwóch równych ratach po 3 400 zł każda (lub 2 720 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 20 listopada 2024 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2025 r.

3) Płatność w czterech równych ratach po 1 700 zł każda (lub 1 360 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 20 listopada 2024 r.
– II rata płatna do dnia 15 grudnia 2024 r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2025 r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2025 r.

Uwaga!
Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.

Warunki postępowania rekrutacyjnego:
O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności konto w systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.
Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 11 listopada 2024 roku.
Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 listopada br. Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz zgłoszeniowy online. Następnie należy dostarczyć komplet dokumentów zgłoszeniowych. Można tego dokonać osobiście bądź listownie. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie lub e-mailowo o terminie rozpoczęcia zajęć.

Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) do wniesienia opłaty za studia,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów w BSP dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast do BSP przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez pracownika BSP),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Wniosek, kwestionariusz, zobowiązanie finansowe oraz oświadczenie należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty wymienione powyżej należy złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w terminie podanym podczas rejestracji w systemie.

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Budynek Centrum Edukacyjnych Usług Elektronicznych, Towarowa 55, III piętro, p. 3.4 (przy Akademii Muzycznej)

Godziny otwarcia Biura Studiów Podyplomowych możesz sprawdzić tutaj.

Listownie:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem: Studia Podyplomowe „e-Commerce”.

Uwaga!

Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.

Aplikuj online

Zajęcia są prowadzone przez doświadczonych i cenionych praktyków ze znanych firm z ekosystemu e-commerce oraz nauczycieli akademickich z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (UEP):

  • – dr Maciej Brzozowski – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, specjalista w zakresie zarządzania zmianą i projektami
    – dr Piotr Drygas – ekspert i doradca w zakresie wykorzystania internetu w biznesie
    – Jakub Gierszyński – Polmed S.A., dyrektor e-Commerce; GS1 Polska, Executive Board Member; specjalista w zakresie dystrybucji omnikanałowej
    – dr Violetta Hamerska, MBA – ekspert w zakresie psychologii sprzedaży i zarządzania doświadczeniami klientów
    – Agata Horzela – GS1 Polska, T&L Manager
    – Damian Kołata – Cushman & Wakefield, Head of Industrial & Logistics Poland, Head of e Commerce CEE
    – Tomasz Kupidura – Sportano, Chief Logistics Officer
    – Aleksander Kuźniewski – Triflow, partner; powierzchnie magazynowe i produkcyjne
    – Aleksander Lewandowski – Groupe SEB, e-Commerce Platforms & Technology Leader
    – Wiesław Majewski – WM Projekt, Supply Chain Expert, Retail and e-Commerce
    – Magda Nojszewska – Seris Konsalnet, Dyrektorka Marketingu i ESG
    – Magdalena Krasoń-Wałęsiak – GS1 Polska, e-Commerce Manager
    – dr hab. Bartłomiej Pierański, prof. UEP – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, specjalista w zakresie marketingu i handlu
    – Krzysztof Porębski – PURU Sorting and Conveying Solutions; ekspert w zakresie KEP, e commerce i last-mile
    – Piotr Sędziak – Orbico Group, Supply Director
    – Paweł Skrodzki, Kancelaria Radcy Prawnego Paweł Skrodzki; specjalista w zakresie prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, prawa autorskiego, prawa międzynarodowego publicznego
    – dr hab. Justyna Światowiec-Szczepańska, prof. UEK – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, specjalistka w zakresie zarządzania strategicznego i marketingu relacyjnego
    – Karol Tokarski – Komputronik S.A., Dyrektor e-Commerce
    – Daria Widerowska, EMBA, IT.integro, Marketing & PR Manager; Brand New, właścicielka i redaktorka; ekspertka w zakresie digital marketing
    – Aleksandra Woźniak – Allegro, Sourcing Group Manager
    – Dorota Woźniczka – Green Parrot, Marketing & Growth Manager, specjalistka w zakresie komunikacji digitalowej marek
    – dr Wojciech Zdrenka – BCG Platinion, Senior IT Consultant; specjalista w zakresie analityki biznesowej

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Aplikuj online

Skontaktuj się z nami

Mgr Magdalena Bączkowska samodzielny referent
Centrum Edukacyjne Usług Elektronicznych, pokój nr 3.6
DANE KONTAKTOWE
Prof. dr hab. Maciej Szymczak profesor
Collegium Altum, pokój nr 514
DANE KONTAKTOWE

godziny dyżurów:

Wtorek
15:00 - 16:00
Czwartek
09:00 - 10:00

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Biuro Studiów Podyplomowych
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strefa słuchacza

Niezbędne informacje dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Strefa słuchacza

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.