e-Commerce

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

e-Commerce

Celem studiów podyplomowych e-Commerce jest zdobycie przez słuchaczy wiedzy oraz umiejętności z obszaru handlu elektronicznego. Przekazywane koncepcje, metody i narzędzia stanowią bazę umożliwiającą dostosowanie przedsiębiorstw do współczesnej gospodarki cyfrowej. Absolwenci studiów będą również posiadali wiedzę i umiejętności niezbędne do rozpoczęcia i prowadzenia działalności handlowej za pośrednictwem Internetu.

Grupę docelową studiów stanowią przede wszystkim pracownicy i menedżerowie małych i średnich przedsiębiorstw zajmujących się sprzedażą produktów przez Internet, którzy chcą przyspieszyć rozwój swoich firm, ale nie posiadają wystarczających umiejętności i wiedzy by doskonalić procesy sprzedażowe i zwiększać ich efektywność. Studia przeznaczone są również dla pracowników i menedżerów firm działających do tej pory w tradycyjnym kanale sprzedaży, ale zamierzających rozszerzyć działalność również o kanał handlu elektronicznego.

Aplikuj online

Program studiów podyplomowych e-Commerce obejmuje następujące zagadnienia:

1. Analiza danych marketingowych w e-Commerce 8h
2. Analiza strategiczna w e-Commerce 8h
3. e-Commerce na świecie i w Polsce: trendy rynkowe i nowe rozwiązania 12h
4. Analityka biznesowa w e-Commerce 8h
5. Analiza użyteczności strony internetowej metodą eye-trackingową 8h
6. Aspekty prawne działalności e-commerce 12h
7. Automatyzacja procesów e-Commerce 4h
8. Cross-border e-Commerce: sprzedaż produktów zagranicą 4h
9. Customer journey – proces zakupowy online 8h
10. e-Marketplace: organizacja działań handlowych w Internecie z wykorzystaniem platform sprzedażowych 4h
11. Logistyka e-Commerce 8h
12. Marketing doświadczeń 4h
13. Niestandardowa komunikacja z klientem wspierana nowymi technologiami 8h
14. Omnichannel: integracja wielu kanałów sprzedaży i dystrybucji 4h
15. Optymalizacja procesów w logistyce e-Commerce 4h
16. Ostatnia mila i współpraca operatorami KEP 4h
17. Platformy sprzedażowe e-Commerce 4h
18. Powierzchnie magazynowe dla e-Commerce 4h
19. Rola standardów identyfikacyjnych i komunikacyjnych w logistyce e-Commerce 2h
20. Social media marketing 4h
21. Sprzedaż poprzez marketplace. Porównanie, charakterystyka i case studies 8h
22. Strategie marketingu i sprzedaży internetowej 12h
23. Współpraca z operatorem logistycznym w e-Commerce 4h
24. Zarządzanie asortymentem i zapasem w e-Commerce 2h
25. Zarządzanie magazynem w e-Commerce 8h
26. Zarządzanie projektami 12h
27. Zarządzanie zwrotami w e-Commerce 4h
28. Seminarium podyplomowe 4h

Studia kończą się zdaniem ustnego egzaminu końcowego z wynikiem pozytywnym.

Aplikuj online

VI edycja studiów podyplomowych „e-Commerce” będzie realizowana w roku akademickim 2024/2025. Studia trwają dwa semestry.

Zapisy online będą dostępne do dnia 11 listopada 2024 roku.

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub 2 razy w miesiącu w formule mieszanej – część zajęć zostanie przeprowadzona w siedzibie Uczelni, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną). Planowana struktura zajęć dla edycji realizowanej w roku akademickim 2024/2025 jest następująca: ok. 30% on-line oraz ok. 70% w siedzibie Uczelni.

Opłata za studia: 6 800 zł *

*Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 5 440 zł.

Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:

Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:

1) Płatność jednorazowa 6 800 zł (lub 5 440 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– płatna do dnia 20 listopada 2024 r.

2) Płatność w dwóch równych ratach po 3 400 zł każda (lub 2 720 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 20 listopada 2024 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2025 r.

3) Płatność w czterech równych ratach po 1 700 zł każda (lub 1 360 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 20 listopada 2024 r.
– II rata płatna do dnia 15 grudnia 2024 r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2025 r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2025 r.

Uwaga!
Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.

Warunki postępowania rekrutacyjnego:
O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności konto w systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.
Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 11 listopada 2024 roku.
Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 listopada br. Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz zgłoszeniowy online. Następnie należy dostarczyć komplet dokumentów zgłoszeniowych. Można tego dokonać osobiście bądź listownie. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie lub e-mailowo o terminie rozpoczęcia zajęć.

Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) do wniesienia opłaty za studia,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów w BSP dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast do BSP przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez pracownika BSP),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Wniosek, kwestionariusz, zobowiązanie finansowe oraz oświadczenie należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty wymienione powyżej należy złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w terminie podanym podczas rejestracji w systemie.

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Budynek Centrum Edukacyjnych Usług Elektronicznych, Towarowa 55, III piętro, p. 3.4 (przy Akademii Muzycznej)

Godziny otwarcia Biura Studiów Podyplomowych możesz sprawdzić tutaj.

Listownie:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem: Studia Podyplomowe „e-Commerce”.

Uwaga!

Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.

Aplikuj online

Zajęcia są prowadzone przez doświadczonych i cenionych praktyków ze znanych firm z ekosystemu e-commerce oraz nauczycieli akademickich z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (UEP):

  • – dr Maciej Brzozowski – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, specjalista w zakresie zarządzania zmianą i projektami
    – dr Piotr Drygas – ekspert i doradca w zakresie wykorzystania internetu w biznesie
    – Jakub Gierszyński – Polmed S.A., dyrektor e-Commerce; GS1 Polska, Executive Board Member; specjalista w zakresie dystrybucji omnikanałowej
    – dr Violetta Hamerska, MBA – ekspert w zakresie psychologii sprzedaży i zarządzania doświadczeniami klientów
    – Agata Horzela – GS1 Polska, T&L Manager
    – Damian Kołata – Cushman & Wakefield, Head of Industrial & Logistics Poland, Head of e Commerce CEE
    – Tomasz Kupidura – Sportano, Chief Logistics Officer
    – Aleksander Kuźniewski – Triflow, partner; powierzchnie magazynowe i produkcyjne
    – Aleksander Lewandowski – Groupe SEB, e-Commerce Platforms & Technology Leader
    – Wiesław Majewski – WM Projekt, Supply Chain Expert, Retail and e-Commerce
    – Magda Nojszewska – Seris Konsalnet, Dyrektorka Marketingu i ESG
    – Magdalena Krasoń-Wałęsiak – GS1 Polska, e-Commerce Manager
    – dr hab. Bartłomiej Pierański, prof. UEP – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, specjalista w zakresie marketingu i handlu
    – Krzysztof Porębski – PURU Sorting and Conveying Solutions; ekspert w zakresie KEP, e commerce i last-mile
    – Piotr Sędziak – Orbico Group, Supply Director
    – Paweł Skrodzki, Kancelaria Radcy Prawnego Paweł Skrodzki; specjalista w zakresie prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, prawa autorskiego, prawa międzynarodowego publicznego
    – dr hab. Justyna Światowiec-Szczepańska, prof. UEK – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, specjalistka w zakresie zarządzania strategicznego i marketingu relacyjnego
    – Karol Tokarski – Komputronik S.A., Dyrektor e-Commerce
    – Daria Widerowska, EMBA, IT.integro, Marketing & PR Manager; Brand New, właścicielka i redaktorka; ekspertka w zakresie digital marketing
    – Aleksandra Woźniak – Allegro, Sourcing Group Manager
    – Dorota Woźniczka – Green Parrot, Marketing & Growth Manager, specjalistka w zakresie komunikacji digitalowej marek
    – dr Wojciech Zdrenka – BCG Platinion, Senior IT Consultant; specjalista w zakresie analityki biznesowej

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Aplikuj online

Skontaktuj się z nami

Mgr Magdalena Bączkowska samodzielny referent administracyjny
Centrum Edukacyjne Usług Elektronicznych, pokój nr 3.6
DANE KONTAKTOWE
Prof. dr hab. Maciej Szymczak profesor
Collegium Altum, pokój nr 514
DANE KONTAKTOWE

godziny dyżurów:

Wtorek
15:00 - 16:00
Czwartek
09:00 - 10:00

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Biuro Studiów Podyplomowych
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strefa słuchacza

Niezbędne informacje dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Strefa słuchacza

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.