Prawo w obrocie gospodarczym

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Prawo w obrocie gospodarczym

Wiedza prawna z zakresu gospodarczego. Przedstawienie infrastruktury prawnej związanej z prowadzeniem działalności gospodarczej.

Adresatami SP są osoby zarządzające w przedsiębiorstwach, szeroko ujmowana kadra menedżerska oraz osoby, którym w pracy niezbędna jest znajomość zagadnień prawno-gospodarczych. Studia kierowane są przede wszystkim do osób nie mających wykształcenia prawniczego, a którym wiedza o obowiązującym prawie gospodarczym jest przydatna i niezbędna w pracy zawodowej.

Aplikuj online

Program:

1. Spółki handlowe 24 godz.

2. Umowy gospodarcze 24 godz.

3. Ubezpieczenia gospodarcze 8 godz.

4. Umowy bankowe 8 godz.

5. Prawo pracy 20 godz.

6. Postępowanie sądowe 20 godz.

7. Postępowanie administracyjne 12 godz.

8. Postępowanie w sprawach podatkowych 8 godz.

9. Rozstrzyganie sporów w postępowaniu polubownym, koncylyliacje, mediacje 8 godz.

10. Prawo unii Europejskiej 4 godz.

11. Ochrona danych osobowych 8 godz.

12. Prawo ochrony konkurencji i konsumentów 8 godz.

Egzaminy:

1. Spółki handlowe

2. Postępowanie sądowe

Aplikuj online

II edycja studiów podyplomowych „Prawo w obrocie gospodarczym” rozpocznie się w październiku 2022 r. i będzie trwała dwa semestry.

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w formie dwudniowych zjazdów, organizowanych w Uczelni raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele. Jeśli wymagać będzie tego sytuacja epidemiczna, część lub całość zajęć zostanie zrealizowana z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną).

Opłata za studia: 5.400 zł *

*Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 4.320 zł.

Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:

Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:
1) w przypadku płatności jednorazowej w wysokości 5.400 zł (lub 4.320 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):

– opłatę należy wnieść w terminie do dnia 18 października 2022 r.

2) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 2.700 zł (lub 2.160 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):

– I rata płatna do dnia 18 października 2022 r.

– II rata płatna do dnia 15 lutego 2023 r.

3) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 1.350 zł (lub 1.080 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):

– I rata płatna do dnia 18 października 2022 r.

– II rata płatna do dnia 15 grudnia 2022 r.

– III rata płatna do dnia 15 lutego 2023 r.

– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2023 r.

Uwaga!

Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.

Warunki postępowanie rekrutacyjnego :

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz zgłoszeniowy online. Następnie należy dostarczyć komplet dokumentów zgłoszeniowych. Można tego dokonać osobiście bądź listownie. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie lub e-mailowo o terminie rozpoczęcia zajęć.

Dokumenty aplikacyjne:

  • wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
  • kwestionariusz osobowy,
  • zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) do wniesienia opłaty za studia,
  •  oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
  •  oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów w BSP dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast do BSP przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez pracownika BSP),
  •  kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych

Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce składania dokumentów :

Dokumenty należy złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w terminie podanym podczas rejestracji w systemie.

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
Centrum Edukacyjnych Usług Elektronicznych (CEUE),
ul. Towarowa 55 , III  piętro , p. 3.4
(przy Akademii Muzycznej)

Listownie:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

z dopiskiem : Prawo w obrocie gospodarczym

Aplikuj online

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Aplikuj online

Skontaktuj się z nami

Mgr Sylwia Paluszak starszy referent administracyjny
Centrum Edukacyjne Usług Elektronicznych, pokój nr 3.5
DANE KONTAKTOWE
Dr Marek Janczyk starszy wykładowca ze stopniem doktora
Collegium Altum, pokój nr 1626
DANE KONTAKTOWE

godziny dyżurów:

Czwartek
19:00 - 19:45

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Biuro Studiów Podyplomowych
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strefa słuchacza

Niezbędne informacje dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Strefa słuchacza

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.