Zarządzanie Sprzedażą

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Zarządzanie Sprzedażą

Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do pełnienia funkcji menedżerskich w działach sprzedaży i handlowych. Studia mają przygotować wysoko kwalifikowane kadry menedżerskie, które będą w stanie samodzielnie podejmować decyzje związane z zarządzaniem sprzedażą. Zadania studiów są ukierunkowane na przekazanie nowoczesnej wiedzy z tego zakresu oraz rozwijanie umiejętności wykorzystania konkretnych metod i narzędzi stosowanych przez skutecznych menedżerów sprzedaży. Proponowane przedmioty odzwierciedlają kluczowe aspekty zarządzania sprzedażą: planowanie i controlling sprzedaży, kształtowanie i zarządzanie relacjami z klientami, kierowanie grupą sprzedawców oraz przywództwo i rozwój umiejętności menedżera sprzedaży. Absolwenci studiów będą dysponować wiedzą i umiejętnościami praktycznymi m.in. z takich dziedzin jak: tworzenie i organizacja działu sprzedaży, budowanie planów sprzedaży, zarządzanie cenami i kanałami dystrybucji, planowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż, prowadzenie negocjacji handlowych czy zarządzanie zespołem sprzedawców.

Studia są adresowane do absolwentów wyższych studiów licencjackich i magisterskich wszystkich typów uczelni, menedżerów działów sprzedaży/handlowych lub osób przygotowujących się do pełnienia takich funkcji.

Aplikuj online

Program studiów:

1. Kształtowanie umiejętności lidera i menedżera sprzedaży (34 godz.)

2. Organizacja i kierowanie zespołem sprzedawców (34 godz.)

3. Planowanie i controlling sprzedaży (16 godz.)

4. Prowadzenie działań marketingowych wspierających sprzedaż (24 godz.)

5. Psychologia sprzedaży i negocjacje handlowe (22 godz.)

6. Rozwój i zarządzanie kanałami dystrybucji (14 godz.)

7. Zarządzanie cenami (12 godz.)

8. Zarządzanie relacjami z klientami (26 godz.)

9. Seminarium dyplomowe (4 godz.)

Egzaminy:

1. Kształtowanie umiejętności lidera i menedżera sprzedaży.

2. Organizacja i kierowanie zespołem sprzedawców.

3. Planowanie i controlling sprzedaży.

4. Prowadzenie działań marketingowych wspierających sprzedaż.

5. Zarządzanie relacjami z klientami.

Studia kończą się zdaniem egzaminu ustnego.

Aplikuj online

Obecnie trwa rekrutacja na XXV edycję studiów podyplomowych „Zarządzanie Sprzedażą”, która zostanie uruchomiona jesienią 2024 roku (od semestru zimowego w roku akademickim 2024/2025). Zajęcia dydaktyczne rozpoczną się w październiku lub listopadzie 2024 roku.

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w formie dwudniowych zjazdów, organizowanych w Uczelni raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele.

Opłata za studia: 5.400 zł *
*Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 4.320 zł.
Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:
Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:
1) Płatność jednorazowa 5.400 zł (lub 4.320 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– płatna do dnia 15 października 2024 r.
2) Płatność w dwóch równych ratach po 2.750 zł każda (lub 2.200 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 15 października 2024 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2025 r.
3) Płatność w czterech równych ratach po 1.400 zł każda (lub 1.120 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 15 października 2024 r.
– II rata płatna do dnia 15 grudnia 2024 r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2025 r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2025 r.

Uwaga!
Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.

Warunki postępowania rekrutacyjnego:
O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności konto w systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.
Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 6 października 2024 roku, o ile przed tą datą nie zostanie wyczerpany limit miejsc (z chwilą wyczerpania się limitu miejsc, zapisy na dany kierunek studiów zostaną zamknięte).
Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 października br. Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.

Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie te wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez upoważnionego pracownika Biura),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.
Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.
Miejsce składania dokumentów:

Osobiście:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
bud. D (przy Akademii Muzycznej)
ul. Towarowa 55 , III piętro , p. 3.4

Godziny otwarcia Biura Studiów Podyplomowych możesz sprawdzić tutaj

Listownie:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem Studia podyplomowe „Zarządzanie Sprzedażą”

Aplikuj online

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Aplikuj online

Wykładowcy

Uśmiechnięta kobieta z krótkimi włosami, ubrana w czarny, przylegający sweter z krótkim rękawem. Stoi na białym tle, trzymając ręce splecione przed sobą. Ma subtelny makijaż i kolczyki. Na jej lewym przedramieniu widoczny jest tatuaż.

Joanna Stefaniak

  • Meta Ekspertka, Performance Managerka Swoją przygodę z marketingiem rozpoczęła 11 lat temu. Jest ekspertką w obszarze social media i performance marketingu. Łączy pasję uczenia innych z codzienną, zawodową praktyką. Tylko w 2023 roku z reklam w systemie Meta wygenerowałam dla moich klientów sprzedaż o wartości 3 583 000 zł (brutto).
    Od kilku lat tworzy autorskie szkolenia o marketingu w mediach społecznościowych. Co czwartek wysyła newsletter i regularnie prowadzi konto na Instagramie. Uczy o marketingu tak, jak lubi, czyli na konkretnych przykładach i reklamach, które każdy zna.
Marcin Gurtatowski, mężczyzna w średnim wieku, noszący okulary, ubrany w ciemny garnitur z jasnoniebieską koszulą i granatowym krawatem. Tło zdjęcia jest jednolite, jasne, co podkreśla profesjonalny charakter portretu. Marcin Gurtatowski patrzy prosto w obiektyw, uśmiechając się lekko.

mgr Marcin Gurtatowski

  • Asystent w Katedrze Strategii Marketingowych Na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu prowadzi zajęcia: Techniki sprzedaży, Marketing i sprzedaż na rynku B2B, Podstawy marketingu, Automatyka i sztuczna inteligencja w marketingu, Krytyczne myślenie i kreatywność
Uśmiechnięta kobieta z długimi, ciemnymi włosami, ubrana w biały żakiet, siedzi przy drewnianym krześle z plecionym oparciem. Tło jest jasne, minimalistyczne, podkreślające profesjonalny charakter zdjęcia. Kobieta patrzy prosto w kamerę, emanując pewnością siebie i serdecznością.

Weronika Pawlińska

  • CMO Ponad 14 lat doświadczenia w marketingu w różnych branżach, podczas których nabrała odpowiednich umiejętności, by realizować oraz zarządzać projektami z sukcesami i satysfakcją. Przez 5 lat obejmowała również stanowisko dyrektora zarządzającego dla marki globalnej, którą stworzyła. Od 9 lat w branży dziecięcej, co czyni ją jeszcze bardziej spełnioną. Wierzy w połączenie ludzi, procesów i technologii.
Zdjęcie przedstawia Wojciecha Mateckiego, który jest ubrany w elegancki niebieski garnitur. Wojciech Matecki jest związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie aktywnie uczestniczy w życiu akademickim.

Wojciech Matecki

  • Head of Project Management - Inmarketing digital agency Manager z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu projektami. Pomaga firmom i działom sprzedaży w osiąganiu wyników przy pomocy narzędzi performance marketingowych. Zajmuje się również rozwojem procesów biznesowych usprawniających działanie Zespołu.

Skontaktuj się z nami

Mgr Ewa Kozłowska specjalista
Centrum Edukacyjne Usług Elektronicznych, pokój nr 3.5
DANE KONTAKTOWE
Dr Natalia Gluza adiunkt
Collegium Altum, pokój nr 727
DANE KONTAKTOWE

godziny dyżurów:

Poniedziałek
12:00 - 13:00
Wtorek
16:30 - 17:30

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Biuro Studiów Podyplomowych
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strefa słuchacza

Niezbędne informacje dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Strefa słuchacza

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.