Katedra Relacji Biznesowych i Marketingu Międzynarodowego

Arkadiusz Kawa, wspólnie z badaczami z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Uniwersytetu Katolickiego w Portugalii, opublikowali artykuł w czasopiśmie „International Journal of Retail & Distribution Management” (Impact Factor: 5,5)

Dr hab. Arkadiusz Kawa, prof. UEP, wspólnie z badaczami z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (dr hab. Joanna Radomska, prof. UEW, prof. dr hab. Patrycja Klimas oraz dr hab. Monika Hajdas, prof. UEW) i Uniwersytetu Katolickiego w Portugalii (prof. Susana C. Silva), opublikowali artykuł pt. „Unveiling retail omnichannel challenges: developing an omnichannel obstacles scale” w czasopiśmie „International Journal of Retail & Distribution Management” (Impact Factor: 5,5; punkty ministerialne: 70).

W pracy tej autorzy skupili się na identyfikacji i analizie barier utrudniających wdrożenie strategii omnichannel w handlu detalicznym. Opracowali nową skalę pomiaru przeszkód w integracji kanałów, uwzględniając trzy kluczowe wymiary: efektywność operacyjną, nieefektywność kanałów oraz strategię i kulturę organizacyjną w handlu detalicznym. Narzędzie to zostało zweryfikowane pod kątem rzetelności i trafności, stanowiąc solidną podstawę do praktycznego zastosowania w ocenie wyzwań związanych z implementacją strategii omnichannel.

Artykuł jest dostępny w całości w formule open access: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/ijrdm-04-2024-0169/full/html

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.