Katedra Relacji Biznesowych i Marketingu Międzynarodowego

Artykuł Marcina Wieczerzyckiego, Mileny Ratajczak-Mrozek i Aleksandry Hauke-Lopes opublikowany w Journal of Business & Industrial Marketing

Dr Marcin Wieczerzycki, dr hab. Milena Ratajczak-Mrozek oraz dr Aleksandra Hauke-Lopes opublikowali artykuł w czasopiśmie „Journal of Business & Industrial Marketing” (Emerald, Impact Factor 3.60). Artykuł nosi tytuł „Value-in-context: co-creation across different context levels in the service ecosystem” i został napisany we współautorstwie z prof. Marią Colurcio z University Magna Graecia of Catanzaro (Włochy). Autorzy prezentują analizę współtworzenia wartości przez różnych aktorów współpracujących w ramach platformy cyfrowej. Badania uwzględniają różne poziomy kontekstu (diady, triady oraz sieci) oraz demonstrują sposób, w jaki poszczególne poziomy wpływają na siebie nawzajem poprzez wsparcie niższych poziomów przez wyższe oraz replikacji rozwiązań z niższych poziomów na poziomy wyższe.

Artykuł jest dostępny tutaj: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JBIM-01-2024-0049/full/html

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.