Czy te oczy mogą kłamać? Co przyciąga naszą uwagę w sieci?

Zapraszamy na wizytę w świecie influencerów i badań eye-trackingowych. Celem warsztatów jest uświadomienie uczestnikom jak influencerzy mogą wpływać na nasze decyzje zakupowe oraz jak ulegamy kampaniom i promocjom. Uczestnicy podczas warsztatów zapoznają się z narzędziem badającym ruch gałek ocznych oraz poznają tajniki wykorzystywane przez marketingowców.
Zdobyta wiedza przyda się by bardziej świadomie konsumować treści widziane w Internecie i zwracać uwagę na to co promują ich ulubieni twórcy.
Miejsce: UEP, Budynek Collegium Altum, ul. Powstańców Wlkp. 14, 725, 7 piętro
Godzina: 16:00-16:45; 17:00-17:45
Limit miejsc: 12 osób/warsztat
Limit wieku uczestnika: 14+
Czy trzeba dokonać rezerwacji: tak
Forma zajęć: warsztaty
Prowadzący: dr Natalia Gluza, SKN Neuromarketingu – Katedra Strategii Marketingowych