I Dni Dydaktyki Akademickiej eduSPACE

Serdecznie zapraszamy na I Dni Dydaktyki Akademickiej eduSPACE, które odbędą się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu w dniach 7–10 kwietnia 2025 roku.

Wydarzenie łączy dotychczasowe inicjatywy: Konferencję Dydaktyczną dla nauczycieli akademickich na UEP, Horyzonty Dydaktyki oraz Victorie UEP, tworząc przestrzeń do dyskusji o przyszłości edukacji akademickiej.

eduSPACE to przestrzeń dla dydaktyki przyszłości, oparta na pięciu kluczowych filarach:

Sustainable (zrównoważona dydaktyka) – tworzenie trwałych rozwiązań edukacyjnych rozwijających się w dłuższej perspektywie,
Personalized (spersonalizowana dydaktyka) – dostosowanie treści do różnych grup uczestników,
Adaptive (dydaktyka elastyczna) – reagowanie na dynamiczne zmiany w edukacji akademickiej,
Collaborative (dydaktyka bazująca na współpracy) – budowanie przestrzeni do współpracy różnych środowisk akademickich,
Engaging (dydaktyka angażująca) – promowanie interaktywnych i inspirujących metod i form uczenia się.

Tematem przewodnim tegorocznego wydarzenia będą Kompetencje (do)przyszłości, a program obejmie wykłady, panele dyskusyjne, warsztaty, spotkania studyjne oraz forum wymiany dobrych praktyk. Uczestnicy będą mieli okazję do refleksji nad uczeniem się i nauczaniem w erze AI, metodami osiągania celów kształcenia oraz ewaluacją zajęć. Podejmiemy również wątek doceniania i nagradzania kompetencji dydaktycznych. Konferencja jest dedykowana nauczycielom akademickim, doktorantom i studentom, tworząc przestrzeń do dialogu między różnymi grupami interesariuszy.

W ramach I Dni Dydaktyki Akademickiej będziemy dyskutować o nowej ankiecie semestralnej. Zaprosimy Państwa na stragany dydaktyczne, promujące studia i projekty edukacyjne na UEP oraz do strefy gier edukacyjnych. Zwieńczeniem konferencji będzie uroczysta gala Victorii UEP, podczas której wręczone zostaną statuetki wyróżnionym przez studentów pracownikom i jednostkom Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Gościnią specjalną wydarzenia będzie Edyta Sadowska – doktorka nauk społecznych, futurolożka, adiunktka i wykładowczyni akademicka (UKEN, Trendwatching & Future Studies AGH, AI w biznesie, Collegium Civitas), innowatorka, laureatka programu Jutronauci (Gazeta Wyborcza & Kulczyk Investment), członkini Fundacji Instytutu Sztuk Progresywnych przy ASP Kraków, autorka warsztatów z future literacy oraz artykułów popularnonaukowych (Gazeta Wyborcza, Salon Polityka, Archisnob) i naukowych.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a uczestnicy otrzymają zaświadczenia potwierdzające obecność.

Zgłoszenia przyjmowane są do 31 marca 2025 r. poprzez formularz rejestracyjny.

Zapraszamy do udziału i wspólnego tworzenia przyszłości dydaktyki akademickiej!

Ramowy program

  • 7 kwietnia 2025 r. (Poniedziałek)

    9:00-9:30 Rejestracja, networking parter wejście do budynku D
    9:30-9:40 Otwarcie wydarzenia Audytorium C, bud. D
    9:40-10:30 Quo vadis, academio? – Jak myśleć przyszłością i budować kompetencje do przyszłości (wykład)
    dr Edyta Sadowska (Collegium Da Vinci)
    Audytorium C, bud. D
    10:30-10:45 Przyszłość dydaktyki na UEP (prezentacja)
    dr hab. Beata Skowron-Mielnik, prof. UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), dr hab. Anna Wach, prof. UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
    Audytorium C, bud. D
    10:45-11:00 Pyszna kawa, networking Podyplomówka
    11:00-11:30 Sztuczna inteligencja dla sceptyków. Jak przenieść AI do praktyki edukacyjnej i nie zrobić nikomu krzywdy? (wykład)
    Piotr Maczuga (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie)
    Audytorium C, bud. D
    11:30-12:00 Adaptacyjne uczenie się: kluczowa kompetencja w erze ciągłych zmian (wykład)
    dr Agnieszka Popławska (SWPS Sopot)
    Audytorium C, bud. D
    12:00-13:00 Po co się uczyć w dobie AI? Konsekwencje rozwoju technologii informacyjnych dla studentów i nauczycieli (panel dyskusyjny)
    uczestnicy: dr hab. Joanna Mytnik, prof. PG (Politechnika Gdańska), dr hab. Anna Sajdak-Burska, prof. UJ (Uniwersytet Jagielloński), dr Paulina  Sypniewska (Rada Konsultacyjna Pracodawców), Bartosz Kitliński (przedstawiciel studentów)
    moderator: prof. dr hab. Roman Leppert (Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy)
    Audytorium C, bud. D
    13:00-13:45 Przerwa lunchowa Podyplomówka
    14:00-17:00 Warsztaty dla dydaktyków (szczegóły wkrótce)
    17:00-19:00 Five o’clock, czyli rozmowy o dydaktyce: Od pasji do uznania, czyli jak doceniać nauczycieli akademickich?
    rozmówczynie: dr hab. Joanna Mytnik, prof. PG (Politechnika Gdańska), dr hab. Anna Sajdak-Burska, prof. UJ (Uniwersytet Jagielloński), dr hab. Beata  Skowron-Mielnik, prof. UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
    moderator: prof. dr hab. Roman Leppert (Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy)
    hol bud. D, 4 piętro

     

  • 8 kwietnia 2025 r. (Wtorek)

    Job spot – Targi Pracy na UEP budynek A

    9:00-9:30 Networking, sesja posterowa parter wejście do budynku D
    9:30-10:15 AI i wszystkie dane świata – o wyzwaniach i zabezpieczeniach na niedaleką przyszłość (wykład)
    Kamil Śliwowski
    Audytorium C, bud. D
    10:15-11:00 Czy dobry mistrz gry to dobry dydaktyk? (wykład)
    dr Tomasz Stroiński (Politechnika Wrocławska)
    Audytorium C, bud. D
    11:15-15:00 Warsztaty dla dydaktyków (szczegóły wkrótce)
    15:00-18:00 Dydaktyczne rozgrywki – jak gry uczą?
    Zapraszamy dydaktyków, studentów oraz doktorantów do wspólnego grania w gry planszowe
    moderatorki: dr Joanna Mercik (Uniwersytet Śląski), dr Natalia Gluza (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
    hol bud. D, 4 pietro

  • 9 kwietnia 2025 r. (Środa)

    9:00-9:30 Networking, sesja posterowa
    9:30-10:00 Jak uczy się mózg? (wykład)
    dr Wojciech Glac, prof. UG (Uniwersytet Gdański)
    Audytorium C,
    bud. D
    10:00-10:30 Cele kształcenia w UEP w zapewnianiu nowoczesnej dydaktyki (prezentacja)
    dr hab. Justyna Majewska, prof. UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
    Audytorium C,
    bud. D
    10:30-11:30 Czy uczelnie przygotowują do przyszłości? Jak definiować cele kształcenia w erze AI i niepewności? (panel dyskusyjny)
    uczestnicy:  dr hab. Jarosław Kubiak, prof. UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), dr hab. Marcin Gołembski, prof. UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), przedstawiciel Grant Thornton, Hubert Marczuk (Parlament Studencki)
    moderatorka: dr hab. Maja Sajdak, prof. UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
    Audytorium C,
    bud. D
    11:45-15:00 ULEPszUEP – i naucz się tworzyć innowacje – Hackathon dla innowacyjnych studentów.
    moderatorzy: dr Marcin Bielicki (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), dr Natalia Gluza (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
    Audytorium C,
    bud. D
    13:30-14:30 Jak ubiegać się o stypendium we Francji? (Campus France)
    Iwona Gorczyca-Polus, prof. dr hab. Krzysztof Malaga (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
    Audytorium C,
    bud. D
    14:15-17:15 Warsztaty dla studentów (szczegóły wkrótce)

     

  • 10 kwietnia 2025 r. (Czwartek)

    9:00-9:30 Networking, sesja posterowa Podyplomówka
    9:30-10:30 Czy ocena zajęć dydaktycznych ma sens? (wykład)
    dr hab inż. Justyna Maria Bugaj, prof. UEK (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)
    Audytorium C, bud. D
    10:30-11:00 Wyniki ankiety semestralnej (prezentacja)
    dr Jakub Staniszewski (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
    Audytorium C, bud. D
    11:00-11:30 Propozycja zmian w ankiecie semestralnej (prezentacja)
    dr hab. Renata Nestorowicz, prof. UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
    Audytorium C, bud. D
    11:30-11:45 Pyszna kawa, networking Podyplomówka
    11:45-12:45 Ankieta i co dalej? (panel dyskusyjny)
    uczestnicy: mgr Anna Malinowska, Kierownik SPNJO (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), dr hab. Marek Cieślak, prof. UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), prof. dr hab. inż. Alina Matuszak-Flejszman (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), prof. dr hab. Grażyna Krzyminiewska (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Krzysztof Pałczyński (przedstawiciel studentów)
    moderatorka: dr hab. Anna Wach, prof. UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
    Audytorium C, bud. D
    12:45-13:30 Prezentacja (szczegóły wkrótce)
    14:00-17:00 Warsztaty dla studentów i dydaktyków (szczegóły wkrótce)
    17:00    Gala Victorie Aula bud. A

     

Prelegenci

dr Edyta Sadowska

  • Doktorka nauk społecznych, futurolożka, adiunktka, wykładowczyni akademicka (UKEN, Trendwatching&Future Studies AGH, AI w biznesie, Collegium Civitas), innowatorka.
    Laureatka programu Jutronauci (Gazeta Wyborcza & Kulczyk Investment), członkini Fundacji Instytutu Sztuk Progresywnych przy ASP Kraków, autorka warsztatów z future literacy, artykułów popularnonaukowych (Gazeta Wyborcza, Salon Polityka, Archisnob) i naukowych.
    Menedżerka projektów międzynarodowych (GreenerAge, VR for Future Skills, Futurland), kuratorka wystaw (Eduk(re)acja GDD 2023, Unsleashed AI GDD2024), gościni podcastów (Digitalks, PISMO). Członiki Rady Naukowej Konferencji Metaświaty, Fundacja AI LAW TECH, Ekspertka w SIRENE Expert Hub – SIRENE | Social Innovation Responsive Environments Network.

Piotr Maczuga

  • Jego misją zawodową jest usuwanie barier technologicznych przed wszystkimi, którzy mają ambicje uczyć innych, aby wspomagać tworzenie społeczeństwa świadomie i sprawnie posługującego się otaczającymi nas narzędziami.
    Od ponad dekady zajmuje się zagadnieniami wykorzystania nowych technologii w edukacji dorosłych. Tworzy i wdraża w organizacjach produkty oparte na technologiach, które łączą w sobie nowoczesny marketing i edukację. Jest współautorem metodyk i podręczników w zakresie webinariów, webcastów, knowledge pills i innych. Na co dzień kieruje Fundacją Digital Creators oraz pracuje jako niezależny producent i realizator w różnych studiach.
    W ramach działalności pozazawodowej pisze, nagrywa, szkoli i występuje publicznie. Pomaga firmom w wejściu do cyfrowego świata multimediów na każdym etapie procesu. Łączy w swojej pracy elementy digital learning, multimediów, social media i content marketingu.

dr Agnieszka Popławska

  • Psycholog organizacji i zarządzania. Ukończyła także studia magisterskie z ekonomii, specjalność marketing. Pracuje na Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS w Sopocie. Współpracuje z otoczeniem biznesowym i uczestniczy w projektach doradczych z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim i marketingu. Jest współzałożycielką spółki spin off Uniwersytetu SWPS – C-Future, która zajmuje się diagnozowaniem i rozwojem kompetencji przyszłości w branży IT oraz służbie zdrowia. W pracy badawczej szczególnie interesuje się różnymi kontekstami przetwarzania informacji – w komunikacji marketingowej, rzeczywistości wirtualnej czy procesach uczenia się (np. uczeniu utajonym).

prof. dr hab. Roman Leppert

  • Pracuje na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, redaktor naczelny czasopisma „Przegląd Pedagogiczny”; członek Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN; od października 2020 r. prowadzi akademickie zacisze, w którym rozmawia z autor(k)ami książek poświęconych pedagogice i edukacji, w tym z nauczyciel(k)ami; w 2023 roku z jego inicjatywy powstał Wirtualny Uniwersytet Pedagogiczny, który prowadzi w partnerstwie z Fundacją Orange. Współorganizator Kompasu Edukacji, czyli Wirtualnego Uniwersytetu Pedagogicznego w realu, który na początku wakacji odbywa się w Młynach Rothera w Bydgoszczy.

    (Autorem zdjęcia jest Piotr Ulanowski)

dr hab. Anna Sajdak-Burska, prof. UJ

  • Pedagożka, profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, zatrudniona w Instytucie Pedagogiki na Wydziale Filozoficznym UJ. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół dydaktyki szkolnej i akademickiej oraz teorii szkoły. Autorka wielu publikacji naukowych, spośród których za najważniejszą uznaje Paradygmaty kształcenia studentów i wspierania rozwoju nauczycieli akademickich. Teoretyczne podstawy dydaktyki akademickiej (Impuls, Kraków 2013). Monografia ta stanowi istotny wkład w budowanie teoretycznych podstaw dydaktyki akademickiej w Polsce.

    Na Uniwersytecie Jagiellońskim pełni szereg funkcji – kieruje Zakładem Pedagogiki Szkolnej i Dydaktyki Akademickiej, jest Kierowniczką Studiów Doktoranckich na Wydziale Filozoficznym oraz programu doktorskiego Pedagogika w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych. Ponadto zarządza projektem Doskonałość Dydaktyczna Uczelni.

dr hab. Joanna Mytnik, prof. PG

  • Biolożka, naukowczyni i wykładowczyni akademicka (od 1999 roku) i liderka zespołu Centrum Nowoczesnej Edukacji na Politechnice Gdańskiej (od 2020 roku). Jej pasją jest projektowanie ekosystemów uczenia się w oparciu o najnowsze wyniki badań neuronaukowych i w uważności na potrzeby drugiego człowieka. Fascynuje ją poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze edukacji. Od 2010 roku prowadzi szkolenia nauczycieli wszystkich etapów edukacyjnych (w tym ponad 300 godzin szkoleń z AI), wspiera budowanie innowacyjnych ekosystemów uczenia się i doceniania nauczycieli. Jest przeciwniczką stopni szkolnych i opresyjnego systemu edukacyjnego. Kluczowe obszary eksperckie: zmiana w edukacji, neuronauki, gamifikacja, AI w edukacji, nowe technologie, ocenianie bez stopni, aktywny wykład. Od ponad 25 lat uczy małych, młodych i dorosłych ludzi wykorzystując niestandardowe, autorskie metody i narzędzia dydaktyczne. Pomysłodawczyni strategii EDUxAI na PG, autorka kilkudziesięciu wykładów, szkoleń i webinarów z zakresu AI w edukacji. 

Judyta Kotarba

  • Pedagożka, edukatorka, wykładowczyni akademicka oraz ekspertka w dziedzinie innowacji dydaktycznych. Specjalizuje się w metodyce kształcenia zdalnego, wdrażaniu nowoczesnych technologii w edukacji oraz tutoringu akademickim. Akredytowana praktyk tutoringu, od ponad dekady związana z edukacją i szkolnictwem wyższym. Łączy tradycyjne podejście do nauczania z nowoczesnymi metodami, szczególnie w zakresie e-learningu i innowacji edukacyjnych.
    Obecnie pełni funkcję kierowniczki Centrum Nowoczesnej Edukacji w Collegium Da Vinci, gdzie realizuje projekty związane z wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań w nauczaniu zdalnym oraz rozwija programy edukacyjne dostosowane do potrzeb współczesnych studentów i rynku pracy. Specjalizuje się w trendach dotyczących nauczania synchronicznego i asynchronicznego, w tym implementacji angażujących technologii edukacyjnych.
    Zainteresowania naukowe koncentrują się na specyfice pokolenia „native digital”, ich potrzebach edukacyjnych, wyzwaniach związanych z cyfryzacją kształcenia oraz przyszłości kompetencji akademickich. Autorka publikacji naukowej dotyczącej doświadczeń użytkowników kursów e-learningowych.

dr Elżbieta Galewska

  • Doktor nauk matematycznych, adiunkt w Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej, z pasją wprowadza przyszłych inżynierów w świat matematyki i statystyki. Jest cenionym przez studentów nauczycielem akademickim, kilkakrotnie nagrodzonym tytułem Najlepszego Nauczyciela Roku. Współorganizuje konferencje naukowe i dydaktyczne, w których studenci odsłaniają praktyczne zastosowania matematyki. Prowadzi, w ramach cyklicznych wydarzeń promujących Politechnikę Łódzką, warsztaty matematyczne dla uczniów szkół średnich.

dr inż. Gertruda Gwóźdź-Łukawska

  • Pracuje w Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej. Jest matematykiem, coachem, trenerem. Jest współpomysłodawcą studenckiej Konferencji Zastosowań Matematyki MathUp. Kocha eksperymentować – zwłaszcza na ludziach 😊. Dlatego w każdym roku na jej studentów czekają niespodzianki – aktywności, których do tej pory nie było.

Kamil Śliwowski

  • Trener kompetencji cyfrowych. Ponad dekadę działał w ruchu na rzecz otwartych zasobów wiedzy: Creative Commons. Od kilkunastu lat związany z trzecim sektorem, współpracuje z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Fundacją Panoptykon i Szkołą z Klasą. Tworzy kursy e-learningowe, m.in. o zielonych i cyfrowych kompetencjach w INCO Academy. Pisze newsletter poświęcony trendom i technologiom w edukacji (kamilsliwowski.substack.com/), a na blogu Sektora 3.0 publikuje teksty o etycznych, ekologicznych i edukacyjnych aspektach technologii.

dr Joanna Mercik

  • Doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Instytucie Historii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, socjolożka, certyfikowana tutorka, trenerka biznesu, autorka szkoleń z zakresu autoprezentacji, wystąpień publicznych i sztucznej inteligencji. Od lat prowadzi badania z zakresu organizacji i funkcjonowania szkolnictwa oraz aktywizujących metod nauczania uwzględnieniem gamifikacji i Games Based Learning. Tutorka w Uniwersytecie Najlepszych UŚ, trenerka Centrum Dydaktyki Akademickiej UŚ, współpracuje ze szkołami, instytucjami kultury i nauki w przedmiocie popularyzacji nauki z wykorzystaniem gier planszwych. Ukończyła liczne szkolenia i warsztaty z wykorzystywania nowych technologii w edukacji ze szczególnym uwzględnieniem GenAI. Liderka sekcji świadomość, kompetencje i higiena cyfrowa działającej w ramach GRAI w Ministerstwie Cyfryzacji. Pełnomocniczka Dziekana Wydziału Humanistycznego UŚ ds. kształcenia na odległość.

dr Wojciech Glac, prof. UG

  • Neurobiolog, nauczyciel akademicki, pasjonat uczenia i zapalony popularyzator nauki. W pracy nauczyciela projektuje procesy uczenia się opierając się na wiedzy z zakresu neuronauk i aktywnych metodach uczenia, w tym gamifikacji. Jest ekspertem w Centrum Doskonalenia Dydaktycznego i Tutoringu Uniwersytetu Gdańskiego. Każdego roku prowadzi kilkadziesiąt wykładów popularnonaukowych o tematyce neurobiologicznej, od 15 lat organizuje Dni Mózgu w Trójmieście i jest laureatem nagrody „Popularyzator Nauki” w kategorii naukowiec w prestiżowym konkursie serwisu Nauka w Polsce PAP oraz MNiSW.

Monika Łosiewicz

  • Senior Menedżer ds. potencjału ludzkiego, z Grant Thornton związana od 2012 r. W Zespole HR zarządza kilkuosobowym zespołem i odpowiada za proces rekrutacji oraz employer brandingu. Trener wewnętrzny – prowadzi szkolenia doskonalące kompetencje miękkie. Wdrożyła do organizacji program „Pewnie, że mOzNa!”, wspierający zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami. Realizuje projekty dotyczące zarządzania (neuro)różnorodnością.
    Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu (Psychologia, Filologia Polska), a także Uniwersytetu SWPS i IBD Business School (Certified Assessor for Assessment&Development Centre). Wieloletnia wykładowczyni Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Mentorka. Współautorka cyklicznych raportów Grant Thornton – „Oferty pracy w Polsce”, współpracuje z mediami branżowymi.

dr inż. Joanna Czerska

  • Doświadczona ekspertka Lean Management, trenerka i wykładowczyni. Od lat wspiera rozwój ludzi i ich organizacji. Doświadczenie praktyczne zdobyła jako specjalista ds. organizacji produkcji i dyrektor produkcji. Aktualnie jest konsultantką oraz współwłaścicielką firmy doradczej LeanQ Team sp. z o.o., kieruje Fundacją Lean Education oraz dzieli się doświadczeniem Lean ze studentami Politechniki Gdańskiej. Jest autorką pięciu książek oraz licznych artykułów na temat Lean Manufacturing oraz roli managerów w zmianie.

dr Grzegorz Kwiatkowski

  • Adiunkt na Wydziale Ekonomicznym UMCS w Lublinie. Jest autorem podręczników ekonomicznych oraz współautorem podręcznika do prowadzenia zajęć metodą design thinking. W pracy dydaktycznej implementuje nowoczesne narzędzia cyfrowe, wspierając nimi kreatywność i innowacyjne myślenie. Prowadzi zajęcia akademickie i warsztaty z tematyki związanej z AI.

Tibor Vörös

  • Ma ponad 20-letnie doświadczenie zarówno w środowisku akademickim, jak i korporacyjnym. Jest osobą pełną entuzjazmu i ciekawości, która badała różne obszary, od podejść medycznych i robotyki po korporacyjne procesy finansowe. Jego praca jest głównie związana z systemami informacyjnymi – powiązane z tym tematy wykładał na całym świecie (Węgry, Polska, Niemcy, Chiny, Indie, USA itp.). Ponadto, zajmował się symulacjami biznesowymi opartymi na finansach i stworzył unikalne scenorysy, aby pomóc uczestnikom swoich zajęć w doświadczeniu rzeczywistych problemów. Zwyciężył w kategorii „Innowacja w projektowaniu kursów” w ramach Nagrody Mistrzów 2010 CEEMAN. Brał także udział w różnych kampaniach branżowych i średniej wielkości projektach UE. Można go spotkać na biegach przełajowych lub rolkach (stare Bladerunnery) na poznańskich ścieżkach rowerowych.

Aleksandra Benowska

  • Absolwentka UEP, studentka I roku magisterki na kierunku metody ilościowe w ekonomii i systemy informatyczne. Naukowo zainteresowana statystyką i analizą danych. Aktywnie działa na rzecz integrowania studentów i uczelni z biznesem w założonej przez siebie Fundacji Kanał Studencki, gdzie rozwinęła już dwa autorskie projekty, które dotarły do setek osób. Zawodowo zajmuje się project managementem i service designem. Prywatnie kojarzona z ogromną ilością energii i uwielbieniem Roberta Lewandowskiego

Organizatorzy

Prorektor ds. Dydaktyki,
Centrum Dydaktyki Akademickiej UEP,
Komisja Rektorska ds. Jakości Kształcenia,
Dział Dydaktyki,
Dział Marketingu,
Parlament Studencki UEP

Kontakt

e-mail: eduspace@konf.ue.poznan.pl

telefon: (61) 856 91 48, +48 602 346 113

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.