Instytut Marketingu - aktualności

Dr hab. inż. Bogdan Pachołek kierownikiem operacji ze strony UEP

Projekt grupy operacyjnej NIR4herbs otrzymał dofinansowanie na realizację operacji: pn. „Opracowanie innowacyjnej technologii pozyskania, przygotowania i przetwórstwa surowców zielarskich w produkcji udoskonalonych herbat ziołowych jednorodnych o dodatkowych cechach funkcjonalnych” uzyskał dofinansowanie w ramach działania „Współpraca” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
1 sierpnia, 2023

Skład konsorcjum realizującego projekt jest następujący: BELiN Poland Sp. z o.o. (Lider), Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (JNB), Zbigniew Olejnicki (Rolnik). Ze strony UEP zespół projektowy tworzą:

  • dr hab. inż. Bogdan Pachołek (kierownik projektu, Katedra Marketingu Produktu, Instytut Marketingu),
  • dr inż. Sylwia Sady (kierownik zadania badawczego, Katedra Przyrodniczych Podstaw Jakości, Instytut Nauk o Jakości),
  • dr hab. inż. Anna Dankowska prof. UEP (kierownik zadania badawczego, Katedra Jakości i Bezpieczeństwa Żywności, Instytut Nauk o Jakości),
  • Dr Wojciech Kowalewski (Zakład Sztucznej Inteligencji, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (kierownik zadania badawczego),
  • Nikola Dłużniewska (studentka kierunku Jakość i rozwój produktu Instytutu Nauk o Jakości),
  • Karolina Pakuła (studentka kierunku Jakość i rozwój produktu Instytutu Nauk o Jakości).

Całkowita wartość projektu wynosi: 5 463 466,06 zł; wartość dofinansowania wynosi 3 995 632 zł.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.