Ważniejsze publikacje IGM

Monografia „International Business and Culture. Challenges in Cross-Cultural Marketing and Management" - redakcja: Małgorzata Bartosik-Purgat, Monika Guzek

To jedna z niewielu publikacji naukowych, w której naukowcy spotykają się z praktykami biznesu jako współautorzy rozdziałów.

Autorzy pokazują, jak abstrakcyjne koncepcje teoretyczne znajdują zastosowanie w codziennej działalności firm na rynkach międzynarodowych i w warunkach kulturowej różnorodności. Przedstawiają konkretne przykłady strategii takich firm,  jak Amica Group, Codorniu, Duracell, IKEA, McDonald, PepsiCo, Piel de Toro, Unilever, VELUX Group, Volkswagen Group czy Zanglory Investments.

Link do publikacji

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.