Instytut Marketingu - aktualności

Spotkanie z Profesorami Marketingu

26 listopada, 2022

W dniu 25 listopada 2022 odbyło się, zorganizowane przez Instytut Marketingu, „Międzypokoleniowe seminarium naukowe”, którego gośćmi honorowymi byli profesorowie-seniorzy marketingu, w osobach: prof. Maria Sławińska, prof. Halina Szulce, prof. Bogna Pilarczyk, prof. Henryk Mruk oraz prof. Kazimierz Rogoziński. To mistrzowie i wychowawcy wielu obecnych pracowników Instytutu Marketingu, którzy podzielili się swoimi doświadczeniami naukowymi i refleksjami z nowym pokoleniem marketingowców. Celem seminarium była dyskusja na temat ponadczasowych wartości marketingu, a także podtrzymanie więzi z emerytowanymi profesorami naszego Uniwersytetu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.