Celem projektu jest podniesienie kompetencji analitycznych, w tym rozwiązywania problemów, z zakresu przedsiębiorczości, informatycznych oraz językowych przez 450 osób uczestniczących w edukacji na poziomie wyższym, chcących z własnej inicjatywy podnieść swoje kompetencje z zakresu merytorycznego danego kursu e-learningowego. Cel zostanie osiągnięty poprzez uczestnictwo w specjalistycznych, bezpłatnych i otwartych kursach realizowanych w formie e-learningu oraz dedykowanym kursie edukacyjnym skierowanym do studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
E-learning szansą na zdobycie kompetencji
POWR.03.01.00-00-W069/18
Okres realizacji: 01.11.2019 – 30.11.2023
Całkowita wartość projektu: 1 067 047,20
Wartość dofinansowania: 1 035 035,78
1) Skuteczne strategie marketingowe B2B (kurs otwarty w języku polskim i języku angielskim)
2) Eksperyment – projekt, analiza statystyczna i raport APA (kurs otwarty w języku polskim i języku angielskim)
3) Statystyka opisowa (kurs otwarty w języku polskim i języku angielskim)
4) Wykorzystanie wybranych metod ilościowych i informatyki w ekonomii (kurs w języku polskim skierowany do studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu)
5) Analiza klienta (kurs otwarty w języku polskim)
6) Wprowadzenie do ekonomii behawioralnej perspektywa indywidualna i instytucjonalna (kurs otwarty w języku polskim)
7) Ocena efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych (kurs otwarty w języku polskim i języku angielskim)