Accounting and Financial Management – Basic Level
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.
Dołącz do nas!
Accounting and Financial Management – Basic Level
Głównym celem studiów jest przekazanie wiedzy i zapewnienie możliwości nabycia przez Słuchaczy praktycznych umiejętności z zakresu podstaw rachunkowości i prawa – zgodnie z zakresem będącym podstawą egzaminów ACCA na poziomie Applied Knowledge oraz Coporate Law z poziomu Applied Skills (dawne F1-F4).
Zakres wiedzy objętej studiami jest fundamentem niezbędnym do skutecznego zrozumienia zagadnień objętych pozostałymi egzaminami ACCA na poziomie Applied Skills (dawne F5-F9), które są realizowanie w ramach studiów podyplomowych Accounting and Financial Management – Advanced Level lub też mogą być zdawane bezpośrednio w organizacji ACCA.
W programie szczególny nacisk położony został na praktyczny wymiar rachunkowości podmiotu gospodarczego.
Treści programowe prezentowane są w języku polskim (część wykładowa) oraz języku angielskim (część materiałów), tak aby w przystępny sposób zapoznawać Słuchaczy z pojęciami w języku angielski z obszaru prawno-finansowego. Znajomość języka angielskiego w tym zakresie jest niezbędna do ukończenia kwalifikacji ACCA.
Studia przeznaczone są dla osób z wyższym wykształceniem oraz znajomością języka angielskiego na poziomie B1. Mogą być nimi absolwenci zarówno uczelni ekonomicznych jak i nieekonomicznych.
Zapraszamy szczególnie osoby, które chcą przejść przez ścieżkę kwalifikacji ACCA, jednak nie miały okazji wcześniej zdobyć wiedzy w obszarze rachunkowości, lub też wiedza ta była zdobywana wiele lat temu i wymaga odświeżenia.
Rekrutacja na studia podyplomowe odbywa się bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Program:
1.Corporate and Business Law. 50 godz.
2.Financial Accounting 75 godz.
3.Managament Accounting 50 godz.
4.Accountant in Business 35 godz.
Egzaminy z przedmiotów:
Wszystkie z wymienionych przedmiotów kończę się egzaminami.
Studia kończą się zdaniem pisemnego egzaminu końcowego.
Czas trwania studiów: Studia rozpoczną się w październiku 2024 r. i będą trwały dwa semestry.
Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w formule blended learning – część zajęć zostanie przeprowadzona w formie dwudniowych zjazdów, organizowanych raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji umożliwiających interakcję synchroniczną).
Obecnie trwa rekrutacja na 7 edycję studiów podyplomowych Accounting and Financial Managenent – Basic Level, która zostanie uruchomiona jesienią 2024 roku (od semestru zimowego w roku akademickim 2024/2025). Zajęcia dydaktyczne rozpoczną się w październiku lub listopadzie 2024 roku.
Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub 2 razy w miesiącu w formule mieszanej – część zajęć zostanie przeprowadzona w siedzibie Uczelni, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną).
Planowana struktura zajęć dla edycji realizowanej w roku akademickim 2024/2025 jest następująca: ok.50% on-line oraz ok.50% w siedzibie Uczelni.
Opłata za studia: 5.400 zł *
Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:
Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:
1) Płatność jednorazowa 5.400 zł (lub 4.320 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– płatna do dnia 15 października 2024 r.
2) Płatność w dwóch równych ratach po 2.700 zł każda (lub 2.160 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 15 października 2024 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2025 r.
3) Płatność w czterech równych ratach po 1.350 zł każda (lub 1.080 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 15 października 2024 r.
– II rata płatna do dnia 15 grudnia 2024 r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2025 r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2025 r.
Uwaga!
Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.
Warunki postępowania rekrutacyjnego:
Warunki postępowania rekrutacyjnego:
O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności założyć konto w systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.
Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 6 października 2024 roku, o ile przed tą datą nie zostanie wyczerpany limit miejsc (z chwilą wyczerpania się limitu miejsc, zapisy na dany kierunek studiów zostaną zamknięte).
Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 października br. Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.
Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie te wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez upoważnionego pracownika Biura),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.
Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.
Miejsce składania dokumentów:
Osobiście:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
bud. D (przy Akademii Muzycznej)
Towarowa 55 , III piętro , p. 3.4
Listownie:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem: Accounting and Financial Management – Basic Level ed. 7
Skontaktuj się z nami
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Biuro Studiów Podyplomowych
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań