Gospodarka nieruchomościami - specjalność: doradztwo i obsługa rynku nieruchomości

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Gospodarka nieruchomościami - specjalność: doradztwo i obsługa rynku nieruchomości

Dostarczenie praktykom gospodarczym zajmującym się gospodarką nieruchomościami możliwie szerokiej i aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat zasad racjonalnego działania różnych podmiotów w sferze nieruchomości. Ukończenie studiów upoważnia do podejścia do egzaminu Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości dla osób ubiegających się o certyfikat pośrednika w obrocie nieruchomościami i zarządcy nieruchomości. Program studiów spełnia minima wyznaczone przez Polska Federację Rynku Nieruchomości.

Studia przeznaczone są dla osób z wyższym wykształceniem, które zajmują się lub zamierzają zajmować się doradztwem, pośrednictwem w obrocie i zarządzaniem nieruchomościami, a także dla pracowników administracji samorządowej, banków itp. Program studiów, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczestników rynku nieruchomości, uwzględnia potrzeby w zakresie kształtowania i poszerzania kwalifikacji zawodowych osób zajmujących się gospodarką nieruchomościami.

Aplikuj online

Program studiów:
1. Działalność zawodowa pośrednika w obrocie nieruchomościami. (6 godz.)
2. Relacje z klientami na rynku nieruchomości. ((6 godz.)
3. Realizacja umów z klientami. (6 godz.)
4. Ustalanie stanu prawnego nieruchomości. (12 godz.)
5. Dokumentacja techniczna nieruchomości. (8 godz.)
6. Marketing nieruchomości. (7 godz.)
7. Organizacja transakcji. (12godz.)
8. Organizacja i zarządzanie biurem obrotu nieruchomościami. (3 godz.)
9. Działalność zawodowa zarządcy nieruchomości. (3 godz.)
10. Relacje z klientami na rynku nieruchomości. (8 godz.)
11. Zawieranie umów z klientami. (9 godz.)
12. Czynności prawne i administracyjne. (13 godz.)
13. Techniczne aspekty zarządzania. (6 godz.)
14. Finansowe aspekty zarządzania. (9 godz.)
15. Zarządzanie najmem i usługami dodatkowymi. (9 godz.)
16. Zarządzanie firmą. (3 godz.)
17. Doradztwo jako działalność zawodowa. (4 godz.)
18. Kierunki inwestowania i rozwoju rynku nieruchomości. (8 godz.)
19. Analiza rynku nieruchomości. (8 godz.)
20. Analiza finansowa nieruchomości inwestycyjnych. (12 godz.)
21. Finansowanie inwestycji na rynku nieruchomości. (8 godz.)
22. Seminarium. (10 godz.)

Egzaminy z przedmiotów:
1. Ustalanie stanu prawnego nieruchomości.
2. Organizacja transakcji.
3. Relacje z klientami na rynku nieruchomości.
4. Analiza finansowa nieruchomości inwestycyjnych.

Studia kończą się przygotowaniem pracy podyplomowej i zdaniem egzaminu  ustnego.

Aplikuj online

Studia podyplomowe „Gospodarka nieruchomościami – doradztwo i obsługa rynku nieruchomości ” rozpoczną się w październiku 2023 r. i będą trwały dwa semestry.

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub 2 razy w miesiącu w formule mieszanej – część zajęć zostanie przeprowadzona w siedzibie Uczelni, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną).

Planowana struktura zajęć dla edycji realizowanej w roku akademickim 2023/2024 jest następująca: ok.45% on-line oraz ok.55% w siedzibie Uczelni.

Opłata za studia: 4.500 zł *
* Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 3600 zł.

Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:

Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe.

Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:

1) w przypadku płatności jednorazowej w wysokości 4.500 zł (lub 3600 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– opłatę należy wnieść w terminie do dnia 18 października 2023 r.

2) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 2.250 zł (lub 1800 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 18 października 2023 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2024 r.

3) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 1.125 zł (lub 900 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 18 października 2023 r.
– II rata płatna do dnia 15 grudnia 2023r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2024 r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2024 r.

Warunki postępowania rekrutacyjnego:

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności założyć konto w systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów. W kolejnym kroku należy wydrukować z systemu dokumenty zgłoszeniowe, podpisać je i dostarczyć (wraz z odpisem dyplomu ukończenia studiów) do Biura Studiów Podyplomowych. Komplet dokumentów aplikacyjnych możne dostarczyć osobiście lub listownie. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc. Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.

Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) do wniesienia opłaty za studia,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów w BSP dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast do BSP przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez pracownika BSP),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Wniosek, kwestionariusz, zobowiązanie finansowe oraz oświadczenie należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w terminie podanym podczas rejestracji w systemie.

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
Centrum Edukacyjnych Usług Elektronicznych (CEUE),
ul. Towarowa 55 , III piętro , p. 3.4
(przy Akademii Muzycznej)

Listownie:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

z dopiskiem : Gospodarka nieruchomościami – doradztwo i obsługa rynku nieruchomości

Aplikuj online

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Aplikuj online

Skontaktuj się z nami

Mgr Sylwia Paluszak starszy referent
Budynek D, pokój nr 3.5
DANE KONTAKTOWE
Dr Anna Mazurczak adiunkt
Collegium Altum, pokój nr 1126a
DANE KONTAKTOWE

godziny dyżurów:

Poniedziałek
08:30 - 09:30
Wtorek
17:30 - 18:30

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Biuro Studiów Podyplomowych
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strefa słuchacza

Niezbędne informacje dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Strefa słuchacza

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.