Master of Business Training - studia menedżersko-trenerskie

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Master of Business Training - studia menedżersko-trenerskie

Pierwsze w Polsce studia podyplomowe rozwijające kompleksowo kompetencje menadżerskie i trenerskie.
Program opiera się na:
Nauce w praktyce – każdy z uczestników wielokrotnie będzie w sposób praktyczny zdobywał wiedzę z obszaru przywództwa oraz rozwijał kompetencje.
Oparciu o perspektywiczne plany rozwoju kompetencji poszczególnych uczestników (tworzone na studiach) w ramach prowadzonych warsztatów.
Rozwijaniu równolegle kompetencji przywódczych oraz trenerskich.
Mocnym nastawieniu na rozwój osobisty uczestników.
Przełożeniu kompetencji przywódczych na osiąganie wyników biznesowych.
Realizacji praktycznych zadań wdrażających wiedzę ze studiów w miejscu pracy.
Ukończenie studiów z wynikiem dobrym lub bardzo dobrym potwierdzane jest jednocześnie trzema dyplomami:
– Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych,
– Certyfikat ukończenia kursu Train the Trainer,
– Certyfikat nabycia kompetencji menadżerskich w zakresie efektywnego zarządzania ludźmi.

Program adresowany jest do osób które chcą rozwinąć:
a) kompetencje z obszaru przywództwa i wykorzystywania potencjału pracowników – w oparciu o współczesne trendy i międzynarodowe standardy.
b) kompetencje z obszaru uczenia innych i budowania własnego wizerunku – np. występowania w roli trenera wewnętrznego, prowadzenia prezentacji, wywierania wpływu.

Połączenie zaawansowanego treningu menadżerskiego oraz zaawansowanego treningu dla trenerów i osób występujących publicznie. Kompetencje potrzebne menadżerom i trenerom wewnętrznym, w dużej mierze pokrywają się ze sobą. Bazując na międzynarodowych standardach w zakresie kształcenia tych kompetencji, stworzyliśmy program, który pozwala przygotować do bardzo świadomego zarządzania potencjałem pracowników.

Studia przeznaczone są dla:
– średniej i podstawowej kadry kierowniczej, osób które chcą ugruntować i usystematyzować kompetencje menadżerskie i nabyć umiejętności uczenia innych osób.
– trenerów wewnętrznych, którzy chcą rozwinąć swój warsztat trenerski, a także dowiedzieć się, w jaki sposób wykorzystywać potencjał intelektualny uczestników – przed, w trakcie i po szkoleniach – aby tworzyć spójne i wysoce skuteczne programy rozwojowe w organizacji. Chcą zdobyć kompetencje, które pozwoliłyby zająć stanowiska menadżerskie, występować w roli HR Business Partnera.
– osób, które chcą przygotować sobie bazę do rozwoju w obszarach menadżerskich i trenerskich.

Aplikuj online

Program:

1. Świadome Przywództwo. ( 16 godz.)
2. Biznesowe i biologiczne uwarunkowanie szkoleń. ( 8 godz.)
3. Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów. ( 8 godz.)
4. Przygotowanie i prowadzenie treningów. ( 32 godz.)
5. Świadoma komunikacja w pracy menadżera i trenera. ( 16 godz.)
6. Budowanie efektywnych zespołów. ( 16 godz.)
7. Realizacja treningów przez uczestników. ( 32 godz.)
8. Rola trenera i menadżera w procesie zmian organizacyjnych. ( 16 godz.)
9. Analiza talentów, stylów komunikacji i uczenia się. ( 16 godz.)
10.Komunikacja podczas trudnych sytuacji.  ( 16 godz.)
11. Prezentacja rozwiązań case’ów zaliczeniowych. ( 8 godz.)
12.Warsztaty związane z obszarem zaawansowanej komunikacji. ( 19 godz.)
13. Egzamin końcowy. ( 1 godz.)

Egzaminy:

1. Świadoma komunikacja w pracy menadżera i trenera.
2. Budowanie efektywnych zespołów.

Studia kończą się zdaniem ustnego egzaminu końcowego.

Aplikuj online

Obecnie trwa rekrutacja na IX edycję studiów podyplomowych „Master of Business Training” studia menedżersko-trenerskie, która zostanie uruchomiona jesienią 2024 roku (od semestru zimowego w roku akademickim 2024/2025). Zajęcia dydaktyczne rozpoczną się w październiku lub listopadzie 2024 roku.

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w piątki i soboty, raz lub 2 razy w miesiącu w trybie stacjonarnym

Opłata za studia: 11.900 zł *

*Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 9.520 zł.

Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:

Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:
1) w przypadku płatności jednorazowej w wysokości 11.900 złotych (lub 9.520 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– opłatę należy wnieść w terminie do dnia 05 listopada 2024 r.

2) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 5.950 zł (lub 4.760 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 05 listopada 2024 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2025 r.

3) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 2.975 zł (lub 2.380 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 05 listopada 2024 r.
– II rata płatna do dnia 15 grudnia 2024 r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2025 r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2025 r.

Uwaga!
Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.

Warunki postępowania rekrutacyjnego:

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności założyć konto w systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.

Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 6 października 2024 roku, o ile przed tą datą nie zostanie wyczerpany limit miejsc (z chwilą wyczerpania się limitu miejsc, zapisy na dany kierunek studiów zostaną zamknięte).

Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 października br.  Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.

Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie te wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez upoważnionego pracownika Biura),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce składania dokumentów:

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
bud. D (przy Akademii Muzycznej)

Towarowa 55 , III piętro , p. 3.4

Godziny otwarcia Biura Studiów Podyplomowych możesz sprawdzić tutaj.

Listownie:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem Studia podyplomowe „Master of Business Training” studia menedżersko-trenerskie

 

Aplikuj online

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Aplikuj online

Julian Dąbrowski – Absolwent studiów prawniczych ze specjalizacją w prawie pracy, a także licznych kursów trenerskich odbytych w Polsce i zagranicą. Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu – obszar badawczy – rozwój kompetencji menadżerskich. Realizuje projekty z obszaru przywództwa, treningu dla trenerów i rozwoju umiejętności kierowniczych.
Specjalizuje się w projektach poprawiających skuteczność działania kadry menadżerskiej i trenerskiej. Kierownik licznych projektów szkoleniowych i zespołów trenerskich.
Ma za sobą blisko 2000 godzin zrealizowanych treningów menadżerskich i trenerskich dla bardzo zróżnicowanej grupy podmiotów.
Przeprowadził ponad 300 godzin sesji coachigowych. Szkolenia realizował m.in. dla:
– Intermarche, Banków Spółdzielczych, SKOK Wielkopolska, Poczty Polskiej, Cargotec, Claas Polska, Sonion, Lidl Polska, urzędów i jednostek samorządowych.
Jest autorem i współautorem podręczników i materiałów szkoleniowych z zakresu rozwoju kompetencji menadżerskich i trenerskich.
Posiada 8 letnie doświadczenie w branży szkoleniowej oraz doradczej, od początku we współpracy z MPS Training & Consulting Group.
Pracował jako trener dla korporacji, średnich przedsiębiorstw oraz dla największych organizacji pozarządowych w kraju.
W swojej pracy wykorzystuje aktywne i nowatorskie formy zapewniające wysoki poziom przyswojenia wiedzy i umiejętności u uczestników.
Klienci cenią go za widoczne efekty, przekazywaną pasję, a także konkretne nazywanie problemów po imieniu.

dr hab. Marcin Gołembski – Doktor nauk ekonomicznych – adiunkt w Katedrze Zarządzania i Analizy Zasobów Przedsiębiorstwa Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, trener, konsultant w zakresie strategii przedsiębiorstw, zarządzania zasobami ludzkimi, metod organizacji i zarządzania, przywództwa.

Praktyczne doświadczenia, na podstawie których rozwiązuje problemy biznesowe klientów, zdobywał pełniąc funkcje kierownicze i zarządcze w przedsiębiorstwach działających zarówno w branży produkcyjnej jak i usługowej. Był współautorem programów szkoleniowych realizowanych w ramach ogólnopolskich projektów finansowanych przez UE. Jest współautorem i prowadzącym projekty biznes coaching’u dla top management’u jednego z największych banków w Polsce.

W procesie realizacji projektów doradczych i szkoleniowych łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych, realizowanych w ramach pracy dydaktyczno – naukowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Autor publikacji z zakresu zarządzania zamieszczanych w czasopismach branżowych oraz wydawnictwach naukowych.

Krzysztof Kotapski – Właściciel MPS KT&CG, ukończył AE W Poznaniu, Specjalizacja UW Warszawa, Instytut Blancharda (Coaching Przywódczy), Instytut Voss+Partner (Master of Science In Executive Leadership i Akademia Trenerów), Akademia Zarządzania Projektami Porsche Institute, Szkoła Negocjatorów Biznesowych. Ma ukończonych ponad 60 kursów i szkoleń z obszaru zarządzania, mediacji, komunikacji, negocjacji, lean).

Na co dzień przedsiębiorca i inwestor giełdowy. Od 21 lat w biznesie konsultingowo – szkoleniowym, od 18 lat wykładowca akademicki, ma za sobą 20 tys. udokumentowanych godzin szkoleniowych i doradczych, ponad 2000 godzin coachingu menedżerskiego, zrealizował ponad 100 dużych projektów biznesowych, ponad 500 firm bezpośrednio skorzystało z jego usług. Jako jedyny w Polsce realizuje projekty HPO – HIGH PERFORMANCE ORGANIZATION, Standard Kompetencji Menedżerskich, Przywództwo Rentierskie. Był pierwszym polskim trenerem, który zaczął realizować światowe bestsellery szkoleniowe z tematów Przywództwa i Rozwoju Trenerów.

Stały doradca zarządów w ponad 40 firmach z czego wiele z nich to liderzy w swoich branżach w wymiarze międzynarodowym. Jako pierwszy trener w Polsce prowadził profesjonalne szkolenia trenerskie. Przygotował lub uczestniczył w setkach negocjacji reprezentując interesy klienta. Prowadził szkolenia dla członków BCC, gdzie łącznie wzięło nich udział ok 300 osób. Uruchomił na zaproszenie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu pierwsze w Polsce Studia podyplomowe z zarządzania projektami. Jest autorem ponad 20 programów dydaktycznych realizowanych na uczelniach. Wielokrotny prelegent jako ekspert na konferencjach z dziedziny HR. Jego główną specjalizacją jest wdrażanie rozwiązań, których celem zawsze pozostaje podnoszenie wartości ekonomicznej i wizerunkowej firmy.

Marlena Urbaniak – Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Studiów podyplomowych Psychologii Zarządzania, Coachingu oraz MBA Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Ukończyła kilkanaście szkoleń, m.in. z obszaru zarządzania zespołem, zarządzania sprzedażą, profesjonalnej obsługi klienta, tworzenia Call Center/ Help desk, zarządzania projektami Prince2, zarządzania Projektami PMBok. Podczas wymiany doświadczeń z niemieckim sektorem bankowym poznała system kształcenia i rozwoju wg standardów niemieckich.

Współpracuje jako trener biznesu w obszarze umiejętności menedżerskich, funkcji personalnych, rozwoju pracowników.

Prowadząc szkolenia przygotowuje programy dostosowane do potrzeb Klienta. Bogate doświadczenie menedżerskie zdobyła w dużej instytucji finansowej, w której przez 17 lat była menedżerem na różnych szczeblach kierowania, od Oddziału po Centralę. Kierowała Projektem HR dla grupy finansowej, dzięki czemu potrafi spojrzeć perspektywicznie na organizację, od strategii po operacje, wie też, co jest ważne w zarządzaniu kapitałem ludzkich oraz jak HR może wspierać biznes w realizacji celów.
Zarządzała m.in. obszarem / zespołem:
– Strategii i rozwoju,
– Obsługi i Wsparcia Klienta,
– Wdrożenia Contact Servies,
– HR.
Dzięki czemu zdobyła praktyczne doświadczenie m.in. w tworzeniu i wdrażaniu Standardów Obsługi Klienta, zarządzania projektami, opracowaniu koncepcji i wdrożenia HR. Od kilku lat jest wykładowcą w Wyższe Szkole Bankowej w Poznaniu na Studiach Podyplomowych, Studiach Uzupełniających Magisterskich oraz Licencjackich. Jest też promotorem projektów dyplomowych z obszaru umiejętności menedżerskich, funkcji personalnych.

 

Skontaktuj się z nami

Mgr Magdalena Chomska-Rychły specjalista
Centrum Edukacyjne Usług Elektronicznych, pokój nr 3.6
DANE KONTAKTOWE
Dr hab. Marcin Gołembski adiunkt
Collegium Altum, pokój nr 1119
DANE KONTAKTOWE

godziny dyżurów:

Wtorek
12:00 - 13:00
Czwartek
15:00 - 16:00

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Biuro Studiów Podyplomowych
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strefa słuchacza

Niezbędne informacje dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Strefa słuchacza

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.