Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej

Udoskonalenie umiejętności oraz poszerzenie wiedzy teoretycznej w zakresie problematyki organizacji i zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej. Proponowane przedmioty odzwierciedlają aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w wybranej jednostce administracji publicznej. Zadania studium ukierunkowane są na zaznajomienie słuchaczy z aktualnym stanem wiedzy na temat organizacji i zarządzania zasobami ludzkimi oraz z konkretnymi metodami i narzędziami, możliwymi do zastosowania w praktyce zarządzania. Kryteriami doboru omawianych zagadnień będzie ich aktualność i praktyczna przydatność. Zajęcia są prowadzone przez wykładowców Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz praktyków.

Studium przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych problematyką przedmiotową organizacji i zarządzania ukierunkowanego na administrację publiczną.

O przyjęcie na studium mogą się ubiegać osoby, które mają dyplom ukończenia studiów wyższych magisterskich lub licencjackich.

Aplikuj online

1. Zarządzanie zasobami ludzkimi. ( 12 godz.)

2. Komunikacja interpersonalna w organizacji. (16 godz.)

3. Zarządzanie strategiczne w organizacji. (14 godz.)

4. Psychologia zarządzania w organizacji. (16 godz.)

5. Techniki negocjacji i rozwiązywania konfliktów.(14 godz.)

6. Kierowanie zespołem. (16 godz.)

7. Coachingowy styl zarządzania. (12 godz.)

8. Warsztat menadżerski. (4 godz.)

9. Koncepcje i metody zarządzania w organizacji. (12 godz.)

10. Struktury organizacyjne współczesnych organizacji. (12 godz.)

11. Zasady i metody podejmowania decyzji kierowniczych. (18 godz.)

12. Planowanie i organizacja pracy. (16 godz.)

13. Kształtowanie wizerunku. (8 godz.)

14. Zarządzanie wynikami pracy. (14 godz.)

15. Public relations. (12 godz.)

16. Pisemny egzamin końcowy. (2 godz.)

 

Egzaminy z przedmiotów:

1. Zarządzanie zasobami ludzkimi.

2. Komunikacja interpersonalna w organizacji.

3. Koncepcje i metody zarządzania w organizacji.

 

Studia kończą się zdaniem egzaminu pisemnego z wynikiem pozytywnym.

Aplikuj online

Obecnie trwa rekrutacja na 18 edycję studiów podyplomowych „Organizacja i zarzadzanie w administracji publicznej”, która zostanie uruchomiona jesienią 2025 roku (od semestru zimowego w roku akademickim 2025/2026). Zajęcia dydaktyczne rozpoczną się w październiku lub listopadzie 2025 roku.

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w piątki i soboty , raz lub 2 razy w miesiącu w formule mieszanej – część zajęć zostanie przeprowadzona w siedzibie Uczelni, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną).

Planowana struktura zajęć dla edycji realizowanej w roku akademickim 2025/2026 jest następująca: ok. 45% on-line oraz ok. 55 % w siedzibie Uczelni.

 

Opłata za studia wynosi : 

1) 6.000 zł

lub

2) 5.400  dla osób, które:
a) przed rozpoczęciem studiów podyplomowych uzyskały tytuł licencjata lub magistra w UEP

lub
b) ukończyły studia podyplomowe w UEP

lub
c) w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP, zaliczyły przynajmniej jeden semestr tych studiów i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP.

Zasady wnoszenia opłat

Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:

a) w przypadku płatności jednorazowej w wysokości jednorazowa 6.000zł (lub 5.400 zł  w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– płatna do dnia 15 października 2025 r.

b) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 3.000 zł (lub 2.700 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– I rata płatna do dnia 15 października 2025 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2026 r.

c) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 1.500 zł  (lub  1.350 zł  w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– I rata płatna do dnia 15 października 2025 r.
– II rata płatna do dnia 15  grudnia 2025 r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2026 r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2026 r.

Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na indywidualny rachunek bankowy, który jest nadawany uczestnikowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe.

UWAGA: Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.

Warunki postępowania rekrutacyjnego:

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności założyć konto w systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.

Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 30 września 2025 roku, o ile przed tą datą nie zostanie wyczerpany limit miejsc (z chwilą wyczerpania się limitu miejsc, zapisy na dany kierunek studiów zostaną zamknięte).

Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 października br.  Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.

Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie te wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez upoważnionego pracownika Biura),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce składania dokumentów:

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
bud. D (przy Akademii Muzycznej)
ul. Towarowa 55 , III piętro , p. 3.4

Listownie:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem Studia podyplomowe „Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej

Aplikuj online

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Aplikuj online

Skontaktuj się z nami

Mgr Sylwia Paluszak starszy referent administracyjny
Centrum Edukacyjne Usług Elektronicznych, pokój nr 3.5
DANE KONTAKTOWE
Prof. dr hab. Grażyna Krzyminiewska Kierownik Katedry
Budynek C, pokój nr 316
DANE KONTAKTOWE

godziny dyżurów:

Wtorek
11:00 - 11:45
Czwartek
08:30 - 09:15

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Biuro Studiów Podyplomowych
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strefa słuchacza

Niezbędne informacje dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Strefa słuchacza

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.