Dr hab. Piotr Tarka, prof. UEP
Dr hab. Piotr Tarka, prof. UEP
Katedra Badań Rynku i Usług
Profesor UEP
Budynek C, pokój nr 4/5
Zespół ds. Koalicji na Rzecz Doskonalenia Systemów Oceny Nauki (CoARA) - Członek, Kolegium Elektorów UEP - Członek.

Dodatkowe informacje

The Association for Consumer Research - Członek, American Marketing Association - Członek, The Market Research Society - Członek, Psychometric Society - Członek
Efektywność i skuteczność badań marketingowych, teoria pomiaru i konstrukcja skali pomiarowych, statystyczna analiza wielowymiarowa, modele zmiennych ukrytych

Konsultacje

Konsultacje w trwającym semestrze

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.