Budżet partycypacyjny 2025

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy o zainicjowaniu w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu projektu pn. „Budżet partycypacyjny UEP 2025”.

Projekt jest kontynuacją inicjatywy cieszącej się dużą popularnością wśród naszej społeczności w latach ubiegłych – umożliwia wszystkim pracownikom i doktorantom Uczelni współdecydowanie o sposobach wydatkowania części środków finansowych znajdujących się w budżecie Uczelni. W roku 2025 jest to kwota w wysokości 100 000 złotych brutto.

Mogą Państwo zgłaszać projekty, które najlepiej odpowiadają potrzebom pracowników naszej Uczelni w zakresie benefitów, organizacji wydarzeń oraz inicjatyw kulturalno-społecznych promujących/wspierających:

  • zdrowie,
  • zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym (work-life balance),
  • hobby i pasje,
  • przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu,
  • integrację pracowników i doktorantów,
  • kształtowanie dobrej współpracy, komunikacji i życzliwości.

Zapraszamy do składania projektów na działania benefitowe w okresie od 1 do 30 kwietnia 2025 roku za pomocą formularza elektronicznego dostępnego na naszej stronie.

Przewodnicząca:
dr Joanna Staniszewska

Zastępca Przewodniczącej:
dr Sebastian Narojczyk

Członkowie:
dr Piotr Wybieralski
dr Tomasz Zawadzki
mgr Katarzyna Kaczmarczyk
mgr Mariusz Jańczak
lic. Rafał Samborski
inż. Łukasz Kasperkowiak
mgr Lucyna Jeran
Aleksandra Biniecka

Komunikat nr 11/2025 w sprawie budżetu partycypacyjnego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Formularz zgłoszeniowy

    1. Podstawowe informacje o projekcie

    Pomysłodawcy i realizatorzy projektu

    2. Cele projektu (maks. 100 wyrazów)

    3. Opis projektu

    (należy przedstawić opis projektu, w tym jego główne założenia i projektowany sposób realizacji; maks. 400 wyrazów)

    4. Adresaci i beneficjenci

    (należy wskazać, komu będzie służyło działanie i kto skorzysta na jego realizacji np. szacunkowa liczba pracowników, którzy wezmą w nim udział, zasady udziału w wydarzeniu/imprezie; maks. 100 wyrazów)

    5. Kosztorys projektu

    Składowe projektu i koszty

    6. Harmonogram prac

    Etapy projektu i zadania; Komórka UEP (np. zespół projektowy); Termin realizacji

    Dodatkowe załączniki

    Zgoda bezpośredniego przełożonego/kierownika jednostki organizacyjnej zaangażowanej do pomocy przy realizacji projektu/dyrektora Szkoły Doktorskiej (w przypadku doktoranta)

    Opinia kierownika Działu Zamówień Publicznych pod względem zgodności projektu z ustawą Prawo Zamówień Publicznych

    (należy napisać uzyskaną informację od kierownika Działu Zamówień Publicznych)

    Oświadczenie

    Załącz plik PDF z oświadczeniem (wzór dostępny pod formularzem)

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
    Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.