Katedra Marketingu Produktu

Katedra Marketingu Produktu powstała jako zespół mający na celu istotne uzupełnienie i wsparcie nurtu ekonomicznego dla dynamicznie rozwijających się na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu badań i kształcenia z zakresu towaroznawstwa. Jej pomysłodawcą, organizatorem i kierownikiem był prof. dr hab. Bogdan Sojkin, który skupił wokół siebie starannie dobrany i sprawdzony zespół młodych, ambitnych naukowców o zróżnicowanych zainteresowaniach zogniskowanych na produkcie.

O katedrze

Zakres badawczy Katedry obejmuje:

  • zarządzanie produktem,
  • zarządzanie marką,
  • badania zachowań konsumentów na rynku (percepcja, preferencje, zadowolenie),
  • badania rynkowe i marketingowe ze szczególnym uwzględnieniem produktu,
  • komunikację marketingową,
  • jakość produktu,
  • informacyjne podstawy decyzji rynkowych.

Katedra stara się rozwijać nie tylko dyscyplinę naukową, w ramach której funkcjonuje, ale także doskonalić model edukacji i formy dydaktyczne w przekazywaniu wiedzy studentom. Katedra ściśle współpracuje z praktyką gospodarczą prowadząc badania marketingowe, przygotowując strategie i plany marketingowe oraz prowadząc różne rodzaje szkoleń i treningów menedżerskich.

Systematycznie i planowo rozwijany jest dorobek naukowy Katedry publikowany w formie zeszytów naukowych, publikacji książkowych oraz artykułów w czasopismach i materiałach konferencyjnych.

Konsultacje w bieżącym semestrze

Kontakt

Mgr Beata Sobiecka-Dohnal starszy specjalista
Bud. A-skrzydło, pokój nr 323
DANE KONTAKTOWE

Adres korespondencyjny:

Katedra Marketingu Produktu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.