„Już dawno nie wystarczy mieć opinii. O tym, jak i dlaczego warto wspierać równość, różnorodność i zdrowie psychiczne”
W związku z tym, że maj jest miesiącem zdrowia psychicznego ta nadchodząca edycja będzie dotyczyła tego niezwykłe ważnego dla nas wszystkich tematu.
Zapraszamy na wykład Janiny Bąk pt. „Już dawno nie wystarczy mieć opinii. O tym, jak i dlaczego warto wspierać równość, różnorodność i zdrowie psychiczne”.
Kiedy? 10.05.2023r. 13.00-14.00
Gdzie? Aula UEP
Ze względy na ograniczoną ilość miejsc prosimy o zapisy: https://forms.gle/SHuFfWDMuJ17zBnRA
Opis wydarzenia:
Czy wiesz, że 42% kobiet spotkało się z umniejszaniem kompetencji zawodowych ze względu na płeć? Że 36% osób trans doświadczyło gorszego traktowania w pracy, a 20% osób LGBTQ+ ukrywa przed współpracownikami swoją tożsamość lub orientację? Że jednym z czynników, który wpływa na mniejsze prawdopodobieństwo awansu jest… masa ciała pracownika? Żyjemy w świecie, w którym już dawno nie wystarczy mieć opinii, a polityka równościowa nie powinna być pisana przez Krysię z księgowości na serwetce z kantyny. W tej prezentacji opowiem o tym, jak sprawić, by w naszym otoczeniu wszyscy czuli się dobrze, bezpiecznie i na-swoim-miejscu, w jaki sposób tę różnorodność wspierać, a także o tym, dlaczego ta równość wszystkim się opłaca – również zupełnie dosłownie.
Informacje o prelegentce:
Janina Bąk
Statystyczka, aktywistka, autorka strony JaninaDaily.com. Autorka bestsellerowej książki popularnonaukowej „Statystycznie rzecz biorąc. Czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby zdobyć Nobla”, która sprzedała się w liczbie ponad 120 000 egzemplarzy. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. Lubi uczyć ludzi, że ze statystyką można i należy się zaprzyjaźnić.
Szkoliła takie firmy jak Google, Spotify, Ernst & Young, T-Mobile, Deloitte czy ING Bank Śląski – w Polsce i za granicą. W 2021 roku znalazła się w rankingu „100 najbardziej wpływowych Polek i Polaków” magazynu „Newsweek”, a w 2022 otrzymała nagrodę Influencerka roku od magazynu „Wprost”.
Szkoliła takie firmy jak Google, Spotify, Ernst & Young, T-Mobile, Deloitte czy ING Bank
Śląski – w Polsce i za granicą. W 2021 roku znalazła się w rankingu „100 najbardziej
wpływowych Polek i Polaków” magazynu „Newsweek”, a w 2022 otrzymała nagrodę
Influencerka roku od magazynu „Wprost”.