Aktualności

O nowoczesnych technologiach w obiektach hotelowych

Prelekcja Profesora Mruka na konferencji Polskiego Instytutu Rozwoju Biznesu
Rozwój technologii wymusza zmiany funkcjonowania firm z różnych branż, w tym branży hotelowej oraz gastronomicznej. O zmianach tych będzie można usłyszeć już 4 kwietnia 2017 roku podczas bezpłatnej konferencji Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych.

Konferencja organizowana przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu będzie okazją do wymiany doświadczeń, a także wysłuchania wystąpień ekspertów. Jednym z prelegentów będzie prof. Henryk Mruk, który omówi temat znaczenia marketingu w budowaniu relacji z klientem - Koncepcja marketingu zakłada dostosowanie oferty przedsiębiorstwa do potrzeb klienta - jawnych oraz niejawnych - takie działania budują satysfakcję klientów, wzmacniają ich lojalność, a jednocześnie zapewniają rozwój przedsiębiorstwa. W zmieniającym się świecie, wobec globalizacji oraz rozwoju nowych technologii, konieczne jest modyfikowanie aktywności marketingowej. Ważna jest obecność w mediach społecznościowych, tworzenie właściwych treści, oferowanie wartości dla klienta, budowanie silnej marki oraz doskonalenie procesu obsługi klienta. W budowaniu partnerstwa liczą się kwalifikacje pracowników oraz ich podejście do klienta.

Szczegóły wydarzenia dostępne są tutaj.