Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (lata 1992-1996) na Wydziale Zarządzania, kierunek: Zarządzanie i Marketing, specjalność: Handel i Marketing. W roku 1996 uzyskał tytuł magistra ekonomii. W 2000 roku obronił rozprawę doktorską pt. „Uwarunkowania rozwoju marketingu bezpośredniego w Polsce”.


Pełnione funkcje

  • Opiekun SKN e-commerce
  • Przewodniczący Komisji ds. Promocji Wydziału
  • Członek Zespołu ds. Przygotowania Krajowych Ram Kwalifikacji na kierunku Zarządzanie
  • Członek Zespołu ds. Wdrożenia Systemu Kontroli Jakości oraz Krajowych Ram Kwalifikacji
Problematyka badawcza
  • Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie handlowym
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • Media elektroniczne w handlu
Dydaktyka
  • Zarządzanie jakością
  • Biznes plan
  • Media elektroniczne w handlu
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • Marketing usług